- Cbr 125'inle arkana 100 kiloluk artçı alıp, asfalt üzerindeki hafif çamur birikintisinden geçerek köşe dönmeye kalkma. Yoksa düştüğün yetmiyor, kırdığın dükkan vitrin camını da ödüyorsun.
- Cbr 125 ile dik yokuştan aşağı giderken kendini salık durma, öne kayıp benzin deposuna çok önemli yerlerini vurup ağrıdan kendini motordan aşağı atıyorsun.
- Arazi lastikli enduro motorunda keskin viraja hızlı girerken "alır mı almaz mı" diye düşüneceğin zaman içerisinde hiç düşünmeye girme hızını düşür. Yoksa orta refüjde kaktüslerin üzerinde otururken bir elinle hala daha hayali bir elciğe gaz verme pozisyonunda bir müddet şapşal şapşal duruyorsun.
- Enduro motorundayken sadece ayak uçların yere değiyorsa Alsancak'ın ortasında kız arkadaşını standart artçı biniş şekliyle motora bindirme, olduğun yerde yana düşüp tüm karizmayı resetliyorsun.
- Enduro motorunda, kaldırım üzerinde park yeri ararken, sadece ayak uçların yere değdiği için park etmiş arabalardan kalçan ile arada destek alarak ilerliyorsan; momentumunun destek alma zamanının arabalar arasındaki boşluğa denk gelmesine izin verme. Yoksa kaldırım aşağı sağlam şekilde yana düşüyorsun.
- (Her motor için geçerli ama ben Dragstar 650 ile hem de 60 la giderken yaşadım). Ağır vasıtaların asfalt üzerinde tekerleklerinin geçtiği yerde açtığı dikine oluğun içine girme. Burdan takla atmadan çıkışın yok. Benim gibi şanslıysan yuvarlanırken arkadan araba gelmemiş oluyor. Bunu yaptıktan sonra kız arkadaşının yanına gittiğinde sana ilk söylediği laf "öldürücektin beni" olursa kızı hastaneye götürüp bir şeyi olmadığını anladığın an hatunu terk et.
- Gene cruiser motor ile eğer birini takip etmen gerekiyor ve nereye gittiğinizi sadece takip ettiğin eleman biliyor ve aniden durma ihtimali varsa. Sakın senin sürüş karakterine çok ters olan zart zurt basarak gitmesine izin verme. Onun durmuş olduğunu çok geç fark edip 250 kiloluk alete ani fren yaptığında kayıp bir yerlere giriyorsun.
Benden bu kadar