Yeni Kullanıcının İlk Görüşleri CBR 250 R
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Çok güzel yazmışsınız,iyi günlerde kazasız belasız kullanın hayırlı olsun,her işin başı eğitim..Diğer ekipmanlarınızıda aman eksik etmeyin,iyi günler
-
Walla çok faydalı yazı oldu bu benim için. Çünkü hala motor konusuna karar verebilmiş değilim. Ben de sizin gibi Kawasaki Ninja ile CBR arasında kalmıştım. Hatta ucuz başlayalım diye Yuki, Megelli gibi markaların 250 liklerine de baktım. Ama şu anda ibre kullanım kolaylığı, parça ve servis ağı ve 2. elde kolay satılması ile CBR a kaydı gibi.
Benim neredeyse hiç vitesli motor tecrübem yok. Bu nedenle gaz-debriyaj-vites olayına alışamamaktan çekiniyorum biraz. Ama sizin motora alışmakla ilgili yazdıklarınız az da olsa içimi rahatlattı.
Kazasız belasız kullanmanız dileği ile
-
Sonunda benim gibi çıktı sonunda.. Neredeyse hiç motora binmemiş çevresinde motosiklet kültürü olmadan oluşan bir tutku..
Birkaç konuda uyarayım sizi..
Arka lastiği kontrollü şekilde limitlerinin üstünde kullanın.. Böylece yağışlı havalarda motosiklet sağa sola oynadığında( arka tekeri yanımda gördüm diyenlere inanın 2 kere yaşadım) yada göbekte dönerken yavaşlamanız gerektiğinde arkanın kaydığında ne olabileceğini kestirebilirsiniz.. Hatta eğlenebilirsiniz de.Düşük cc nin avantajı bu hata affediyor..
Hava güzel az trafik varsa insanlar anlayışlı..Ancak tersi durumlarda o güleryüzlü insanlar önüne kırıyor.. Hazırlıklı olun..
Trafikte sakin seyretmek ne yazık ki bizim için güvenli değil.. Önüme daha çok kırılıyordu.. Sürüş stiliniz dışarıdan 'dengesiz' görünsün.. Tahmin edilebilir ancak her an birşey yapacakmış izlenimi verin ki araçlar sizden uzak dursun.. Bu yüzden scooterları çok daha fazla sıkıştırıyorlar.Bunun en iyi yolu hafif slalom ile ani gaz verişleridir..Debriyajı sıkıp ara ara gaz verin hızınız değişmese bile hırlayan köpek etkisi yaratıp uzak tutar..
Benim gibi kafanızda 15 tur attığınızı düşünüyorum..Buna devam edin çok yararını göreceksiniz..
Ses kaynaklarını iyi kullanın.. Kornamız genelde road runner tarzı olduğu için bol bol kullanın..Benim kornamda cins bir sorun olduğundan ara ara gaz vererek(valla hoşuma gittiği için yapmıyorum,tamam biraz hoşuma gidiyor ancak önünüze atlayan yayaları başka türlü uzak tutamazsınız) orada olduğunuzu belli edin..
Dururken araya girip arkadaki durduğunda tekrar önüne geçebilirsiniz..Öndeki arabanın arka sol çaprazında durun trafik ilerlemeye başladığında ön tekeri hemen arkadaki aracın önüne sokun.. En güvenli yöntem bu..
AEA yı izliyorsunuzdur.. Onun dediği yavaş yarışı bulabildiğiniz her vakitte deneyin.. En çok işime yarayan konu o oldu..
-
Çok güzel bi yazı olmuş.
Bende Cbr250R düşünüyorum şuan 125Mh DRİFT var bi 10/20bin kullanıp öğrenince İnşallah..
-
hayırlı olsun.derhal ön arka michelin le değiştirin
-
Hayırlı olsun. Aynı benim gibisin, tek fark ben geçen hafta Honda'nın Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım. Kazasız keyifli sürüşler dilerim.
-
Bana göre Barkın Abi (AEA) Türkiyedeki motor sevdalılarının büyük şansı. Tüm videolarının izlenmesi gerek. Videolarındaki talimatlarına uyuyorum hep.
-
Barkın abi,tarikat kur müridin olalım.Motosikletin hayırlısı olsun arkadaşım.Sıfır motosiklet alındığında,yapılması gereken ilk şey.Lastikleri değiştirmek,maliyetten kısmak için dandik lastikler takıyorlar..Değiştirmeyip düşmeyenlerde var ama düşende çoktur..Kazasız sürüşler dilerim..
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Sonunda benim gibi çıktı sonunda.. Neredeyse hiç motora binmemiş çevresinde motosiklet kültürü olmadan oluşan bir tutku..
Birkaç konuda uyarayım sizi..
Arka lastiği kontrollü şekilde limitlerinin üstünde kullanın.. Böylece yağışlı havalarda motosiklet sağa sola oynadığında( arka tekeri yanımda gördüm diyenlere inanın 2 kere yaşadım) yada göbekte dönerken yavaşlamanız gerektiğinde arkanın kaydığında ne olabileceğini kestirebilirsiniz.. Hatta eğlenebilirsiniz de.Düşük cc nin avantajı bu hata affediyor..
Hava güzel az trafik varsa insanlar anlayışlı..Ancak tersi durumlarda o güleryüzlü insanlar önüne kırıyor.. Hazırlıklı olun..
Trafikte sakin seyretmek ne yazık ki bizim için güvenli değil.. Önüme daha çok kırılıyordu.. Sürüş stiliniz dışarıdan 'dengesiz' görünsün.. Tahmin edilebilir ancak her an birşey yapacakmış izlenimi verin ki araçlar sizden uzak dursun.. Bu yüzden scooterları çok daha fazla sıkıştırıyorlar.Bunun en iyi yolu hafif slalom ile ani gaz verişleridir..Debriyajı sıkıp ara ara gaz verin hızınız değişmese bile hırlayan köpek etkisi yaratıp uzak tutar..
Benim gibi kafanızda 15 tur attığınızı düşünüyorum..Buna devam edin çok yararını göreceksiniz..
Ses kaynaklarını iyi kullanın.. Kornamız genelde road runner tarzı olduğu için bol bol kullanın..Benim kornamda cins bir sorun olduğundan ara ara gaz vererek(valla hoşuma gittiği için yapmıyorum,tamam biraz hoşuma gidiyor ancak önünüze atlayan yayaları başka türlü uzak tutamazsınız) orada olduğunuzu belli edin..
Dururken araya girip arkadaki durduğunda tekrar önüne geçebilirsiniz..Öndeki arabanın arka sol çaprazında durun trafik ilerlemeye başladığında ön tekeri hemen arkadaki aracın önüne sokun.. En güvenli yöntem bu..
AEA yı izliyorsunuzdur.. Onun dediği yavaş yarışı bulabildiğiniz her vakitte deneyin.. En çok işime yarayan konu o oldu..
3 hafta öncesi kaza yapana kadar bende çok sakin sürerdim. Işıklarda arabalar gibi hantal kalkardım ancak ta ki o mercedes gelip arkadan vurana kadar. Tarzımı değiştirdim bende, sert kullanıyorum artık 7k devirden aşağı düşürmüyorum. Arabaların arkasında seyretmiyorum en ufak boşlukta kurtulmaya çalışıyorum ve gerçektende işe yarıyor. Kendinizi riske etmeyecek şekilde agresif sürmek daha güvenli bence de.
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
lickup adlı üyeden alıntı
3 hafta öncesi kaza yapana kadar bende çok sakin sürerdim. Işıklarda arabalar gibi hantal kalkardım ancak ta ki o mercedes gelip arkadan vurana kadar. Tarzımı değiştirdim bende, sert kullanıyorum artık 7k devirden aşağı düşürmüyorum. Arabaların arkasında seyretmiyorum en ufak boşlukta kurtulmaya çalışıyorum ve gerçektende işe yarıyor. Kendinizi riske etmeyecek şekilde agresif sürmek daha güvenli bence de.
Aynen,aralarında kaldıkça.Ya sıkıştırıyorlar yada çarpıyorlar..Bende yoğun trafikte,en ufak aralıktan sıyrılıp gazlıyorum..Dikiz aynalarını tokuştura tokuştura gidiyorum,aralarında..
Bahar Bulaştı Ya Hayata, Ağaca, Suya, İçimde Öyle Bir Seyahat Kımıldıyor Ki, Diren Direnebilirsen.Yüreğim Bavulunu Toplamış Çoktan .Ruhum Sırtlamış Çantasını.Uzaklar Çekiyor İçimdeki Seyyahın Tasmasını..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)