Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Honda NC 750 S vs Yamaha MT 07

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Cry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006
    Şehir
    Ulan Bator
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Merhaba Arkadaşlar;

    Aynı kategoride olan bu motosikletlerde tercihiniz hangi model ve markadan yana olurdu?



    YAMAHA MT 07

    Sıvı-soğutmalı, 689 cc, sıralı, 2-silindirli, 4-zamanlı

    270 derece kranklı, crossplane felsefesine göre tasarım

    Derin ve güçlü doğrusal tork çıkışı

    Mükemmel yakıt verimliliği

    Optimum sürüş keyfi için geliştirildi

    Yalnızca 179 kilogramlık düşük kuru ağırlık

    İnce ve kompakt borulu omurgalı şasi

    Çevik, manevra kabiliyetine sahip ve kolay kontrol edilebilir

    Şık yapılı gövdeye sahip kütle önde tasarım

    Hafif 10 ispitli döküm alüminyum jantlar

    Full LED ekrana sahip dijital gösterge

    4 pistonlu kaliperlere sahip 282 mm çift ön disk



    HONDA NC 700 S

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel 2 silindirli

    Motor hacmi (cc) 670cm3

    Silindir çapı x strok (mm) 73 X 80mm

    Sıkıştırma oranı 10,7:1

    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi

    Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)

    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750

    Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı

    Çalıştırma Elektrik

    Şanzıman 6 vites

    Güç aktarımı O-ring zincirli

    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 760 x 1,130mm

    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm

    Sele yüksekliği (mm) 790mm

    Yerden açıklık (mm) 140mm

    Yakıt kapasitesi (litre) 14,1lt.



    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Kesinlikle mt-07 abs li modelde bile arada 3000lira fiyat farkı var. Ayrıca bu seneye kadar bende nc700 hastasıydım ama mt-07 hem fiyat hemde performans açısından çok başka noktada

  3. #3

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    MT HEM FİYAT HEM PERFONMAS HEM DE GOZE DAHA HOŞ GELİYOR

  4. #4
    meugur74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    strike 150
    700s özelliği yazmışsınız,honda nc750s&x modeli 55bg. 25000tl. Yamaha mt07 75bg.17900tl(abssiz)19500(absli) ben mt07 tercih ederdim.

  5. #5

    Üyelik
    16 Ocak 2005
    Şehir
    tekirda§
    Motosikleti
    motorsikletve kadnlar
    nc yamahaya göre çok hantal kesinlikle mt 07
    arkadaŸlar hastasym yollarn yaz gelsin diye her kŸ beklemekten skldm

  6. #6

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    At ile eşşek..

  7. #7

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    yamaha daha güçlü, daha hafif, daha ucuz, frenleri daha iyi, daha yakışıklı, daha heyecanlı. 1 parametre de honda iyi olsa kıyaslayalım ama herşeyde yamaha üstün. Nc 1 tane bile satmamalı bence.

  8. #8

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    tartışmasız mt 07 aga konu açmaya bile gerek yok yani tasarım , performans ve ekonomikliği her şeklde üstün. mt 07 çok güzel motor tam bir japon harikası. honda rakip olamaz. ama bi motor daha var onu da ekle bu kategoriye kawasaki z750 abs mükemmel makina mt 07 kadar ilgi çekici , yakışıklı , hızlı , sağlam ve iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

    naked tarzı makinalarda z750 ve mt 07 den daha yakışklısını görmedim param olsa 1 sn düşünmem

  9. #9

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Z 800
    MT 07
    BELKİ SONRA HONDA DERİM.

  10. #10
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Tipini tasarımına şu bu diyemem bu tamamen kişiye özeldir.

    1000 kişi MT desede ben mesela NC yi daha bi tasarlanmış buluyorum bu yüzden milletin fikri bu konuda çok önemsiz bence değerlendirmeye bile almamalısın

    Zaten kıyaslama listelerin arasında böyle bir soruda yok ama kendini tutamayıp birçok arkadaş ben sarışın hatun seviyorum sen git sarışınla evlen demiş

    Biri hafifçecik bişey, zırt pırt atla zıpla motosikleti, nispeten cılız bi duruşu var, dizliğin eldivenin için bagaj takman lazım arkaya sepet falan bişeyler...

    Diğeri yere basan, düşük devir ağır baba motosikleti, 4750 Rpm 60 Nm torkla, pata pata yol alırsın,

    Yamaha nın "Maksimum Tork" dediği alet bile 6500 de anca veriyor torkunu :/

    NC de motorun ruhunu klasik Commuterler gibi, Triumph Bonnevilleler gibi düşün, bunun nispeten birazcık modernleşmişi gibi bakmaya çalış, Combine ABS eklenmişi, yakıtının düşürülmüşü gibi yani.

    MT 07 fıtı fıtı sabırla süren birinin yakıt verileri 4.1 lt / 100 km dir ( Yırtsan ...lt/100km )

    NC yi fıtı fıtı süren birinin yajkıt verileri 2.8 lt / 100 km' dir. ( Yırtsan 4lt/100km )

    MT 07 ile ilgili özellikle virajlarda hissedilen bir şasi esnemesinden bahsediliyor. Şimdilik bir sorun oluşturmuyormuş ama strüktürün bütünleşik yapıda olması gibi güçlü hissi yokmuş. ( Bende sıkı sıkı arayış içindeyim bu yüzden didik didik ediyorum ama ben zaten şasi esnetecek kadar zorlayamam diye düşündüğümden sallamıyorum bu sorunu şimdilik, zaten bu kafayla hiçbişey alamiycaz )

    Satmayı düşünerek geçiş motosikleti olarak alacaksan, MT 07 ile kesin teker şu bu denenmiş olur düşüncesiyle alıcı temkinli yaklaşır. NC 750 de bu sorun resmen "0" baba ağır

    Honda ile Yamaha' nın ülkemizdeki yapılanması mevzusuna hiç girmiyorum, taş gibi bi marka olan, daha çok beğendiğim modeli olan Yamaha bu konuda resmen ezilir

    Yani bu durumları da göz önünde bulundurabilirsin seçimini yaparken, herşey kullanım tarzın ile alakalı.

    Aslına bakarsan ikisi pekte kıyaslanacak motosikletler değil bana göre ama işte ülkemizdeki seçenek kıtlığından bir şekilde yan yana geliyorlar
    emc2, motörcü, mehmetenis ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #11
    Cry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2006
    Şehir
    Ulan Bator
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipini tasarımına şu bu diyemem bu tamamen kişiye özeldir.

    1000 kişi MT desede ben mesela NC yi daha bi tasarlanmış buluyorum bu yüzden milletin fikri bu konuda çok önemsiz bence değerlendirmeye bile almamalısın

    Zaten kıyaslama listelerin arasında böyle bir soruda yok ama kendini tutamayıp birçok arkadaş ben sarışın hatun seviyorum sen git sarışınla evlen demiş

    Biri hafifçecik bişey, zırt pırt atla zıpla motosikleti, nispeten cılız bi duruşu var, dizliğin eldivenin için bagaj takman lazım arkaya sepet falan bişeyler...

    Diğeri yere basan, düşük devir ağır baba motosikleti, 4750 Rpm 60 Nm torkla, pata pata yol alırsın,

    Yamaha nın "Maksimum Tork" dediği alet bile 6500 de anca veriyor torkunu :/

    NC de motorun ruhunu klasik Commuterler gibi, Triumph Bonnevilleler gibi düşün, bunun nispeten birazcık modernleşmişi gibi bakmaya çalış, Combine ABS eklenmişi, yakıtının düşürülmüşü gibi yani.

    MT 07 fıtı fıtı sabırla süren birinin yakıt verileri 4.1 lt / 100 km dir ( Yırtsan ...lt/100km )

    NC yi fıtı fıtı süren birinin yajkıt verileri 2.8 lt / 100 km' dir. ( Yırtsan 4lt/100km )

    MT 07 ile ilgili özellikle virajlarda hissedilen bir şasi esnemesinden bahsediliyor. Şimdilik bir sorun oluşturmuyormuş ama strüktürün bütünleşik yapıda olması gibi güçlü hissi yokmuş. ( Bende sıkı sıkı arayış içindeyim bu yüzden didik didik ediyorum ama ben zaten şasi esnetecek kadar zorlayamam diye düşündüğümden sallamıyorum bu sorunu şimdilik, zaten bu kafayla hiçbişey alamiycaz )

    Satmayı düşünerek geçiş motosikleti olarak alacaksan, MT 07 ile kesin teker şu bu denenmiş olur düşüncesiyle alıcı temkinli yaklaşır. NC 750 de bu sorun resmen "0" baba ağır

    Honda ile Yamaha' nın ülkemizdeki yapılanması mevzusuna hiç girmiyorum, taş gibi bi marka olan, daha çok beğendiğim modeli olan Yamaha bu konuda resmen ezilir

    Yani bu durumları da göz önünde bulundurabilirsin seçimini yaparken, herşey kullanım tarzın ile alakalı.

    Aslına bakarsan ikisi pekte kıyaslanacak motosikletler değil bana göre ama işte ülkemizdeki seçenek kıtlığından bir şekilde yan yana geliyorlar
    NC s için fanatik bir şekilde yanlı davranmışsın dostum, yakıt tüketimi olarak 3.5 4.5 arası rakamlarda seyrediyor.Honda servis vs vs konuda iyi demiyorum fena değil lakin 22.500 gibi rakamlara motor satmaya devam ederse ancak kurye motoru satar!!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    dostum 700 ve 750 s arasında fark evet ama çokta uçuk rakamlar değil, amaç ikisede 700cc motosiklet böyle bir kıyas yapmaktaki amaç bundan dolayı.türk milletini kobay niyetine kullandılar 700 s leri satarak şimdide 750ini getirdiler....

  12. #12
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Cry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC s için fanatik bir şekilde yanlı davranmışsın dostum, yakıt tüketimi olarak 3.5 4.5 arası rakamlarda seyrediyor.Honda servis vs vs konuda iyi demiyorum fena değil lakin 22.500 gibi rakamlara motor satmaya devam ederse ancak kurye motoru satar!!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    dostum 700 ve 750 s arasında fark evet ama çokta uçuk rakamlar değil, amaç ikisede 700cc motosiklet böyle bir kıyas yapmaktaki amaç bundan dolayı.türk milletini kobay niyetine kullandılar 700 s leri satarak şimdide 750ini getirdiler....
    Aynen MT den daha pahalı buna bende üzülüyorum aynı fiyat olsa bi saniye düşünmem zaten :/ Benimde amacım "fiyat verim anlamında kazıkla dolaşmamak"

    yakıt mevzusunu fıtrı fıtı kullanım için söyledim, hakkaten tak çantanı çantanı gez toz deyince NC yakıtı saçma derecede düşük

    Kobay meselesine katılmıyorum, tüm dünyada durum bu, bize özel bişey değil. Model dediğin 2-3 yılda bir ya makkajlanır devam eder yada sıfırdan üretilir ve tamamen kaldırılır. Günümüz motosikletlerinin hepsi bu yüzden eskimeye mahkumdur ha 2 sene ha 3 sene sonra NC de dünya çapında deliler gibi tutulunca ufak revizyonlarla dahada lezzetli hale getirildi, kullanıcı talepleri üzere yol bilgisayarıydı, biraz daha beygirdi, biraz daha az yakıttı, egzoz sesiydi vs, vs elden geçirildi ve üretilmeye devam ediyor.

    Eskimesin asla kobay olmayayım diyorsan efsaneleşmiş hikayeleri filmleri olan klasik bir motosiklet bakmalısın. Clio Sembol alıp 1978 Challenger etkisi bekleyemiyoruz malesef, mecbur eskiyecek :/


  13. #13

    Üyelik
    08 Kasım 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    HONDA 2018 CRF 1000 Africa twin
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipini tasarımına şu bu diyemem bu tamamen kişiye özeldir.

    1000 kişi MT desede ben mesela NC yi daha bi tasarlanmış buluyorum bu yüzden milletin fikri bu konuda çok önemsiz bence değerlendirmeye bile almamalısın

    Zaten kıyaslama listelerin arasında böyle bir soruda yok ama kendini tutamayıp birçok arkadaş ben sarışın hatun seviyorum sen git sarışınla evlen demiş

    Biri hafifçecik bişey, zırt pırt atla zıpla motosikleti, nispeten cılız bi duruşu var, dizliğin eldivenin için bagaj takman lazım arkaya sepet falan bişeyler...

    Diğeri yere basan, düşük devir ağır baba motosikleti, 4750 Rpm 60 Nm torkla, pata pata yol alırsın,

    Yamaha nın "Maksimum Tork" dediği alet bile 6500 de anca veriyor torkunu :/

    NC de motorun ruhunu klasik Commuterler gibi, Triumph Bonnevilleler gibi düşün, bunun nispeten birazcık modernleşmişi gibi bakmaya çalış, Combine ABS eklenmişi, yakıtının düşürülmüşü gibi yani.

    MT 07 fıtı fıtı sabırla süren birinin yakıt verileri 4.1 lt / 100 km dir ( Yırtsan ...lt/100km )

    NC yi fıtı fıtı süren birinin yajkıt verileri 2.8 lt / 100 km' dir. ( Yırtsan 4lt/100km )

    MT 07 ile ilgili özellikle virajlarda hissedilen bir şasi esnemesinden bahsediliyor. Şimdilik bir sorun oluşturmuyormuş ama strüktürün bütünleşik yapıda olması gibi güçlü hissi yokmuş. ( Bende sıkı sıkı arayış içindeyim bu yüzden didik didik ediyorum ama ben zaten şasi esnetecek kadar zorlayamam diye düşündüğümden sallamıyorum bu sorunu şimdilik, zaten bu kafayla hiçbişey alamiycaz )

    Satmayı düşünerek geçiş motosikleti olarak alacaksan, MT 07 ile kesin teker şu bu denenmiş olur düşüncesiyle alıcı temkinli yaklaşır. NC 750 de bu sorun resmen "0" baba ağır

    Honda ile Yamaha' nın ülkemizdeki yapılanması mevzusuna hiç girmiyorum, taş gibi bi marka olan, daha çok beğendiğim modeli olan Yamaha bu konuda resmen ezilir

    Yani bu durumları da göz önünde bulundurabilirsin seçimini yaparken, herşey kullanım tarzın ile alakalı.

    Aslına bakarsan ikisi pekte kıyaslanacak motosikletler değil bana göre ama işte ülkemizdeki seçenek kıtlığından bir şekilde yan yana geliyorlar
    NC 750 serisinde kombine fren sişstemi yok.
    Honda servis servis deyip duruyor millet ama NC700 den sonra Fazer 8 aldım servis bakım ücretleri dah az ödedim.
    4750 rmp de maksimum torku vermeye bilir ama emin ol 4750 rmp de verdiği tork nc den fazladır.
    Yamahanın yakıt tüketinini hafife almayın! Ben NC700 kullanırken arkadaşımla XJ6 ile yakıt hesabında bir depoda 6 ile 8TL fark oluyordu biri iki diğeri 4 silindir! Sırf bu yüzden ncyi satıp bende fazer aldım.
    Ama herşeye rağmen insan tip olarak beğenmez yada üzerine oturunca hangisine ısınırsa en iyisi tartışmasız odur.
    Her iki motorda aynın segmentte mukayese tam uyar.
    Özellik bakımından at ile eşşeği mukayese gibi olur. NC nin tek üstünlüğü depo bagaj olur...
    refree78 bunu beğendi.

  14. #14
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    40 yaşındayım. Motora geç başladım henüz öğreniyorum. Daha sakin bir motoru tercih ederim. MT serisi, benim için biraz daha "ah 20 sene önce olsaydı" motoru.
    Şimdi eşimi arkama alıp diyar diyar gezmek istiyorum.
    Her sabah işime sakin sakin gitmek istiyorum.
    Az yaksın istiyorum.
    Hondada bagajı sayesinde arkaya çanta koymadan da kaskımı saklayabilmek çok güzel.(arka çantaların motorun görüntüsünü katlettiğini düşünüyorum)
    Mt de ise çaresiz bir durum var ve işin kötüsü Mt ye çanta takmak kötü fikir gibi geliyor. (illa takılıcaksa NC de yan ve arka çanta daha bir idare eder duruyor)
    NCX ler yüksek, boyum 1.90 benim için daha iyi bir seçenek diye hissediyorum.
    Şimdilik düşük cc ile tecrübe kazanıyorum, kendimi hazır hissedince ön-arka kombine fren sistemli ABS'li NCX almayı planlıyorum. Uzun yıllar satmadan da binmek istiyorum. O yüzden de aradaki fiyat farkını sineye çekiyorum.
    Herkesin durumu farklı tabii. Herkesin kendine özel durumu var.
    Dediğim gibi daha az bütçeli olduğum 20 li yaşlarımda olsam, bu fiyata MT varken, ne yapayım o 6500 devirde hız kesen o ağır şeyi derdim. Araba mı alyoruz ya diye çamur bile atardım. Şimdi ise NCX alacak hale gelsem diye ayları sayıyorum. Hiç gözüm yok MT de.
    emc2 ve motörcü bunu beğendiler.

  15. #15
    motokovic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    HONDA NC 700 S AEA nın leterna dediği makina değil mi

  16. #16
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Harley Davidsonlara, Varaderolara, V Stormlara, BMWlere, X-Max 400e,VFR gibi Sport Touringlere bile ... neler dedi kendisi ama her motosikletin bir kullanıcı kitlesi varişte

    Adam "Sadece" reYzinG ruhlu motosiklet seviyor. ( toprak veya asfalt bir piste girince sırıtmayacak, deli gibi yarışacak motosiklet )

    Onun kişisel tercihi bu hiçbirşey diyemeyiz sonuçta. Vasıta olarak ulaşım amaçlı motosiklet olmasın, tur amaçlı gezi motosikleti olmasın, imaj amaçlı cruiserler klasik commuterler olmasın her işimizi reYzinG ile bir şekilde görürüz gibi bir bakış açısı.

  17. #17

    Üyelik
    11 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul Anadolu
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Arkadaslar gecen bir arkadaşım S modelini almış
    Söylediği ne göre kombine fren yok.
    Kombine yerine ondan daha iyi bir fren sistemi koymuşlar. Kombine bazen virajlarda sıkıntı çıkarabiliyormus. Ama hondanin sitesinden bunu dogrulayamadim.
    Ayrıca Nc 750 de max güce 6500 devirde ulaşıyor.
    Mt iyi bir alternatif gibi duruyor ama ikinci el gideri nasıl olur ? Honda gibi rahat satabilirmiyiz?

  18. #18
    ectuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy, Aacıbadem
    Motosikleti
    Versys 650 (İnazuma-YBR125-Honda Ps150i-H.Kinetix)
    Bence araba motorundan bölme NC serisi içinde "honda 2. eli garanti olur" diye bakmamak lazım. Bu serideki motorlarda araba gibi torku düşük devirlerde verip kesiciye erken girmesi yüzünden, tüketicinin beğenip beğenmeyeceği muallak olan bir konu hala.
    Bu iş tutmaz da honda bu fikirden vazgeçerse alanlara sağlam bir üzüntü vesilesi olabilir.
    Benim fikrim aynı. Ben NC ciyim. Hazır hissettiğimde gidip alacağım. Ama bu serinin diğer hondalardan farklı olduğunu gözönünde tutmak lazım.
    Mesela ne oldu da 1 senede 700 den 750 ye çıkarma kararı aldılar yepyeni motoru. Neyini beğenmediler. Bir açıklama yok.
    Sanırım bir takım düzeltme gereği duydular sessizce değiştirdiler. (yada honda jazz motorunu bölüyorlardı, eldeki motorlar mı bitti? Şimdi 1500 lük elde kalmış motorları mı bölüyorlar? - Ne saldırdım adamlara be! Kendim bile "Bu kadar da olmaz ki" dedim yahu-)
    Kombine fren sistemi gitmiş mesela. O kadar reklam yapıyorlardı. Sessizce kaldırmışlar o zaman. Kötü bir şey ise geçen sene alanlar, o motora binenler ne olacak.
    Yamaha da ise bence öyle bir risk yok. Çok güzel bir motor. Çok da iyi fiyat ile çıkıyor. Bence lansman fiyatı bu. Piyasa MT lerle dolsun (700 ve 900 lükler)fiyatı kalkacaktır. MT nin 2. eldeki rakibi sıfırının fiyatı olur sadece. O da eğer artarsa zamanla buradan alanlar kara bile geçebilir.

  19. #19
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    MT iyidir iyi YAMaha servislerinin YAM YAMligini göz ardi edip alinir hem honda da cok iyi fok degil. Cb125 in yagini degistirip zincirini yaglayip 160 tl isteyen bir honda tr var ustelik yagi BEN goturmustum o paraya cg lere komple silindir piston atiyorlar
    Cry bunu beğendi.

  20. #20
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    İki motosiklet de "naked" sınıfına konumlandırıldığı için kıyaslanıp duruyor ancak NC tam bir tur motosikleti. Enduro değil, arazide iş yapmaz ama asfalt yol varsa uzun uzun git abi.

    Bi de NC serisinde gideceğin yer, sürdüğün yol önemli. Çünkü motosiklet o kadar "araba" gibi ki "sürmek" değil "gezmek" önemli oluyor tüm NC deneyimlerinde.

    Naked motosiklet öyle mi abi? Nereye gittiğinin ne önemi var? Sürüş o kadar keyif veriyor ki gittiğin yerin de yolun da pek önemi kalmıyor ;)

    Ayrıca NC kesinlikle "naked" ruhuna sahip bir motosiklet değil. Altın Elbiseli Adam, naked motosikletlerin çıkış hikayesini anlatıyordu. Oraya dikkat ederseniz Z750'ler, ER6'lar, CB600'ler vs. bir sürü efsane naked motosiklet var.

    Honda neden NC serisini "naked" olarak adlandırıldı anlam veremiyorum diyemeyeceğim ne yazık ki. CB125 ACE motosikleti neden varsa bu da aynı nedenle alınmış bir karar: "ticari kaygı."

    Bu yüzden ben MT veya herhangi bir başka naked motosikleti kesinlikle NC serisiyle kıyaslamıyorum. İkisi birbirinden çok farklı motosikletler.

    Biri asi şehirli, biri otobandaki ağır vasıta. Açık ve net ;)

    Zengin olsak MT-07'yi Duke 690 ile kıyaslardık. Ama Duke o kadar pahalı ki kimsenin aklına bile gelmiyor nedense.
    berkcigdem, tinerci, mavisipa ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)