Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Arkadaşlar Yardım Edebilir Misiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gökhan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    Kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke
    Merhaba arkadaşlar, dün gece tam garaja girerken motosikletimle ilk düşüşümüzü yaşadık. KTM Duke 125 kullanıyorum. 9.000 km'de. Gündüz 1 saat kadar dolaştım hiç bir sıkıntı yoktu. Akşam tekrar çıktım, ekranda LOW BATTERY yani düşük akü uyarısı verdi birden. Arkadaştan çıktım eve dönerken 15 dk boyunca yüksek devirde geldim. Akü belki kendi kendini şarj eder diye. Ancak eve son 100 metre kala motor kendi kendine çok az gaz verip kısmaya başladı ardı ardına. Tam garaja girerkende gaz sonrası ani fren neticesinde yeri öptüm. Motor stop etti. Sonrasında da akü bittiği için çalışmadı. Sizce motor neden kendi kendine gaz vermeye başladı? 2 aydır hiç bir sıkıntı yoktu. Canımı sıktı birden bu durum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    motor seyir esnasında sen anlamamış olsanda stop etmiş ve tekrar elektrik gelince stop,,start aldığından KARBÜRATÖR OTOMATİK JİKLE AÇMIŞ olmalı,,,

    o sebeptendir o gaz verişi...

    motorunu kontrol ettir,
    gerek aküyü gerek konjektörü gerek statörü tüm aksam ölçülmeli,,,
    Gökhan45 bunu beğendi.

  3. #3
    Gökhan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    Kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor seyir esnasında sen anlamamış olsanda stop etmiş ve tekrar elektrik gelince stop,,start aldığından KARBÜRATÖR OTOMATİK JİKLE AÇMIŞ olmalı,,,

    o sebeptendir o gaz verişi...

    motorunu kontrol ettir,
    gerek aküyü gerek konjektörü gerek statörü tüm aksam ölçülmeli,,,
    Benim motorda karbüratör yerine enjeksiyon var. Yine de dediğin sebepten dolayı olmuş olma ihtimali vardır sanırım değil mi?

  4. #4
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Kesinlikle...,
    Kontrol ettirmende fayda var,,,
    Gökhan45 bunu beğendi.

  5. #5
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Kısa bi cevap olcak ama ne desek yanlış olur moralin bozulur. O yüzden yetkili servisine başvurmanda fayda var.
    Gökhan45 bunu beğendi.

  6. #6
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı Gökhan45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda karbüratör yerine enjeksiyon var. Yine de dediğin sebepten dolayı olmuş olma ihtimali vardır sanırım değil mi?


    5:56 dan sonraki olay başınıza gelmiş olabilir mi acaba?
    ahmetersoz1 ve Gökhan45 bunu beğendiler.

  7. #7
    Gökhan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    Kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke
    Alıntı redlion999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.dailymotion.com/video/x1c...a-te449_webcam

    5:56 dan sonraki olay başınıza gelmiş olabilir mi acaba?
    Gün içerisinde hiç stop ettirmedima ama aküde kendi kendini şarj etmeme durumu var sanırım. Gece eve dönerkende serkanADH13'ün dediği gibi yolda stop start yaptıysa o yüzden kendi kendine gaz verme olayı oldu sanırım. Akü bittiği için çalıştırıp bakamadım motosiklete ama merak ediyorum ne durumda.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)