Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

xvs 1100 - xvs 650 arasında nasıl farklar vardır ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Selamlar !
    Arkadaşlar dragstar almaya karar verdim fakat araştırdıkça aklım karışmaya başladı.İnternetten ve motorculardan fiyat araştırması yapıyorum. 1100 cc ile 650 cc arasında extrem bir fiyat oynamıyor. Aralarındaki farklar nelerdir. tabi güc farkı var beygir gücü daha yüksek olan 1100 cc olan. Bu tarz motorlarda deneyimim olmadığı için bu başlığı açtım. Sizlerden ricam , yakıt durumları , kronik arızaları , birbirinden farklı özellikleri varsa bunları yazmanız.. Ya da başka marka modellerle kıyaslamalı mıyım ? önerileriniz için şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor tipi :V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı

    Silindir hacmi: 649 cc
    Çap x Strok: 81 X 63 mm
    Kompresyon oranı: 9.0 : 1
    Maks. gücü: 40 HP-6.500 devirde
    Maks. Tork : 5.1 kg-m-3.000 devirde
    Yağlama : Islak karter
    Yakıt sistemi: Mikuni BDS28/2 Karbüratör
    Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
    Ateşleme: TCI
    İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
    Vites kutusu : 5 vites
    Tahrik: Şaftlı
    Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon: Maşa
    Ön teker hareket mesafesi: 140 mm.
    Arka teker hareket mesafesi: 98 mm.
    Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren: Tambur, f 200 mm.
    Ön lastik: 130/90-16 M/C 67S
    Arka lastik: 170/80-15M/C 77S Teleskopik çatal
    Boyutlar (UxGxY): 2.450 x 930 x 1.105 mm.
    Sele yüksekliği: 710 mm.
    iki teker arası mesafe: 1.625 mm.
    Min. Yerden yükseklik: 145 mm.
    Ağırlık: 229 kg.
    Yakıt kapasitesi: 16 litre (3 litre yedek)
    Yağ kapasitesi: 3.2 litre

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

    YAMAHA DRAGSTAR XVS 1100A - Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor tipi : V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı
    Silindir hacmi : 1.063 cc.
    Çap x Strok : 95 X 75 mm
    Kompresyon oranı : 8.3 : 1
    Maks. gücü : 62.6 HP-5.750 devirde
    Maks. Tork : 8.7 kg-m-2.500 devirde
    Yağlama : Islak karter
    Yakıt sistemi : Mikuni BDS37/2 Karbüratör
    Debriyaj tipi : Islak, çok diskli
    Ateşleme : TCI
    İlk Çalıştırma : Elektrik marşlı
    Vites kutusu : 5 vites
    Tahrik : Şaftlı



    Şase
    Ön süspansiyon : Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon : Maşa
    Ön teker hareket mesafesi : 140 mm.
    Arka teker hareket mesafesi : 113 mm
    Ön fren : Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren : Tek disk, f 282 mm.
    Ön lastik : 130/90-16 M/C 67S
    Arka lastik : 170/80-15M/C 77S



    Boyutlar (UxGxY) : 2.460 x 945 x 1.095 mm.
    Sele yüksekliği :710 mm.
    İki teker arası mesafe : 1.645 mm
    Min. Yerden yükseklik : 145 mm.
    Ağırlık : 272 kg.
    Yakıt kapasitesi : 17 litre (4.5 litre yedek)
    Yağ kapasitesi :
    3.6 litre

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

    temel olarak silndrhacmi farklı hocam. xvs 1100 daha güçlü motora sahip temelde fark bu yani.
    650 lik bana hız bakımından yetmez dersen 1100 al
    1100 lük çok yakar dersen 650 al.
    bide doğal olarak 650 lik daha ucuz olur fiyat bakımından.

  3. #3

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    yamaha rx 115 , MZ 251 , MZ 301
    xvs 650 dragstar : 5,5-6,3 lt arası kullanıma göre

  4. #4
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    İkisini de kullandım, 650 yi 3 yıl, 1100 ü 4 yıl (1100 ü hala kullanıyorum). İleride tarz değiştiririm, alayım biraz kullanayım satayım diyorsan 650 tavsiye ederim. Hiç kronik sorunu yoktur, bakımlarını yaptığın sürece sıfır problem gidersin. Satması daha kolaydır.

    Ama, ben evladiyelik motor istiyorum, ilerde başka tarz istersem yanına başka motor alırım diyorsan 1100 çok idealdir. Makine ömrü neredeyse limitsizdir. Kronik bir sorunu var. Aküsünün daima güçlü olması gerekir ve akü ömrü bittiği zaman da yine orjinal ya da servis tarafından tasiye edilen akü kullanmalısın (bugünkü değeri 600 tl ya da üstü). Çünkü marşa bastığında voltaj düşüşü yaşar ve motoru ilk marşta çalıştıramazsan , motor geri vuruş yapıp marş filiberini kırabiliyor, kronik sorunu bu. Ha ben bir çok defa bu ilk marşta çalıştıramama olayını yaşadım, henüz filibere zarar vermedim, ama kıranları biliyorum. 1100 cc büyük olduğu için yazın bacaklarına fazla ısı gelir. Aklıma gelenler bunlar.

    İkisinin de parçalarını gayet rahat bulursun. Bu işin anavatanı Amerika olduğu ve orada da bu makineler çok tuttuğu için yurt dışından da her türlü parçasını (orjinal ya da modifiye) çok rahat temin edebiliyorsun.
    rogget, İlker41 ve DarkWheel bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler