Aynen abi ve buna rağmen fiyat politikası motosikleti piyasada tutundurmaya yönelik değil.
Yıllardır dünyaya kendini her anlamda ispatlamış orjinal bir Japon motosikletini bikaç aylıkken daha bir yaşına girmemişken 200 NS nin anahtar teslim fiyatına alabiliyoruz
Üstelik 250cc, tüm parçaları elimizin altında, servislerinde kahveni yudumlarken işin halloluyor, satmak istediğinde durum ortada yani firma profesyonelliği satın alıp özel hissettiriyorlar insana kendini, senin yerine onlar çalışıyor, senin yerine düşünüyor, takip ediyorlar.
Hemen hemen aynı parayı bu lükslerin hiçbiri olmayan bişeye vermek ve en ufak parçasını beklemek, gelen parçanın montajını tuhaf biyere yaptırmak ve o parçaya akıl almaz paralar ödemek...
Sonuç olarak ben 3 yıllık bi kullanım periyodunda, başına birşey gelsin veya gelmesin alımdan satıma herşeyiyle hesaplanırsa daha pahalı olduğunu düşünüyorum bu tür markaların.
Birkere kafadan minimum 1500 lira düşeceksin satarken, oysa ki ben CB mi 3300 liraya aldım 10.000km kullandım 4300 liraya sattım
Satmak için almıyorum diyenler alsın, eğer bi şekilde tutulmasa bile profesyonel adımlar atarsa getirici ara firma, bikaç ay sonra ben satmıyorum diyen o arkadaşlardan alırım.
Piyasada yer edinmek isteyen, 125cc yi Ybr nin 2. elinin yarı fiyatına, Cbf 150 nin 2. elinin yarı fiyatına, CBr ın Inazumanın... 2. elinin yarı fiyatına satmalı ki insanın eli gitmesin Japonlara
Yani 200 NS nin gözümdeki fiyatı, 5-5.500 lira, yinede çok kararsız kalırım ama fiyat cezbedebilir gibime geliyor
7350 TL + Plaka + Ruhsat + Koruma demiri + çanta demiri, çanta... ... ... ... ... gibi bi para ödemeyi bende göze alamam, tabiki temnkinli yaklaşırım
Gider aynı paraya bikaç aylık hazır çantalı mantalı demirli plakalı Suzukiye, Honda' ya binerim
Yani herşeyin özü para ve bu adamlar bir tek bu konuda bizimle aynı şeyi düşünüyorlar : "Daha fazla paranın cebimizde kalmasını!"