Kawasaki Z800 sadece 10.000€ cuk Şaka şaka ben olsam Mt-07 alırdım. Tasarruf önemli bu devirde. Sırf 4 silindir sesi için dünyanın yakıtını harcayamam kusura bakmayın. Alırım bi performans egzoz bakarım keyfime
Kawasaki Z800 sadece 10.000€ cuk Şaka şaka ben olsam Mt-07 alırdım. Tasarruf önemli bu devirde. Sırf 4 silindir sesi için dünyanın yakıtını harcayamam kusura bakmayın. Alırım bi performans egzoz bakarım keyfime
http://www.youtube.com/watch?v=lYosnjtO7Zw
şeytan diyor bi tane beyaz bi tane kırmızı.
Bu forumda ince göndermeleri ve espirileri yakalayacak insan sayısı konusunda ciddi şüphelerim var seni anlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
adam mt07 ve xj arasında kaldım diyor, neredeyse bu 2 motordan birini tavsiye eden olmamış gibi. yuhhh.
bir dergide yamaha maıl atıp fuardan sonra mt 07 deneme ımkanı verecegını okumustum sanıyorsam moto bıke dergısındekı yazıda yamaha turkıyeye maıl attım umarım gerı donus olur xj6 ve mt 07 deneme ımkanım olur ıste ozaman net bır karar verıcegımı sanıyorum.
YAMAHA TÜRKİYE'DEN RADDEVU ALIP DENEME İMKANIMIZ VAR ARKADASLAR 30 MARTTA BİLĞİNİZE
bende benzer baslık acmıstım , ona da yazmıssınız ama buraya kendi fikrimi yazayım. beklentiler çok önemli bence , mt 07 güzel motor ama çift silindir ben 4 silindir sesini istiyorum. o yüzden onu eledim xj6 aşırı niyetimde olan makina idi amacım o paraya sıfır 4 silindir alamktı ama beygir oranını görünce vazgectim. nitekim 600rr felanda kullandım biraz güçlü olmadı.
xj6 nın sesi müthiş egzoz ile çok güzel ses tonu alınabiliyor ki 4 silinidire soba borusu taksan ses yapar ayrı ama , vites araları çok çok kısa idi anında 1 - 2-3 diyor ve ne bileyim soğudum .
bende sıfır ayarında gsr 600 aldım. sana tavsiyem gsr olur . temiz bulmak zor km model kazalar çok ama yinede ses - ve gazı verinde evde birisi olsun istiyorsanız gsr olur.
GSR 600 2. el temiz imkansız gibi birşey km30000 den başlıyor fıyatı dusuk olanları bıraz 15-16 civarıysa 18-19 tl civarı acıkcası o kadar fıyata ıkıncı el almak ıstemıorum sıfır olsun uzun soluklu bınmek ıstıyorum 4 silindirin sesi inanılmaz zaten çok hoş ama o kadar ses merakım yok mt 07 eksoz takarsak gayet guzel bı ses verır sonucta 2 ilindir hemde az yakar kararım mt 07 den yana sadece magzalara ggelmesını beklıyorum
Ben Cbr 250 kullanıcısıyım. Ben de MT-07'ye niyetlendim ve bana da XJ6 ve GSR 600 önerdiler. Tabi skala açıldıkça CB600, ER6N, ER6F vs. bir sürü makine araştırdım.
Bence en önemli öncelik kullanıcının kendini, ihtiyacını bilmesi.
Ses, yakıt, ağırlık, bakım, bir sürü kriter var. Bu kriterleri kendine göre değerlendirip karar vermeni tavsiye ederim.
Ben hâlâ MT-07 almayı düşünüyorum. Öncelikle bu güne kadar hep SS motosikletlerin tasarımı hoşuma gider, o tür bir motosiklete yükseltmeyi düşünürdüm. Ancak MT-09 ve MT-07 tasarımları çok hoşuma gitti. Kawasaki Z750'den sonra ilk kez naked motosiklet tasarımı beğendim. Sıfır KM fiyatları da uygun olunca, değerlendirmeye aldım.
Türkiye'de 2. el motosiklet almak büyük risk. Ancak çok güvenilir birinden alacaksın ya da sağlam olduğundan gerçekten emin olacaksın ki alabilesin.
Bu yüzden benim tercihim sıfır KM motosiklet almaktan yana. Yamaha MT-07 de kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden 2.000-3.000 TL daha ucuz.
Hatta yeni Honda CB500 daha alt sınıf olmasına rağmen daha pahalı! Yeni CB650 de 21.500'den aşağı olmayacak. ER6N ve F ise bu Euro kuru ile zaten alınacak gibi değil. Bu durumda sıfır KM'deki MT-07 tabii ki çok güzel bir seçenek.
Otoban sürüşüne gelince, Cbr 250 ile bile tatmin oluyorum, Duke 690 kullanan şikayetçi değil, MT-07 ile de sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Tabi bu benim görüşüm.
Ben ses aramıyorum. Şehir içinde ataletli, hızlı tepki veren, hafif, ön kaldırabileceğim, arka kaldırabileceğim, viraj yapabileceğim bir motosiklet istiyorum.
SS motosikletlerin bakım ve işletme maliyetlerine göre naked motosikletler daha ulaşılabilir durumda. Nakedlar içinde de bana göre en mantıklısı sıfır KM olarak MT-07. Teknolojisi filan da yeni. Üzerindeki lastikler kötü ise bile en az 1 sezon kullanılıp değiştirilir.
Yani ben MT-07 diyorum dostum. Tabi kendi adıma ;)
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Ben MT-07 yi tercih ederdim. Vergi vergi diyorsunuzda arada 2000 TL fiyat farkı var. bu fark MTV ile 7 yılda ancak kapanıyor.
MT-07 yi tercih ederseniz; Motoru günlük kullanıcaksanız daha düşük yakıt tüketimi var kafa daha rahat olur. Şehir içi ağırlıklı kullanıcaksanız. arada neredeyse 30 KG fark var MT-07 kullanımı çok daha rahat olur. Torku yuzde 10-15 daha yuksek ve daha düşük devirde veriyor. İlk motorunuz değilse buda sizin avantajınıza. Bana göre tipide daha güzel daha hırçın duruyor. Süpermotoya ve KTM Duke serisine çekiyor biraz. Birde arkaya Mono kapak takılabilir Arka lastiği Daha kalın buda görüntü bakımından pozitif bir etken.
XJ6N içinse artı olarak tabiki en başta motor sesi geliyor. Artı titreşimi daha az olabilir uzun yolda fark edebilir. Piyasada bulunan denenmiş bir motosiklet... Kullananlar gördüğüm kadarıyla memnun...
Aklıma gelenler, benim zevkim, fikrim bu yönde...
My bike, my world, my rules. . .
http://www.30npire.com/sites/default...Studio-001.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-ixgnmeaBRb...xj6nantigo.jpg
Görünüş önemli diyicem ama benziyorlar da : ) 4 'lü headersı alıp MT 07 ye taksak tam olurmuş bence.
90-130 hız aralığında kullanınca sürekli 4.3-4.4 lt çıkıyor tüketim...çok dengeli ve titreşimsiz makine...nasıl bu kadar çok yaktırıyorlar anlamış değilim...
bende araştırma içindeyim.agırlıklı xj6n araştırdım.makina bence harika.benim açımdan tek eksigi hp gücü.zaten oda bi 100 civarı hp olsa fiyatıda 26-27 rahat olurdu diye düşünüyorum.alacak olsam.xjn6 alırdım.o 4 sılındır sesi alımda yakarsa yaksın aga.makına güzel.
PARA OLSA IKISNI BIRDEN ALSAM =)
Arkadaşlar Sizce iki makina arasında aman aman bir fark var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
http://www.yamaha-motor.eu/tr/produc...=545182,552156
4 silindirin tadı bir başkadır derim...çift silindir istediği numarayıp yapsın istediği parfümü sürsün...istediği makyajı yapsın...dönerim dolaşırım 4 silindir tükanına girerim...
Büyük ihtimalle dört silindiri seçicem bende
Dostum ben geçtiğimiz Cuma günü MT-07'yi teslim aldım.
Şu anda motosiklet 450 Km'ye geldi. Bugün Ankara>Polatlı>Ayaş>Beypazarı>Ayaş>Ankara rotasında 320 Km'lik sürüş yaptım. 250 Km'de 9 Lt benzin yaktı. MT-07 gerçekten de Master of Torque yani Tork Ustası. Motosiklet 3.000 devirden itibaren "ben buradayım" diyor. İvmelenme 6. viteste bile mükemmel ve çift silindir olduğu için çok doğrusal olarak artıyor güç.
Ayrıca en düşük devirde bile gücü hissederek sürüyorsun motosikleti. Elinin altında patlamaya hazır bir bomba var ve bunun farkındasın her an. "Dur vites düşüreyim de uzayayım" gibi bir durum yok, her viteste uzuyor makine.
4 silindir sesi istiyorsan XJ6 yerine daha farklı modellere yönelmeni tavsiye edebilirim. Çünkü çıkardığı ses kadar hızlı gitmeyen bir motosiklet XJ6. Bu da belli bir süre sonra canını sıkacak. 4 silindir olup da 75bg olan başka makine yok sanırsam.
Ankara'daki motosiklet grubumuzda XJ6 sahipleri de var ve makinenin 8.000 devirden sonra canlandığını, o devirlerde de çok yaktığını söylüyorlar. Ayrıca yumuşak amortisörlerin viraj performansını düşürmesi de cabası.
O sese adapte olunca, motosikletin güçsüzlüğü seni uzun vadede çok üzecek. E şehir içi için de uygun bir makine değil, yüksek devirde gitmesi lazım. Yüksek devirde yakıyor dedik. Nerede mantık?
Yani sırf ses için 4 silindir istiyorsan, daha güçlü bir makine tavsiye ederim.
Ancak ben motosikletle eğlenmek istiyorum, gaz açınca yaksa da gitsin, düşük devirde de ekonomik gitsin istiyorum diyorsan MT-07 şu anda piyasadaki en iyi seçenek. Hatta tek seçenek. Tavsiye ediyoruz
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Bende mt 07yi yakından gördüm.Fiyat/performans olarak en iyi motor diyebilirim.Ama uzun yolda özellikle artçı için pek rahat sayılmaz.Şehir içinde mükemmel bir motor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)