Bence de NİNJA 300.
Bence de NİNJA 300.
bır honda sahıbı olarak nınja 300 derım
www.erkakurye.com
Bir de MT07 var
Ninja 300 teknik verisi
Maksimum Güç/Tork
39 PS (11,000 rpm) 27N.m 10000rpm
honda teknik verisi
Maks. Güç/tork
(kW@dev/dak) 35 Kw @ 8500 (47,6 PS)
(Nm @ dev/dak) 43 Nm @ 7000
Görüldüğü üzere hondanın beygir ve tork olarak üstünlüğü var ve hondanın en güçlü değerleri ninjaya nazaran daha orta devirlerde
honda'da torkun orta devirlede olmasıda şehir içinde sizi daha rahat ettirecektir
hız olarak honda daha iyidir.
"cbr çok mu ss ?"
nedemek anlamadım
mesela yzf-r6 ile gsx-r600 arasında kıyaslama yaparsak
yamaha çok ss ,suzuki de az ss mi oluyor anlamadım
ee tabi bu kafa ss'i naked ile,naked moturuda supermoto ile kıyaslamaya kadar gidiyor tabi
bide geyik muhabbetlerinde honda kazanir mesela vatandas soruyo
abi motor cok sekil kac cc?
500cc. kardes
abi motor cok sekil kac cc?
300cc. kardes
aa ufakmis o abi bizim bi abide 600 luk var acayip bi sey.
vs. vs.
ben r6 ya da gsxr arasında kıyaslama yapmadım ikiside gayet ss.
Cıbır touring gibi kalıyor ninjanın yanında.
ss inde çıplağında supermotonun da tadı ayrı ama zaten cbr ın oturuş tarzı mt ye çok yakın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Aslında incik cincik etmeye gerek yok hepside güzel motorlar önemli olan keyfini çıkarmak.
Kawasaki'nin lastik olcusu tek dez avantaji bu. Honda'nin arka 160'lik cok sekil ve AEA nin soyledi MT60 RS Corsa takilabilir.
Lastik iste o kasaya duduk gibi duruyor buyuk lastik taksan performasini bozarsin.
Viraj puanı CBR500R dan 1.5 kat daha yüksek nereden baksan.Düdük gibi kalmasına razıyım ben.Amacım viraj.ÖHLİNS Amortisör , M4 SLİP-ON , XEROX DECALS ile tek olacak tr de ki muhtemelen 205 210 km civarında bir hız yakalayacağıma inanıyorum.Kaydırmalı debriyaj ve ABS olması cabası
Şekilden bahsetmiyorum bile CBR500R ı sevmedim.Tip yok önden PARİS yandan ŞIRNAK
Yorumlar ilginc kaldıki yorum yazanların cogu cbr 500 ve ninja.300 nın canlısını gordumu sürmesini gectim ustune oturdugu şahibeli yan yana getirip bakma imkanınız oldumu diye sormuyorum bile. En fazla fuara giden arkadaslar cbr yi fuarda yüzeysel incelemişlerdir. Daha Turkiyede detaylı profesyonel bir inceleme yazısı bile olmayan Modeller için cok komik yorumlar viraj kabiliyeti 1,5 kat daha yuksek yazan arkadas rica etsem bu yorumu neye göre yapmış hangi veri veya videoya göre ben 80 km hız ile girdiğim viraja ninja ile 70 km ustune giremiyorum kullanmaya baglı derseniz motorları ninja sahibiyle degistiğimizde oda cbr ile cok daha rahat giriyor bu bir kısas degil elbette kullanıcıya baglı bircok etken vardır sadece ornek vermek istedim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)