Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CST gerçekten CeSeT mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    pimpstarlife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bumoto/Jinling Eagle XR 250
    Arkadaşlar bilenler bilir dünkü o havada Çerkezköy-İstanbul arası 150 kilometre yol yaptım. Motorumda orijinal lastikleri olan CST'ler vardı. Şükürler olsun ki fazla fren yapma durumum olmadı ve otobandan dönüş yaptığım için çok viraja girmedim. Elimde 2500 kilometrede jilet gibi bi 250 cc supermoto var. 130-70-17 ve 110-70-17 olarak takılı lastikleri. Hal böyleyken sizce tel jantlarımı alana kadar bekleyeyim mi lastik için yoksa hemen bi Michelin Pilot'a başvurayım mı. Rezalet lastikler ise boşuna riske girmek istemem. Tecrübeleri, önerileri olan arkadaşların fikirlerini bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Neden tel janta dönüyorsunki, alaşımlı jantta sıkıntımı var. CTS ler çok kötü. Toprak zeminde on numara yanlız. Kaydır kaydır bitmiyo meret. Yanlız asfalttada durmuyor meret

  3. #3
    pimpstarlife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bumoto/Jinling Eagle XR 250
    Hatunu tayt, Supermoto'yu tel jant gösterir Hastayım tel jantlara ya avatarımdan belli değil mi
    yqavuzhyan ve Salih_T bunu beğendiler.

  4. #4
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Zevkler tartışılmaz tabikide bana kalsa teljant o makinaya yakışmaz. Ama mevcut durumdada CTS leri vakit geçmeden değiştir derim. Prelli mt 65 olabilir. Yada yeni bir lastik markası vardı sanırım adıda ANLAŞ tı. Onda Endru lastik çeşitleri var. Hatt CS 1200 lere bile yapmış adamlar.

  5. #5
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    CeSeT'ler yeterince ısınırsa aslında sıkıntı yok. 4 saat hiç durmadan konya-kayseri arası giderken 45 dakika muhteşem bir sağanağa yakalandım. Konya ovasında saklanacak bir yer olmayınca durmadan gazladım. Hiç sıkıntı çıkarmadı. Ama şehir içi kısa mesafelerde özellikle hava soğuksa lastik ısınmıyor ve 30 km hızla bile motordan düşebiliyorsun. Ön frenin kazıkladığına şahit oldum asfaltta kaç kere. MAddi durmun varsa Michelin yada pirelli al.

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    1.000 km ceset 4.000 kmde mishel kullaniyorum cesetlerden hemen kurtul kaymasada degistir
    Olculerin biraz okkali misheli biraz pahali bulabilirsin
    CeSetler cesetininde cesetidir


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)