Kawasaki Versys 650 Hakkında
Reklamlar
-
Herkeze merhaba
Kawasaki versys 650 ilgimiçeken bir model,ileride almayı düşünüyorum.
Teknik verileri çok ideal,boyu posu yerinde,kullanımı rahat,vergi dilimi uygun yani 5 10cc için üst dilim vergi yok,viraj muhteşem,vs vs vs..
Kullanıcılarından en ufak bir olumsuz yorum daha duymadım okumadım,herkez çok memnun ama neden bu motoru alan adam 10-20bin km aralığında satıyor? Neden bir dl650 gibi uzun km ler yapan kullanıcısı yok,Acaba bilmediğimiz ve dile getirilmek istenmeyen bir problemi veya olumsuz bir yönü mü var.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkürler...
Reklamlar
-
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Neden bir dl650 gibi uzun km ler yapan kullanıcısı yok,Acaba bilmediğimiz ve dile getirilmek istenmeyen bir problemi veya olumsuz bir yönü mü var.
bi ara ben de kısıtlı bir araştırma yaptım, yapı olarak yol ve viraja en uygun motor bu olarak görünüyordu
belki o kadar konforlu değildir diyeceğim ama arkadaşın motoruna oturdum, konforsuzlukla hiç bir alaka bulamadım
insanlar vespayla dünya turu, çin malı scooterlarla tr turu yapabiliyorsa bununla istedikten sonra yapamayacağın bir şey olacağını sanmıyorum.
"yeaa toprağa girmez bu" falan diyebilir belki +600cc "enduro"cular
Heil Spellcheck
-
Ben 2013 modeline bir süre sahip olmuştum.Her türlü ihtiyacıma cevap verdi kendisiHerhangi bir sorun hem kendim yaşamadım cevremden de duymadım.Dl650 nin uzun km ler yaptığı doğrudur.O hem eski bir model hem de daha yaygın diyebiliriz.Başka birşey değil yani.
-
Versys, 2. elde fiyat olarak iyi bir seçenek,üzerinde uzun süreden beri çeşitli modellerde kullanılan bir motora sahip, rahat, uzun yolda gücü yeterli ve kaliteli bir motor.İyi fiyata hertürlü alınır. Niye herkes 10-20binde bunları satıyora gelirsek; kullanan kişi hevesini alınca üzerine az para ekleyip daha başka ve güzel motorlara geçmek istiyor,az kullandıysanız satışta kaybınızda az oluyor,yeni birşey alırken üstüne fazla eklemiyorsunuz.Günümüzde marka ve model çeşidi bol olunca, yeni modeller piyasaya çıkınca herkesi bir kaşıntı basıyor. Bu sadece bu model için değil her model için bir genelleme diyebiliriz. Birde 20bin km gibi rakamlar kritik,zincir-dişli, lastik ömrü bakımından masraf yapmayayım da satayım mantığı oluşan km'ler!
-
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Ben 2013 modeline bir süre sahip olmuştum.Her türlü ihtiyacıma cevap verdi kendisi
Herhangi bir sorun hem kendim yaşamadım cevremden de duymadım.Dl650 nin uzun km ler yaptığı doğrudur.O hem eski bir model hem de daha yaygın diyebiliriz.Başka birşey değil yani.
Bir süre kullanmış biri olarak bu motor hakkında düşünceleriniz tam olarak nedir?
Şöyle bir durum var bu motoru alırsam en az 5yıl bir daha motor alamıcam.yani uzun süre uzun km ler boyunca beni üzer mi?
Yani siz de az bir dönem kullanım değiştirmişsiniz.Bunun asıl nedeni daha güçlü bir motosiklete geçmek mi yoksa başka bir nedeni var mı?
Bu motoru alıp eşimle birlikte uzun gezile,şehir içi dışı her yerde kullanmayı düşünüyorum ve bir kere alıp en az 5 yıl kullanmak istiyorum.
Nedir düşünceleriniz?
-
-
Tabi paylaşayım.
Benim Versys'i seçerken olsun istediklerim şöyleydi;
-Yakışıklı,sportif modern tasarım
-Hafif, ve ufak tasarım ile şehir içi kullanım kolaylığı.Hatta yurt dışı forumlarda supermoto olarak alınan sayfalar görmüştüm
-İşe motor ile gidip gelmem,eşim ile birlikte biniyor olmam,uzun yola gidiyor olmam sebebi ile touring tasarım ve çantalı kullanım
-Az benzin tüketimi
-Yeterli motor performansı
-Malzeme kalitesi
-Asfalt dışında kullanım imkanı.
-İyi fren sistemi
-Rahatlık
Daha bir çok sey sayabilirim.Kullanıktan sonra iyiki almışım dediğim daha bir sürü özelliğini tanıdım.Dengesi ,arazide sürüşü vs.
Bu motor uzun süre kullanılır.Ama ben 5 sene diyince düşündüm
Ben az kullandım ama bana yetti.Benim motor değiştirme olayım biraz hızlı oluyor Memnun olmayıp sattığım 1/2 motorum oldu şimdiye kadar.
-
benimde ilerdeki alacağım motorlardan birisi kle 650...
benim türkiyede tutulmamasının ve alanın satmak isteyişinin sebebi z-moto ve parça bulunamayışının olduğunu düşünüyorum.
sadece versys için değil kawa alırken herkesin görüşü parça bulamazsın diye bi düşünce yapısı oturmuş.
bende kle 500 alırken parça bulamazsında seni üzerde böylede şöylede... ama ebay ve yurt dışı sitelerinde istemediğin kadar parça var...1 2 haftada elinde...
-
Alan parça yok diye satıyor? Katılmıyorum.
canerol adlı üyeden alıntı
benimde ilerdeki alacağım motorlardan birisi kle 650...
benim türkiyede tutulmamasının ve alanın satmak isteyişinin sebebi z-moto ve parça bulunamayışının olduğunu düşünüyorum.
sadece versys için değil kawa alırken herkesin görüşü parça bulamazsın diye bi düşünce yapısı oturmuş.
bende kle 500 alırken parça bulamazsında seni üzerde böylede şöylede... ama ebay ve yurt dışı sitelerinde istemediğin kadar parça var...1 2 haftada elinde...
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı
Alan parça yok diye satıyor? Katılmıyorum.
sadece versys için demiyorum kawa lar için böyle bi kanı var.
-
16.000km KLE500 kullandım ama hiç parça sıkıntısı yaşamadım. Gerçi hiç bir parçaya ihtiyacım olmadı ve sadece meraktan gidip soruyordum (her ihtimale karşı)
-
Turkiye de en cok yedek parcasi olan ya da oldugunu dusundugumuz Honda da bile parca bekliyorsunuz, yok oyle istediginiz her parcayi hemen almak. Yani demem o ki, motorun yururune engel olacak bir parca degilse, yurtdisindan siparisi veriyosun, bir haftada elinde oluyor. Ben er6 nin(Versys ile ayni motoru kullaniyor) devridaim pompasinin contalarini sanayide buldum, hem de orjinal olarak
Kawasaki alacaksaniz http://www.wemoto.com u oneririm, istemediginiz kadar parca bulabilirsiniz, cogu da turkiyeden cok daha hesaplidir.
Versys normal bir kullaniciya yillarca yeter, kime yetmez, otobanda falan 200 uzeri hizlarda surmek isteyenlere yetmez, daha agresif viraj isteyenlere yetmez(virajda insan gibi degil, hayvan gibi yatiracak adamlara yani). Oyle iki senede bir, ulan su motorda cok guzel bide bunu denesem ya diyen adam da bunu 5 sene kullanamaz Sen de oyleysen alma
-
Sen milletin kanısına bakma.Bu millet daha piyasaya çıkmamış motoru göklere çıkartır.Bu millet ömründe görmediği motor hakkında ahkam keser.Bu millet bir yerden duyar gider kendi ağzından başka yerde söyler.Türkiye de parça konusu genel olarak sıkıntılıdır.Bu tarz işlerini öyle ya da böyle halledersin.Bazen çok yaygın markanın parçasını bekler,bazen de yaygın olmayan parçayı çat diye alırsın.
canerol adlı üyeden alıntı
sadece versys için demiyorum kawa lar için böyle bi kanı var.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
Kawanın beceremediği 2 model yüzünden çift silindirlerde adı kirlenmiştir.Birisi her çeşit 500cclik makinede kullandığı er5 motoru,diğeriyse herksin bildiği 2006 2008 arası üretilen er6 makinesi.Er6 yağ yakardı er5 yatak sarardı
Versys ise çok başka.Er6 bloğu var üzerinde.Ufak tefek oynamalar ve yazılım değişikliği ile daha sorunsuz.
Ktm hariç ilgimi çeken tek allrounder...Düzde gidişi bayağı iyi.Arazide arıza çıkaranı duymadım...Bence alınınca pişman olunacak motosiklet değil.
Dl ise piyasası yüksek motosiklet.Temizini bulmak dert...Kmsi çekilmemiş ise neredeyse imkansız...Çok sorunsuz değil fakat tutuluyor işte.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
Arkadaşlar hepinize teşekkürler...
Aklımdaki soru işaretlerinin büyük bir kısmı aydınlandı.
-
Türkiye'de çok tutulmamasının sebebi kawasakiye olan önyargı ve tipi olabilir.Türk halkı farklı olanı pek sevmez.
Asfaltta
Bunlarda ilgimi çeken diğer videolar.
-
flame adlı üyeden alıntı
Kawanın beceremediği 2 model yüzünden çift silindirlerde adı kirlenmiştir.Birisi her çeşit 500cclik makinede kullandığı er5 motoru,diğeriyse herksin bildiği 2006 2008 arası üretilen er6 makinesi.Er6 yağ yakardı er5 yatak sarardı
Az çok tecrübeli olduğunuzu biliyoruz da bu bahsettiklerininz Hyonun "grank kırıyo gardaş" muhabbetinden ötede değil.
Bir kere ER5 gayet başarılı bir motora sahip, devirlenmesi vs, çok tatlı, gücü ideal. Hele ki şimdinin NC felan gibi motorlarını gördükçe daha da seviyorum. ER6nın yağ yakmasını da ilk defa duyuyorum. 3 arkadaşımda var, 2si geçenlerde sattı. Okadar da iyi biliriz motoru.
Ha bir ER6 bakarken 1 sene önce 115.000 km de muayneye girmiş ama ertesi sene "motor 2006 model, biz hiç binemedik" deyip 18.000 kmde ilana koyanlar var. Böyle apaçilerin elinde motorlar sürünüyor. Sonra da ER6 yağ yakıyor diyoruz. Yakar tabi. Sen 120.000 i geçmiş motorun gerekli bakımlarını yaptırmazsan, ER5'i habire kırmızıya sokarsan yağ da yakar yatak da sarar...
-
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Az çok tecrübeli olduğunuzu biliyoruz da bu bahsettiklerininz Hyonun "grank kırıyo gardaş" muhabbetinden ötede değil.
Bir kere ER5 gayet başarılı bir motora sahip, devirlenmesi vs, çok tatlı, gücü ideal. Hele ki şimdinin NC felan gibi motorlarını gördükçe daha da seviyorum. ER6nın yağ yakmasını da ilk defa duyuyorum. 3 arkadaşımda var, 2si geçenlerde sattı. Okadar da iyi biliriz motoru.
Ha bir ER6 bakarken 1 sene önce 115.000 km de muayneye girmiş ama ertesi sene "motor 2006 model, biz hiç binemedik" deyip 18.000 kmde ilana koyanlar var. Böyle apaçilerin elinde motorlar sürünüyor. Sonra da ER6 yağ yakıyor diyoruz. Yakar tabi. Sen 120.000 i geçmiş motorun gerekli bakımlarını yaptırmazsan, ER5'i habire kırmızıya sokarsan yağ da yakar yatak da sarar...
Burada konu benim az çok tecrübem değil.Çok bilmişliğim hiç değil Er6 veya er5'de değil...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)