Arkadaşlar öncelikle selamın aleyküm.Bu açtığım konudan başka vardı ama o kübaydı o yüzden farklı bir konua açtım.Asya 125 cg yi 200cc yapabilirmiyim maliyeti nedir.(yorumlar için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar öncelikle selamın aleyküm.Bu açtığım konudan başka vardı ama o kübaydı o yüzden farklı bir konua açtım.Asya 125 cg yi 200cc yapabilirmiyim maliyeti nedir.(yorumlar için şimdiden teşekkürler.
Asyayı sat üstüne masrafı ekle 200 cg motosiklet al
kuba asya mondial tüm cg motorları hemen hemen aynı . modifiyenin randımanlı olması için sadece mazleme kalitesi ve alt takımının uyumlu olması gerekiyor.( ben de forumlarda takip ederek öğrendim.) malzeme olarak zongshen kullanılıyor.
standart dışı bir uygulama olduğu için daha önce bu işlerle uğraşmış bir ustaya gitmekte fayda var.
cg serisinin en kıskandığım yönü de zaten bu modifiye olanağı.
tabiki yapabilirsin krank silindir üst kapak karbüratör değişimi ile çok güzel güç alırsın gücü cok farkettiriyor biz 125 ligi 150lik yaptık o bile çok farketti
Motoru sat üzerine para ekle yeni motor al demekle maalesef olmuyor.
200 lük krank, 200 lük silindir piston kiti, 200 lük üst kapak, 200 lük sübap itecekleri ve motor saplamaları alacaksın. Karbüratör memelerini büyüterek değiştirmekten kurtulabilirsin.
İşçilik hariç 400 tl civarı masrafın olur.
Tm arkaşlar sağolun.Bu arada motoru sat 200 al falan o kadar param yok malesef böyle daha az masraflı.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-kapagi-141596437/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-mars-rublesi-124670286/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-debriyaj-gobegi-komple-141596558/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-krank-komple-orjinal-145454252/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-takimi-141596687/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-sibop-piano-seti-141596668/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-konjektor-regulator-141596589/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-eksantrik-mili-124673840/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-subap-piano-horoz-seti-124673284/detay
elbette olur,
ama dedıklerı gıbı hersey paraya bakıyor,
en az 600,,700 ü bulur,
belkide geçer bile,
krank,,,,
krank dişlisi,
yağ pompası,
debriyaj seti,
silindir seti,
üst kapak,
karbüratör,
eksoz ile oynanacak,
dişliler ile oynanacak,
duruma göre zincir ile oynanabilir,
vs,,,,
bunlara birde ,
yağ,,buji,,conta seti,,, ve el emeği işçilik eklenecek...
Anlayacağın Aslında dedikleri gibi,
Elındekını sat bu maliyeti dier motora ekle ve başka motor bak bencede,,,
Bunlar Ramzey Qm200 ve Monero/Pioneer Xf200de kullanılan parçalar hocam. Cg serisinden daha verimli ve uzun ömürlüdür. 67mm olması nedeniyle 65mm pistonlu 200cclerden daha performanslıdır. http://www.xfmotor.com.cn/en/200s/XF200-2V.html
Değişiklik yapılacak motor 200cc ise %15 performans farkı için bu kadar parça almaya gerek yok. Daha büyük silindire geçmek maliyet açısından daha iyi olur ancak imkan varsa dereceli eksantirik, tepeli piston, krank ve debriyaj sisteminde değişiklikler ile daha fazla performans almak mümkün.
benim silindir 63,5mm. 65,5 düşünüyordum. sadece silindiri değiştiricem. krank, karter üst kapak uyumlu. son hız yada performans isteğim yok o kadar, sollamalarda sorun oluyor o yüzden 65,5 takmak istiyordum. 67 çok zorlayabilir, kısa ömürlü olur gibi geliyor bana. qm250 çift silindir, diğer motosikletlerin bloğuda cg ile aynı gibi ?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
ben motosikletten 10kg parça söktüm zaten (statör-flaşör muhafazaları ve bağlantı demirleri, plakalık, hava filtre haznesi, orta sehpa, koruma demiri)
bi 15kg daha hafiflese hiç fena olmaz yani.
ama silindirlere bakarken 67mm yada 65,5mm, uzun etek ve normal olarak iki boy var, birisi 79mm diğeri 76mm, bunun anlamı ne? sıkıştırma farkı mı yoksa krank farkı mı?
muhtemelen 79 olanlar 250cc liktir.
iki conta arası mesafedir o.
artı olarak itecekliyi iki subablı xf200 parcalarıyla modifiye edecegime
http://www.motosport.com.tr/cg-225-4-subapli-ust-kapak
gene itecekli olarak 4 subablı olarak toplarım daha yuksek performanslı olur.
silindir boyuda tornada subablar pistona değmeyecek sekilde tornayla kısaltıgında
hem sıkıstırma hemde güç artar. mars motoruyla değil ayak marsıyla calıstırmak güç ister
amma bir okadar da gider, tecrubeyle sabittir
bu değerler çok farklı ama? mesela bu iki ürün:
http://www.onurmotor.net/CG200-7740-...,PR-13962.html
http://www.onurmotor.net/CG200-SILIN...,PR-16003.html
ikiside cg 200 için ama birisi 79 diğeri 77.4mm
bendeki motorun stroğu 62,2mm. ortalıkta cg150 cg200 cg250 krank diye laflar dolaşıyor. bir kişide yazmamış ki, şu krankı takarsan stroğun şu olur diye. mesela benim krankta, piston kolunun bağlantısı, merkezinden 31,1mm uzakta takılı ki, strok mesafem 62,2. bu 150 250 kranklarda nasıl? yada 150 200 250 kranklar, kartere göre uyumu mu belirtiyor? öyleyse strok mesafeleri neden belirtilmiyor, ya da başka bir şekilde yazılyorda orayı ben mi bilmiyorum?
silindir boyları bu kadar farklıyken, kendi strok mesafeme göre, yaklaşık 9 ile 10 arasındaki sıkıştırmayı yakalamak için kaç mm uzunluğunda silindir almam gerek? babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? bu soruların cevabını bulamadım yahu.
cenkito, benim pek performansta gözüm yok ama, güzü az geliyor makinenin ağırlığa göre, az daha olsa yetecek. şimdi 9 sıkıştırmayı geçersem, malzeme çatlamasın? contadan attırma falan olmasın? ben yolda kalmak istemiyorum, güç isterken 1000 kağat masraf çıkmasın
bu arada ayakla çeviremediğim pistonu, marş motorcuğu çevirebilecek mi? o da arada yanmasın
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
dort subapli ust kapaga uygun piston var mi piyasada? hep iki subab cepli piston gordum ben. piston bulsam alacam ust kapagi 100 lira gibi fiyata gordum bi yerde
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)