Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Asya 125 cg 200 cc yapma

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Arkadaşlar öncelikle selamın aleyküm.Bu açtığım konudan başka vardı ama o kübaydı o yüzden farklı bir konua açtım.Asya 125 cg yi 200cc yapabilirmiyim maliyeti nedir.(yorumlar için şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Asyayı sat üstüne masrafı ekle 200 cg motosiklet al

  3. #3
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    kuba asya mondial tüm cg motorları hemen hemen aynı . modifiyenin randımanlı olması için sadece mazleme kalitesi ve alt takımının uyumlu olması gerekiyor.( ben de forumlarda takip ederek öğrendim.) malzeme olarak zongshen kullanılıyor.
    standart dışı bir uygulama olduğu için daha önce bu işlerle uğraşmış bir ustaya gitmekte fayda var.

    cg serisinin en kıskandığım yönü de zaten bu modifiye olanağı.
    cenkito ve maxi97 bunu beğendiler.

  4. #4
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    tabiki yapabilirsin krank silindir üst kapak karbüratör değişimi ile çok güzel güç alırsın gücü cok farkettiriyor biz 125 ligi 150lik yaptık o bile çok farketti

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Motoru sat üzerine para ekle yeni motor al demekle maalesef olmuyor.
    200 lük krank, 200 lük silindir piston kiti, 200 lük üst kapak, 200 lük sübap itecekleri ve motor saplamaları alacaksın. Karbüratör memelerini büyüterek değiştirmekten kurtulabilirsin.

    İşçilik hariç 400 tl civarı masrafın olur.
    cenkito ve maxi97 bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Tm arkaşlar sağolun.Bu arada motoru sat 200 al falan o kadar param yok malesef böyle daha az masraflı.

  7. #7
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı hayrosoke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tm arkaşlar sağolun.Bu arada motoru sat 200 al falan o kadar param yok malesef böyle daha az masraflı.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-kapagi-141596437/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-mars-rublesi-124670286/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-debriyaj-gobegi-komple-141596558/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-krank-komple-orjinal-145454252/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-takimi-141596687/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-sibop-piano-seti-141596668/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-konjektor-regulator-141596589/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-eksantrik-mili-124673840/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-subap-piano-horoz-seti-124673284/detay
    Macit250 bunu beğendi.

  8. #8
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Ne varsa ahmet abide var yine

  9. #9
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    elbette olur,
    ama dedıklerı gıbı hersey paraya bakıyor,
    en az 600,,700 ü bulur,
    belkide geçer bile,

    krank,,,,
    krank dişlisi,
    yağ pompası,
    debriyaj seti,
    silindir seti,
    üst kapak,
    karbüratör,
    eksoz ile oynanacak,
    dişliler ile oynanacak,
    duruma göre zincir ile oynanabilir,
    vs,,,,
    bunlara birde ,
    yağ,,buji,,conta seti,,, ve el emeği işçilik eklenecek...

    Anlayacağın Aslında dedikleri gibi,
    Elındekını sat bu maliyeti dier motora ekle ve başka motor bak bencede,,,

  10. #10
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
    ahmet abi bu çok pahalı değil mi? o kaliteyi hak ediyor mu? ben cg200 motora takmak için silindir bakıyordum, zongshen 75tl civarında
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  11. #11
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahmet abi bu çok pahalı değil mi? o kaliteyi hak ediyor mu? ben cg200 motora takmak için silindir bakıyordum, zongshen 75tl civarında
    Bunlar Ramzey Qm200 ve Monero/Pioneer Xf200de kullanılan parçalar hocam. Cg serisinden daha verimli ve uzun ömürlüdür. 67mm olması nedeniyle 65mm pistonlu 200cclerden daha performanslıdır. http://www.xfmotor.com.cn/en/200s/XF200-2V.html

    Değişiklik yapılacak motor 200cc ise %15 performans farkı için bu kadar parça almaya gerek yok. Daha büyük silindire geçmek maliyet açısından daha iyi olur ancak imkan varsa dereceli eksantirik, tepeli piston, krank ve debriyaj sisteminde değişiklikler ile daha fazla performans almak mümkün.

  12. #12
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlar Ramzey Qm200 ve Monero/Pioneer Xf200de kullanılan parçalar hocam. Cg serisinden daha verimli ve uzun ömürlüdür. 67mm olması nedeniyle 65mm pistonlu 200cclerden daha performanslıdır. http://www.xfmotor.com.cn/en/200s/XF200-2V.html

    Değişiklik yapılacak motor 200cc ise %15 performans farkı için bu kadar parça almaya gerek yok. Daha büyük silindire geçmek maliyet açısından daha iyi olur ancak imkan varsa dereceli eksantirik, tepeli piston, krank ve debriyaj sisteminde değişiklikler ile daha fazla performans almak mümkün.
    benim silindir 63,5mm. 65,5 düşünüyordum. sadece silindiri değiştiricem. krank, karter üst kapak uyumlu. son hız yada performans isteğim yok o kadar, sollamalarda sorun oluyor o yüzden 65,5 takmak istiyordum. 67 çok zorlayabilir, kısa ömürlü olur gibi geliyor bana. qm250 çift silindir, diğer motosikletlerin bloğuda cg ile aynı gibi ?
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  13. #13
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim silindir 63,5mm. 65,5 düşünüyordum. sadece silindiri değiştiricem. krank, karter üst kapak uyumlu. son hız yada performans isteğim yok o kadar, sollamalarda sorun oluyor o yüzden 65,5 takmak istiyordum. 67 çok zorlayabilir, kısa ömürlü olur gibi geliyor bana. qm250 çift silindir, diğer motosikletlerin bloğuda cg ile aynı gibi ?
    Silindiri 2mm büyütmek motoru 15kg hafifletmek ile eşdeğer. Uğraşıldığına değer mi tartışılır.
    Önceki mesajda bahsettiğim qm200dü.
    solmyr bunu beğendi.

  14. #14
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    ben motosikletten 10kg parça söktüm zaten (statör-flaşör muhafazaları ve bağlantı demirleri, plakalık, hava filtre haznesi, orta sehpa, koruma demiri)

    bi 15kg daha hafiflese hiç fena olmaz yani.

    ama silindirlere bakarken 67mm yada 65,5mm, uzun etek ve normal olarak iki boy var, birisi 79mm diğeri 76mm, bunun anlamı ne? sıkıştırma farkı mı yoksa krank farkı mı?
    cenkito bunu beğendi.

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    muhtemelen 79 olanlar 250cc liktir.

    iki conta arası mesafedir o.

    artı olarak itecekliyi iki subablı xf200 parcalarıyla modifiye edecegime

    http://www.motosport.com.tr/cg-225-4-subapli-ust-kapak

    gene itecekli olarak 4 subablı olarak toplarım daha yuksek performanslı olur.

    silindir boyuda tornada subablar pistona değmeyecek sekilde tornayla kısaltıgında

    hem sıkıstırma hemde güç artar. mars motoruyla değil ayak marsıyla calıstırmak güç ister

    amma bir okadar da gider, tecrubeyle sabittir
    solmyr, tinerci ve maxi97 bunu beğendiler.

  16. #16
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen 79 olanlar 250cc liktir.

    iki conta arası mesafedir o.

    artı olarak itecekliyi iki subablı xf200 parcalarıyla modifiye edecegime

    http://www.motosport.com.tr/cg-225-4-subapli-ust-kapak

    gene itecekli olarak 4 subablı olarak toplarım daha yuksek performanslı olur.

    silindir boyuda tornada subablar pistona değmeyecek sekilde tornayla kısaltıgında

    hem sıkıstırma hemde güç artar. mars motoruyla değil ayak marsıyla calıstırmak güç ister

    amma bir okadar da gider, tecrubeyle sabittir
    bu değerler çok farklı ama? mesela bu iki ürün:

    http://www.onurmotor.net/CG200-7740-...,PR-13962.html
    http://www.onurmotor.net/CG200-SILIN...,PR-16003.html

    ikiside cg 200 için ama birisi 79 diğeri 77.4mm
    bendeki motorun stroğu 62,2mm. ortalıkta cg150 cg200 cg250 krank diye laflar dolaşıyor. bir kişide yazmamış ki, şu krankı takarsan stroğun şu olur diye. mesela benim krankta, piston kolunun bağlantısı, merkezinden 31,1mm uzakta takılı ki, strok mesafem 62,2. bu 150 250 kranklarda nasıl? yada 150 200 250 kranklar, kartere göre uyumu mu belirtiyor? öyleyse strok mesafeleri neden belirtilmiyor, ya da başka bir şekilde yazılyorda orayı ben mi bilmiyorum?
    silindir boyları bu kadar farklıyken, kendi strok mesafeme göre, yaklaşık 9 ile 10 arasındaki sıkıştırmayı yakalamak için kaç mm uzunluğunda silindir almam gerek? babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? bu soruların cevabını bulamadım yahu.

    cenkito, benim pek performansta gözüm yok ama, güzü az geliyor makinenin ağırlığa göre, az daha olsa yetecek. şimdi 9 sıkıştırmayı geçersem, malzeme çatlamasın? contadan attırma falan olmasın? ben yolda kalmak istemiyorum, güç isterken 1000 kağat masraf çıkmasın

    bu arada ayakla çeviremediğim pistonu, marş motorcuğu çevirebilecek mi? o da arada yanmasın
    tinerci bunu beğendi.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  17. #17
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    dort subapli ust kapaga uygun piston var mi piyasada? hep iki subab cepli piston gordum ben. piston bulsam alacam ust kapagi 100 lira gibi fiyata gordum bi yerde

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silindiri 2mm büyütmek motoru 15kg hafifletmek ile eşdeğer. Uğraşıldığına değer mi tartışılır.
    Önceki mesajda bahsettiğim qm200dü.
    O zaman 90 kiloluk birini artçı olarak aldığımızda silindiri 12 mm küçültmüş gibi mi oluruz? Kullanan da 90 kilo olsa etti 180 kilo. 24 mm küçülttük oldu mu sana 200 lük motor 50 cc

  19. #19
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman 90 kiloluk birini artçı olarak aldığımızda silindiri 12 mm küçültmüş gibi mi oluruz? Kullanan da 90 kilo olsa etti 180 kilo. 24 mm küçülttük oldu mu sana 200 lük motor 50 cc
    Ağırlığın performansa olumsuz etkisi yok diyorsun yani. İlginç

    Mühendisler f1 araçlarına 3700nm torklu 15 tonluk m1 abrams motoru koymayı neden akıl edememişler acaba

  20. #20
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlığın performansa olumsuz etkisi yok diyorsun yani. İlginç

    Mühendisler f1 araçlarına 3700nm torklu 15 tonluk m1 abrams motoru koymayı neden akıl edememişler acaba
    fia'ya göre v6 1.6 motor kullanmak zorundalar çünkü
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)