motor tam ısınmamışken stop etme
Reklamlar
-
arkadaşlar mh drift motorum var 17 bin km de 12 binde subap ayarını yaptırmıştım bir süre stop etmiyordu şimdi çalıştırıyorum motoru elimle blok ılınana kadar bekliyorum sonra çıkıyorum yola mesela yavaşlıcam debrajı sıkıyorum gaz vermeyince stop ediyor sonra gıy gıy gıy jikleyle oynamadan çalışmak istemiyor hava filtresi temiz yağlı buji çitt tırnak bosch başka ne olabilir subap lardanmıdır sizzce
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
edit ısınınca böyle bi 10 km gidince stop etme felan olmuyor
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Reklamlar
-
aynısı bende olmuştu benim subap ayarımı düzgün yapamamışlardı. başka bir nedeni de olabilir ama bence subap ayarından
-
motor normal çalışma sıcaklığına gelene kadar devamlı gaz ver... bar bar bağırt demiyorumda stop etmeyecek şekilde gaz ver...
-
bencede subaplardan üst kapağı açmadan elle ayar yapmış gaz vererek gidiyorum zaten ama debraja basınca gaz vermekte şehir içnde insanlar bakıyo motor gitmio bağırıyo :D
-
soğuk havada motor ısınmadımı stop etmesi normal motor ısınana kadar jiklede kalsın ısınınca indirirsin jiklesini yoluna devam edersin
-
haklısın ama gıy gıy gıy yapması sıkıyr insanı çalışmak istemiyor subap ayarına sokayım bi belki düzelir
-
Subap ayarını goz kararı yapmis olabilirmi muhtesem ustamız
-
subab ayarından sonra hava ayarınıda ayarlaması gerekebilir,
malum subab acılma zamanı değişiyor. birde karburatör gaz
iğnesinin yerini değiştirince de aynı sorun olabilir.
-
cenkito adlı üyeden alıntı
subab ayarından sonra hava ayarınıda ayarlaması gerekebilir,
malum subab acılma zamanı değişiyor. birde karburatör gaz
iğnesinin yerini değiştirince de aynı sorun olabilir.
Cenk gardaşım doğru söylüyor.
marşa basarken gıy gıy ediyorsa ve sen subap ayarından sonra motoru 10 bin devir gibi yüksek devirlere çıkarttıysan subaplar sıkışıyor.
karbüratör iğneside olabilir. en yukarıdan 1. değil ama 2 veya 3 normal oluyor.
Son subap ayarını yaptırırken ustaya neden çakı kullanmıyorsun dedim. Çakı kullanan adam göz boyamak için yapar dedi. Şimli yada mişli bunun gibi bişey dedi, bu tür motorlarda çakı kullanılıyormuş.
-
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Cenk gardaşım doğru söylüyor.
marşa basarken gıy gıy ediyorsa ve sen subap ayarından sonra motoru 10 bin devir gibi yüksek devirlere çıkarttıysan subaplar sıkışıyor.
karbüratör iğneside olabilir. en yukarıdan 1. değil ama 2 veya 3 normal oluyor.
Son subap ayarını yaptırırken ustaya neden çakı kullanmıyorsun dedim. Çakı kullanan adam göz boyamak için yapar dedi. Şimli yada mişli bunun gibi bişey dedi, bu tür motorlarda çakı kullanılıyormuş.
1 mm nin 10da birini nasıl el yordamıyla ayarlıyormus?
aslında 0.10 yada 0.08 mm boslugu nesine güvenip elle ayar yapıyorki.
el yordamıyla yakın ayar yapar ama tam ayar asla tutturamaz
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
cenkito adlı üyeden alıntı
1 mm nin 10da birini nasıl el yordamıyla ayarlıyormus?
aslında 0.10 yada 0.08 mm boslugu nesine güvenip elle ayar yapıyorki.
el yordamıyla yakın ayar yapar ama tam ayar asla tutturamaz
bana ne kızıyon gardaşım ? Ben adamın dediklerini yazdım.
-
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
bana ne kızıyon gardaşım ? Ben adamın dediklerini yazdım.
sana kızmıyorum
şimli motorlardan bahsetmiş bu arada .
şimli motorlarda subab ayar zamanı şimdeki bosluk ölçülüp yerine baska şim takılır.
klasik vida ile ayar olmaz, buda ek bilgi olsun
-
sağolun acaba subap ayarını ben denesemmi die düşünüyorum elim çok yatkın bu işlere bi mobyleti gömlek piston rahatlıkla değiştirebiliyorum :D
hava aarı karburatörde çok saçma yerde ne tornavida sokabiliyorum ne başka birşey ya
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
Kaç gündür bende ısıtmadan çıktığımda stop ediyor kaldırım çıkarken (garajın çıkışında kaldırım var) marşta kar etmiyori,tepikliyorum bende ayak marşını
-
cenkito adlı üyeden alıntı
sana kızmıyorum
şimli motorlardan bahsetmiş bu arada .
şimli motorlarda subab ayar zamanı şimdeki bosluk ölçülüp yerine baska şim takılır.
klasik vida ile ayar olmaz, buda ek bilgi olsun
Peki sorun alternatör+aküden kaynaklanabilir mi? Belki akü bitik durumdadır. Malum havalarda soğuk. Alternatörün düzgün çalışmama gibi bir durumu olabilir mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)