Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

motor tam ısınmamışken stop etme

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    arkadaşlar mh drift motorum var 17 bin km de 12 binde subap ayarını yaptırmıştım bir süre stop etmiyordu şimdi çalıştırıyorum motoru elimle blok ılınana kadar bekliyorum sonra çıkıyorum yola mesela yavaşlıcam debrajı sıkıyorum gaz vermeyince stop ediyor sonra gıy gıy gıy jikleyle oynamadan çalışmak istemiyor hava filtresi temiz yağlı buji çitt tırnak bosch başka ne olabilir subap lardanmıdır sizzce

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

    edit ısınınca böyle bi 10 km gidince stop etme felan olmuyor
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Sym gts 250i evo
    aynısı bende olmuştu benim subap ayarımı düzgün yapamamışlardı. başka bir nedeni de olabilir ama bence subap ayarından

  3. #3
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    motor normal çalışma sıcaklığına gelene kadar devamlı gaz ver... bar bar bağırt demiyorumda stop etmeyecek şekilde gaz ver...

  4. #4

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    bencede subaplardan üst kapağı açmadan elle ayar yapmış gaz vererek gidiyorum zaten ama debraja basınca gaz vermekte şehir içnde insanlar bakıyo motor gitmio bağırıyo :D

  5. #5
    Darkfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mondial MH125 Drift
    soğuk havada motor ısınmadımı stop etmesi normal motor ısınana kadar jiklede kalsın ısınınca indirirsin jiklesini yoluna devam edersin
    NECOCAN bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    haklısın ama gıy gıy gıy yapması sıkıyr insanı çalışmak istemiyor subap ayarına sokayım bi belki düzelir

  7. #7
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Subap ayarını goz kararı yapmis olabilirmi muhtesem ustamız

  8. #8
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    subab ayarından sonra hava ayarınıda ayarlaması gerekebilir,
    malum subab acılma zamanı değişiyor. birde karburatör gaz
    iğnesinin yerini değiştirince de aynı sorun olabilir.

  9. #9
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    subab ayarından sonra hava ayarınıda ayarlaması gerekebilir,
    malum subab acılma zamanı değişiyor. birde karburatör gaz
    iğnesinin yerini değiştirince de aynı sorun olabilir.
    Cenk gardaşım doğru söylüyor.

    marşa basarken gıy gıy ediyorsa ve sen subap ayarından sonra motoru 10 bin devir gibi yüksek devirlere çıkarttıysan subaplar sıkışıyor.
    karbüratör iğneside olabilir. en yukarıdan 1. değil ama 2 veya 3 normal oluyor.

    Son subap ayarını yaptırırken ustaya neden çakı kullanmıyorsun dedim. Çakı kullanan adam göz boyamak için yapar dedi. Şimli yada mişli bunun gibi bişey dedi, bu tür motorlarda çakı kullanılıyormuş.

  10. #10
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cenk gardaşım doğru söylüyor.

    marşa basarken gıy gıy ediyorsa ve sen subap ayarından sonra motoru 10 bin devir gibi yüksek devirlere çıkarttıysan subaplar sıkışıyor.
    karbüratör iğneside olabilir. en yukarıdan 1. değil ama 2 veya 3 normal oluyor.

    Son subap ayarını yaptırırken ustaya neden çakı kullanmıyorsun dedim. Çakı kullanan adam göz boyamak için yapar dedi. Şimli yada mişli bunun gibi bişey dedi, bu tür motorlarda çakı kullanılıyormuş.

    1 mm nin 10da birini nasıl el yordamıyla ayarlıyormus?
    aslında 0.10 yada 0.08 mm boslugu nesine güvenip elle ayar yapıyorki.

    el yordamıyla yakın ayar yapar ama tam ayar asla tutturamaz
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #11
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 mm nin 10da birini nasıl el yordamıyla ayarlıyormus?
    aslında 0.10 yada 0.08 mm boslugu nesine güvenip elle ayar yapıyorki.

    el yordamıyla yakın ayar yapar ama tam ayar asla tutturamaz
    bana ne kızıyon gardaşım ? Ben adamın dediklerini yazdım.
    cenkito bunu beğendi.

  12. #12
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana ne kızıyon gardaşım ? Ben adamın dediklerini yazdım.
    sana kızmıyorum
    şimli motorlardan bahsetmiş bu arada .
    şimli motorlarda subab ayar zamanı şimdeki bosluk ölçülüp yerine baska şim takılır.
    klasik vida ile ayar olmaz, buda ek bilgi olsun

  13. #13

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    sağolun acaba subap ayarını ben denesemmi die düşünüyorum elim çok yatkın bu işlere bi mobyleti gömlek piston rahatlıkla değiştirebiliyorum :D

    hava aarı karburatörde çok saçma yerde ne tornavida sokabiliyorum ne başka birşey ya
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  14. #14
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Kaç gündür bende ısıtmadan çıktığımda stop ediyor kaldırım çıkarken (garajın çıkışında kaldırım var) marşta kar etmiyori,tepikliyorum bende ayak marşını

  15. #15
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sana kızmıyorum
    şimli motorlardan bahsetmiş bu arada .
    şimli motorlarda subab ayar zamanı şimdeki bosluk ölçülüp yerine baska şim takılır.
    klasik vida ile ayar olmaz, buda ek bilgi olsun
    Peki sorun alternatör+aküden kaynaklanabilir mi? Belki akü bitik durumdadır. Malum havalarda soğuk. Alternatörün düzgün çalışmama gibi bir durumu olabilir mi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)