Arkadaşın sıkıntısı "altımda nasıl durur ki" değil, ben hakim olabilirmiyim sıkıntısı.
Şu video yeterli olacaktır kardeşim.
Ama zamanla hakimiyet isteyen şeyler bunlar. Video daki Frodo bannins in, kırmızı ışıkta nasıl durduğu muamma
buyrun:
Arkadaşın sıkıntısı "altımda nasıl durur ki" değil, ben hakim olabilirmiyim sıkıntısı.
Şu video yeterli olacaktır kardeşim.
Ama zamanla hakimiyet isteyen şeyler bunlar. Video daki Frodo bannins in, kırmızı ışıkta nasıl durduğu muamma
buyrun:
Sele yüksekliği ile alakalı birde ss ise gidon daha aşağıdadır birebir denemek lazım ..
ben enduro seviyorum ama boyum nedeniyle herhalde kullanamam büyük olur diye düşünüyordum (1,72) geçen motoru servise götürdüğümde bir arkadaş ile tanıştım ( belki ve büyük ihtimalle site üyesidir Soyadı Patik) adamın boyunu kullandığı motoru ve anlattıklarını görünce ulan dedim neden çekiniyorsun
Sele yüksekliği, arka amortisör ile de düşürülebiliyor. ya da bi aparat vardı. Amortisöre takılıp sele alçaltılabilir. Adı yanılmıyorsam, birşey kemiği felan deniyordu ingilizce.
Seleyi traşlatma ile de sele alçaltılabiliyor.
Tabi, amartisör ayarı ile oynamak, motosikletin dengesini bozabilir.
Evet daha çok hakimiyet endişesi benimki .Ama araştırdığım kadarıyla bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Parmak ucu da olsa zamanla gelişecektir
hocam 193 boyla cbf 150 kullanıyorum. cbr a da bindim gidon çevirmesinde vs dizime değmedi. boyunda sıkıntı yok.
tersi için soruyosan ayağın yere basar.
he şöyle bi durum var 1000cc üstü touring motor haricinde hiç biri yakışmıyo.
peki bu cbf ye binmeme engel mi? tabiki değil :D:D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)