arkadaş kullanmadığı motora methiyeler YAĞdırmış, helal olsun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
Honda xl650v Transalp'te de silindir başına çift buji var, BMW f 650'de de keza öyle...
arkadaş kullanmadığı motora methiyeler YAĞdırmış, helal olsun...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
Honda xl650v Transalp'te de silindir başına çift buji var, BMW f 650'de de keza öyle...
The Power of The Dreams.
Konunun ilk mesajını okuyamadım gözlerim ağrıdı, beynim bulandı. Arkadaş; iki virgül, bir kaç nokta koymak bu kadar mı zor?!
Silindir başına iki bujiyi koymayı hint aklı akıl etmiş de japonlar edememiş.
Egzoz sondası ne diye birşey icad edildi
Kocaman benzin göstergesi koyacagına
Benzin gostergesini ufaltaydında oraya bide ufakta olsa bi devir saati koysaydın bajajım simdi sana nasıl sevgilerimi gonderiyorum bir bilsen ...
Türkiye'nin eğitim şartları Avrupa'daki tüm ülkelerden daha sıkıdır. 18 yaşındaki bir Türk şayet liseyi adam gibi bitirdiyse sıradan bir Avrupalıdan tarih, coğrafya, matematik ve fizik olarak çok daha kapsamlı bir eğitim almıştır.
Hindistan, afganistan, endonezya ve pakistan eğitim sistemi ise Türkiye'yi 5 katlar. Muhteşem derecede yabancı dil, fizik ve matematik eğitimleri var. Küçümsediğin hindistanlılar içinde bulunduğu beşeri şartlar sebebiyle çok başarılı değilse sıyrılamıyor. Bu sebeple çok çalışkan bir millet.
Çift buji olayında ise 2 buji aynı anda ateşlemiyordur. Mutlaka aralarında dopper effect denen dalgalanma vardır. Bu sebeple en iyi yakıt tüketimini elde ediyor olabilirler. Zira millet olarak çok fakirler. Benzin bizde belki 2,5 dolar olarak daha pahalıdır ama gayri safi milli hasılayla kıyaslarsan hindistan bizden daha pahalıya benzin kullanıyor olur ve ana ulaşım araçları motosiklet olduğundan bu adamlar için yakıt tüketimi çok öenmli. Kaldıki buji dediğin 2,5 lira. 2000 km de 1 litre yağ yakan motora laf atmazsınız ama 8000 km de 2 buji değiştirecek motora demediğinizi bırakmadınız. hıamınaaasfasdf
Şimdi pulsar konusuna döner burası.Parası olmayıp ,zaten de pulsarı bize kuralkan iteledi böyle kazıkmı olur diye dert yanarlar.Ama çoğuda bilmez devletin bir motosikletten aldığı vergiyi .Sanırsınız hindistanla bizim para birimimiz bir ,onuda geç kuralkan 3000 alıp 7000 satıyor dfdsf neler neler eheh
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-beklenen-bajaj-discover-125-st-geldi-156324351/detay/
Ufak ufak ilanlar düşmeye başladı.. Gidip bakıp görmek gerekli,acaba servis ve yedek parça olayı nasıl olacak oda ayrı ve önemli bir konu tabii
Hint forumlarını okursanız adamların motorda en çok önem verdikleri şeyin yakıt tüketimi olduğunu görürsünüz. Adamlar 1 litre ile 45 km gitmesine bile çok yakıyor diyorlar. Bu sebepten firmalar yakıt tüketimini düşürmek için 2 buji de koyarlar 3 buji de...
Tam olarak ne demek istemiş arkadaş anlayamadim
titreşim muhakkak olacak bu motorda en azından 5000 devirden sonra..cbf ybr gibi balansörlü motorlarla bu konuda karşılaştırılmaz bence.ama hindistanlıların kafayı yakıt tüketimi ile kafayı bozdukları kesin.bu yüzden çift bujinin
yakıt tasarrufuna katkısı olacağından eminim.adam hindistan forumda yazmış motoru ilk aldığımda 55 km yapıyordum şimdi 45 e düştü falan diye yuh be benim cup bile 40 ı zar zor görüyor insaf be arkadaş...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
Bugün Discovery'e test sürüşü yaptım. Motorda CB125'te olduğu kadar bir titreşim var. Ben çok rahatsız olmadım ama var. Bu tabi rodajdan sonra azalacaktır çünkü motor sıfır km'deydi. Motor acayip dengeli geldi bana. Deneme esnasında arkamda kızım vardı ve durma hızlarında bile dengesi hiç bozulmadı. Belki de benim motordan sonra öyle gelmiştir. Bunun dışında gidişi, çekişi falan güzel. Motorun malzeme kalitesi gerçekten iyi. Fiyatı 3850 TL dediler,bana oldukça yüksek geldi. Ama kalitesine göre normal sayılabilir. Bayi telefonumu istedi Pulsar ve Boxer'ın test motorları geldiğinde beni çağıracaklar.
Resim fuarda çekmiştim o yüzden bir daha çekmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ya ben de benim motordan alışkanlık Discovery deyip duruyorum ama motorun ismi Discover...
Bu arada dün motorumu satıp bugün MT07 için sıraya girdim. İki ay motorsuzum.
adında bajaj geçen tüm konular hit oluyor. acıyorum hepimize. paramızın karşılığı olan bir şey alabilme ümidiyle sürekli bir şeyler okuyoruz. acaba yamaha, honda kalitesi bulur muyuz bu paraya diye. asıl onlar bu paraya olmalıydı. paramızın değeri yok. gemiciğimiz yok motosikletciğimiz var.
Seko roadwın250 , pulsar200 ve şimdide mt07 alcam dıyorsun gıderek çıtayı yukseltıyosun bir kaç hafta sonra z800 alcam dersen şaşırmam
Yok'mu Bir Alkış ? Türk Milleti Olarak Çok Çok İleriye Gittiğimizi Düşünsek'de Şuan Dünyanın En Büyük Sömürge Ülkesiyiz ve İşin Enteresan Tarafı Bununla Gurur Duyuyoruz, Macaristan'mı ? Hindistan'mı ? Bulgasristan'mı ? Hollanda'mı ? Hıhhhhh Diyip Burun Kıvırdığımız Ülkeler Malesef Bizi 3'e Katlar 5'e Böler. Daha Önce'ki Mesajlarda Denildiği Gibi Alfa Romeo Bu Teknolojiyi Uzun Yıllardır Kullanıyor ve Alfa Motorları Dünyanın En Verimli Motorlarından'dır ( Yakıt - Performans İlişkisinde ). Türkiye Elin Gavurundan Aldığı Mallar İle Kovalaklık Yapmayı Seven, Telefonu - Arabayı - Motosikleti - Malı - Mülkü Zenginlik ve Üstünlük Cihazları Olarak Gören İnsanların Ülkesidir, Bugün İnsanımız Iphone 3'ün Yüzüne Bakmaz İken Yurt Dışında Hemen Hemen Her Köşede Bir 3310 Kullanan İnsan Görmeniz Mümkündür'ki Birde o İnsanlar Bizlerin Kullandıkları Telefonları Kendileri Üretiyorlar...
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
dediklerine aynen katılıyorum.sıkıntılı bir coğrafya ve dogu ile batı arasında sıkışmış enteresan bir kültürün çocuklarıyız.ama çark yavaş yavaş kırılıyor.umarım gelecek nesiller daha uygar ve bilime ayak uyduran bireyler olur.
ayrıca orada kullandığın kovalak kelimesini burada ki bir çok kişi anlamamıştır.ben aha bi tane balıkesirli dedim.ama biz govalak deriz o ayrı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)