arkadslar 600 rr siyah bi motorum var ve tamamiyle orjinal.bu şekilde kullanımı hosuma gidiyor sizce sticker le le renklendireyimmi biraz yoksa boyle mi kalsın siz olsanız ne yapardınız.yada yaptıysanız ne gibi degişiklikler yaptınız.
arkadslar 600 rr siyah bi motorum var ve tamamiyle orjinal.bu şekilde kullanımı hosuma gidiyor sizce sticker le le renklendireyimmi biraz yoksa boyle mi kalsın siz olsanız ne yapardınız.yada yaptıysanız ne gibi degişiklikler yaptınız.
Sticker vs apaçi işi şeyler ile uğraşmazdım. Rimoza aksesuarlar (manet-ayna-vida cart curt) veya bazı parçaların carbon ile kaplardım...
Sitemizde bu işin ilahı barış abidir. Eski RR sahibidir, kendisi konuya beklenmektedir
Dostum sticker olayına öyle karşıyım ki, ikinci el motor alacak olsam, herşey temiz olsa stickerdan dolayı almam. :D
Bana kalsa grenajları söker öyle binerdim :D
Aksesuar olarak rizomadan şaşma derim. Hem fonksiyonel hem kaliteli.
Sticker istenildiğinde çıkarılabilir sorun teşkil etmez, fakat abartmadan yakışan şekilde olmalıdır.
Bence motorların çoğu fabrika çıkışı olduğu için kopya oluyor.Bana ait bir motosiklet istediğim için farklı olmasını isterim.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
tamamen orjinal olması daha güzel,hele ki siyah motora sticker falan yakışmaz bence.
sticker a gerek yok..
sadelik her zaman daha güzel.. kanaatimce...
kişiselleştirmek istiyorsan.. ekstra, aksesuarla yapman daha mantıklı olur...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
eski dükkan stickerlarımı söktüm.. öldürdü öldürdü.... sakın... yapışkan yok....
Honda CB 1300 veya Suzuki GSX 1400 benzeri bir motosikletim olsaydı kesinlikle cıvatasına kadar orjinal olmasını tercih ederdim.
Bu tarz motosikletler dışında benim gözümde bir çok model aksesuar kaldırabilir. Hatta kişiye özel olduğu için daha da şık durur.
aksesuarcıyım
ıyı parlatmısım bu arada hehe
*sımdıye kadar sahıp oldugum 10 araba, 3 motora da ımzamı attım modıfıye bır yasam tarzıdır ;) stıcker da elbette tercıh edılebılır ama benım karsı oldugum nokta motorda olmayan malzeme-markaların stıckerları
**siyahı koymuslar.e beyaz da yaptık zamanında
rr da yapışkan stıkır lar çok güzel durur ben olsam yapıştırırdım yani o yere kadar olan krenajlar boş boş olmasın..
Bence gayet basarili olmus cbr 250 hatta bende bi cok seyi yapmayi dusunuyorum ayni sekilde
www.erkakurye.com
Motor sahibi alinmasin ama cbr 250 r dan nefret ediyordum simdi iyice gozumde bitti ön tekere bakin ya 12 bin tl bu motor.
Ayrica renk secimin berbat olmus. Bana gore tabiki motor senin oldugu icin sana guzel gelen her seye saygimiz var.
cbr250'nın tekerı nınja250'den buyuk.ama nınja daha pahalı ozur dılerım ama senın de muhakeme yetenegın de garipmiş renk secımı konusunda yorum yapamam elbette zevk meselesı saygı duyarım, ben sımetrık olmasını ıstemıstım.camurluklar kırmızı,orta kısımda beyazın devamı ve depo kadran etrafı mavi seklınde.bu arada kadran etrafı dahıl motorun kuyruk kısmı dısında fabrıka cıkıs plastık kalmamıstı.hepsı fırın boya yapılmıstı
*600fa mı ? ona daha yenı basladık
Çok büyük değişiklikler yapılmadığı sürece aksesuardır modifiyedir yapılır ama bazıları işin b*kunu çıkarmıyor değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)