Selamünaleyküm Arkadaşlar Lütfen Yardimci olun ...
Reklamlar
-
Öncelikle Herkeze SelamünAleyküm Arkadaşlar ELİMDEKİ BUTCE = 6.500 Tas catlasa 7.000 motor tecrubem 0 fakat ekim ayinda bir Supersport almayi düşünüyorum tecrubem 0 ama direk alir almaz Supersport ile baslamicam evde babamin vitesli Küba motoru var onunla trafike falan olsun eğitimimi tamamliyacam hem Supersport kullanmak içinde ilçemizde bana yardimci olacak çok arkadaş var onlarinda Supersport motorları var arkadaşlar başlangıç olarak bir motor onermenizi istiyorum ama motorda aradigim özellikler şunlar 1- Mutlaka Diş görünüm iyi olacak 2. Beni 2 3 sene idare edecek bir motor olsun. Arkadaşlar hiz tutkusu falan yok bende sadece görüntü olsun ses olmasa da olur eksoz taktiririm sesi için bana bu konuda yardimci olun lütfen
Reklamlar
-
Cbf500
Kawasaki er5
Suzuki Gs500
-
7 binliraya ss mi olur arkadaş.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Cbf500
Kawasaki er5
Suzuki Gs500
Evet bunların olüsünü alırsın. Belki o tecrübeyle tabutunu da alırsın.
Tecrübesiz adama bunlar önerilir mi?
-
Vallahi fazla secenek yok zaten goruntu demissin yzf 125 lik en iyi goruntu onda ikinci el alabilirsin ama sana tavsiyem 2014 model sifir apache rtr 150 kalan paraya iyi bir kask ve mont
-
asa11 adlı üyeden alıntı
Vallahi fazla secenek yok zaten goruntu demissin yzf 125 lik en iyi goruntu onda ikinci el alabilirsin ama sana tavsiyem 2014 model sifir apache rtr 150 kalan paraya iyi bir kask ve mont
adamın motorla alakası yok hava atmak için alcam diyo sende kask öneriosun aaa çok ayıp koluna takıcağı kaska para mı versin 100 liraya alır bı tane tamam oldu bitti.
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
Arkadaşlar ikinci el alacagim zaten
-
Espaniole adlı üyeden alıntı
Evet bunların olüsünü alırsın. Belki o tecrübeyle tabutunu da alırsın.
Tecrübesiz adama bunlar önerilir mi?
Bunların ciğeri dökülmüş olacağından ortalama 250cc kadar performans vereceği garanti değil. En az 200bin devirmiş makinadan cc ne olursa olsun performans beklememek lazım.
90 model 40hp 2 silindir 350cc ile başladım. Km 150bin+ olduğu ve bakımsız kaldığı için performans olarak ybr-cbf konumuna düşmüştü. Söz konusu motorlarında vaziyeti bu şekilde olacağından mesele yok.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Bunların ciğeri dökülmüş olacağından ortalama 250cc kadar performans vereceği garanti değil. En az 200bin devirmiş makinadan cc ne olursa olsun performans beklememek lazım.
90 model 40hp 2 silindir 350cc ile başladım. Km 150bin+ olduğu ve bakımsız kaldığı için performans olarak ybr-cbf konumuna düşmüştü. Söz konusu motorlarında vaziyeti bu şekilde olacağından mesele yok.
Güç konusunda haklı olabilirsiniz ama aynısı yürüyen aksam için de geçerli. Ciğeri dökülmüş makinenin fren ve süspansiyonlarının da farkı olmayacağına şüphe yok.
Gerçi tavsiye isteyen adam önemsiyormu bunları o da malum.
-
Espaniole adlı üyeden alıntı
Güç konusunda haklı olabilirsiniz ama aynısı yürüyen aksam için de geçerli. Ciğeri dökülmüş makinenin fren ve süspansiyonlarının da farkı olmayacağına şüphe yok.
Gerçi tavsiye isteyen adam önemsiyormu bunları o da malum.
Şaside paslanma,eğilme yoksa ve süspansiyonlar-frenler bakımsız kalmamışsa sorun olmaz. 20-30 senelik bakımlı harleyler hala trafikte geziyor.
500px.com/importantphotogalleryblogspot
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Şaside paslanma,eğilme yoksa ve süspansiyonlar-frenler bakımsız kalmamışsa sorun olmaz. 20-30 senelik bakımlı harleyler hala trafikte geziyor.
Fren ve süspansiyonları bakımsız bırakmamış adam motoru da bakımsız bırakmamıştır, bu da aletin halen yürüyebiliyor olduğu anlamına gelir.
Yani mesele aletin sahibiyle ilgili, üstüne düşen adam her yerini diri tutar, ilgilenmeyenin aleti her yerden foya verir.
-
Espaniole adlı üyeden alıntı
Fren ve süspansiyonları bakımsız bırakmamış adam motoru da bakımsız bırakmamıştır, bu da aletin halen yürüyebiliyor olduğu anlamına gelir.
Yani mesele aletin sahibiyle ilgili, üstüne düşen adam her yerini diri tutar, ilgilenmeyenin aleti her yerden foya verir.
Kar etmek amacıyla sık sık yağa 30 lira vermemek için 2bin km arayla değişmesi gereken yağı, motorun ömrünü göz ardı edip 5bin km arayla değiştiren ve daha ucuza getirmek amacıyla ne olduğu belirsiz yağlardan koyan ancak güvenliği tehdit ettiği durumda fren vs.. bakımını göz ardı edilmediğini doğrulayan birçok örnek mevcut.
Doğrudan sürüş güvenliğini tehdit etmediği için motor bakımı çoğu zaman göz ardı edilsede apaçi olsa dahi kimse freni tutmayan, şasisi kırık motora binmez.
En büyük örneğini ticari araçlarda görüyoruz. Motor,şanzuman bitik olsa da fren,hava yastığı gibi güvenlik donanımları çalışmadığı halde aracı bu şekilde kullananlar bir elin parmaklarını geçmez.
Motor,debriyaj,şanzuman vs.. komple patlak motor almış olsanız ilk yaptıracağınız donanıma cevabınız fren ise aynı şeyden bahsediyoruz.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Kar etmek amacıyla sık sık yağa 30 lira vermemek için 2bin km arayla değişmesi gereken yağı, motorun ömrünü göz ardı edip 5bin km arayla değiştiren ve daha ucuza getirmek amacıyla ne olduğu belirsiz yağlardan koyan ancak güvenliği tehdit ettiği durumda fren vs.. bakımını göz ardı edilmediğini doğrulayan birçok örnek mevcut.
Doğrudan sürüş güvenliğini tehdit etmediği için motor bakımı çoğu zaman göz ardı edilsede apaçi olsa dahi kimse freni tutmayan, şasisi kırık motora binmez.
En büyük örneğini ticari araçlarda görüyoruz. Motor,şanzuman bitik olsa da fren,hava yastığı gibi güvenlik donanımları çalışmadığı halde aracı bu şekilde kullananlar bir elin parmaklarını geçmez.
Motor,debriyaj,şanzuman vs.. komple patlak motor almış olsanız ilk yaptıracağınız donanıma cevabınız fren ise aynı şeyden bahsediyoruz.
Yazdıklarınızda doğruluk payı var. Kimse bitik frenlerle gezmek istemez. Ama bu frenlerinin ilk günkü kadar iyi olacağı anlamına da gelmez. Fren sistemini elden geçirip 'Ben bu frenlerle nasıl biniyormuşum' muhabbeti de az yaşanmıyor değil.
Bir arkadaşım clio marka aracından ve frenlerinin iyi olduğundan bahsederdi ve ustası frenlerinin elden geçirilmesi gerektiğini söylediğinde şaşırmıştı. Usta işini bitirip de teste çıktığımızda yüz ifadesini görmeniz gerekirdi. Adamın kafasında 'iyi' olarak nitelendirdiği fren sistemi meğer bitikmiş..
Tamamen şans işi. Satan adam motoru bitik olsa bile malı gözünde ferraridir ve asla kötülemez. Alıcı kişi motorun frenleme performansı hakkında birhaberse 'iyiymiş' deyip azraile kucak açabilir. Ki, burada bahsettiğimiz kişi motor tecrübesini sıfır olarak gören biri.
-
Fren sistemini elden geçirip 'Ben bu frenlerle nasıl biniyormuşum' muhabbeti de az yaşanmıyor değil.
Adamın kafasında 'iyi' olarak nitelendirdiği fren sistemi meğer bitikmiş..
Alıcı kişi motorun frenleme performansı hakkında birhaberse 'iyiymiş' deyip azraile kucak açabilir. Ki, burada bahsettiğimiz kişi motor tecrübesini sıfır olarak gören biri.
Bu gibi durumların yaşanmaması için güvenlik donanımlarının kontrol edilmesi ve eksikliklerinin giderilmesi yeterlidir. Ortalama 600 liraya 8,10 senelik 2 silindir motorun komple fren sistemi değiştirilebiliyor. Motoru alacak kişi sürüş güvenliği odaklı hareket ederse bitik motoru yenilemek için ortalama 3bin lira vermek yerine frenleri sıfırlayıp belli aralıklarla bakımını yaptırdığında en az 50bin km güvenlik donanımı hakkında soru işareti olmaz.
500px.com/importantphotogalleryblogspot
-
Konuyu açan arkadaşım... 3 konu açtın ve millet sana sürekli yardımcı olmaya çalışıyor ve sen hâlâ aynı kafadasın. Bak şu lafı unutma. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Sen o bütçenin hepsiyle motor alırsan ekipmana ne kadar para kalacak ?? Cbr125 önermiştim o paraya temiz bulursun dedim, şeklini beğenmedin. E şimdi yzf125 önereceğim ona da o parayla ne kadar temiz bulunur bilemiyorum. Bilinçlenmen dileğiyle...
-
Ne derseniz deyin sonunda istediğini alacak.
-
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Bu gibi durumların yaşanmaması için güvenlik donanımlarının kontrol edilmesi ve eksikliklerinin giderilmesi yeterlidir. Ortalama 600 liraya 8,10 senelik 2 silindir motorun komple fren sistemi değiştirilebiliyor. Motoru alacak kişi sürüş güvenliği odaklı hareket ederse bitik motoru yenilemek için ortalama 3bin lira vermek yerine frenleri sıfırlayıp belli aralıklarla bakımını yaptırdığında en az 50bin km güvenlik donanımı hakkında soru işareti olmaz.
Eski motosikletlerin motoru hakkında ahım şahım bir bilgiye sahip değilim, ama dediğiniz gibi motoru bitik olan alet sorun çıkarmadan ama yavaş ilerliyorsa alınabilir.
-
fatek95 adlı üyeden alıntı
Konuyu açan arkadaşım... 3 konu açtın ve millet sana sürekli yardımcı olmaya çalışıyor ve sen hâlâ aynı kafadasın. Bak şu lafı unutma. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Sen o bütçenin hepsiyle motor alırsan ekipmana ne kadar para kalacak ?? Cbr125 önermiştim o paraya temiz bulursun dedim, şeklini beğenmedin. E şimdi yzf125 önereceğim ona da o parayla ne kadar temiz bulunur bilemiyorum. Bilinçlenmen dileğiyle...
Arkadasim doğru diyorsun ben en iyisi zamana birakayim bakalim kim bilir belki ucuzlar yzf125 aslında cbr125 te güzel fakat sekli hoşuma gitmedi bakalim ne olacak hem ekipman için para ayiracam ekipmansiz hayatta binmem canimi copte bulmadim sonuçta
-
Dellendim adlı üyeden alıntı
Arkadasim doğru diyorsun ben en iyisi zamana birakayim bakalim kim bilir belki ucuzlar yzf125 aslında cbr125 te güzel fakat sekli hoşuma gitmedi bakalim ne olacak hem ekipman için para ayiracam ekipmansiz hayatta binmem canimi copte bulmadim sonuçta
Evet tabiki de içine sineni, her baktığında içini açacak motoru al. Lakin bir motor sık sık sorun çıkartırsa yemişim şeklini şemalini. Yani şekil senin için önemlidir tamam da, alabileceğinin en kalitelisini en sorunsuzunu almaya çalış. O paraya alacağın yzfnin çok temiz olacağını düşünmüyorum. Ya da bütçe artıracaksın maalesef. Bir de şunu belirteyim. Ucuzlamasını bekleme. Ben ne zamandır bakıyorum piyasaya ucuzlayan bir motor yok. Zam geliyor sürekli. Böyle olunca ikinci el fiyatları da artıyor. Sen ne alacağına iyice düşünüp karar verdikten sonra motor aramaya başla. Kışın alabilirsen uygun motorlar denk gelir mutlaka...
-
fatek95 adlı üyeden alıntı
Evet tabiki de içine sineni, her baktığında içini açacak motoru al. Lakin bir motor sık sık sorun çıkartırsa yemişim şeklini şemalini. Yani şekil senin için önemlidir tamam da, alabileceğinin en kalitelisini en sorunsuzunu almaya çalış. O paraya alacağın yzfnin çok temiz olacağını düşünmüyorum. Ya da bütçe artıracaksın maalesef. Bir de şunu belirteyim. Ucuzlamasını bekleme. Ben ne zamandır bakıyorum piyasaya ucuzlayan bir motor yok. Zam geliyor sürekli. Böyle olunca ikinci el fiyatları da artıyor. Sen ne alacağına iyice düşünüp karar verdikten sonra motor aramaya başla. Kışın alabilirsen uygun motorlar denk gelir mutlaka...
Bende ekim ayinda almayi planliyorum su anda kafamda sadece 3marka gidip gelip Honda cbr 125 - yzf r125 - megelli 250r bi yanim Honda sağlamdır diyor onu sec Dior ama içime işlemiş sanki tutturmusum şekil vazgecemiyorum şekilden hahahah megelli desen güzel bir şeye benziyor ama hakkında pek bilgi alamadim tereddütsüz kaldim doğrusu ama yzfr125 iste bu aradigim motor diyorum fakat butcem 6,500 tas catlasa 7,000 anca birazda ekipmana biraktim bu fiyata da ikinci el sağlam bulunmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)