arkadaşlar pejo nun püf noktalarını bilen varmı yani silindirle alakalı noktalar .. b ilen varsa açıklasın yani motorla oynamak istiyorumda bide motoru ful basarsam eksoz yere değme ihtimali var mı lütfen cevap belkiyorum dostlar
arkadaşlar pejo nun püf noktalarını bilen varmı yani silindirle alakalı noktalar .. b ilen varsa açıklasın yani motorla oynamak istiyorumda bide motoru ful basarsam eksoz yere değme ihtimali var mı lütfen cevap belkiyorum dostlar
motoru yere basarsan egzoz yere değebilir. ayrıca en ufak engebede bile tehlikeli olur.
eskiden baya pejo mobilet modifiyesi yapan vardı sanırım çoğu cg türü motorlara geçtiler.
emo, gılardoni, airsal marka silindir takıp karbiratörü de 19 takabilirsin.
bunlarla uğraşacak usta kalmadı bir çok yerde.
orjinal bin bana kalırsa boşuna başını ağrıtma yine de sen bilirsin.
pejo ustası artık kalmadı eskiden çift silindir makineler yaparlardı lt lt benzin içerdi makineler
zaten şuan silindir karbüratör orjinal 49 cc ve üstünde fresko takılı 11-52 dişli sistemi var, debriyajı ayarlı .. 2008 model ve şase temiz.. aslında yaşadığım yere göre motor alımlı ama uğraşmadan duramıyorum. sadece dişlilerle oynasam 100-110 yapar mı acaba ??
parça marça uğraşma , litre benzine 50 gr yağ ile birlikte 50 gr'da tuvalet ispirtosu ekle , zaten pejo pejo olmaktan çıkıcak kapışmak için hayabusa arayacak yolda. Tuvalet ispirtosu işi şaka değil bu arada. Ama fazla sıkıştırma yoksa motoru kucağına alırsın.
Kaskınız var mı?
hah tmm şimdi mobilet'imiz var diye cahil olduk..
durum buna yetiyosa napcaz ..
hem ben bundan aldığım zevki hiç bi iki tekerden alamadım ..
ucuz yöntemlerle tarz değiştiriyorum ..
bu arada kask falan yok .. oke
oke oke yinede ben sana bütün noktalı virgüllü nasıl hızlı gidecegini anlatırdım ama bu tavrından dolayı anlatmam ölürsün mölürsün vicdan azıbıyla yaşayamam
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
5000km peugeot 105 kullandım, ilk cezamı o motosiklette yedim, ehliyetsizlikten. yaş 14 17 yaş günümde ehliyet kursuna başvurmam bu sebeptendir. bir arkadaşım kendi motoru (pejo 103) üzerinde oynama yaptırmıştı sanayide, bir haftada motor iptal oldu. 19.. yılını tam hatırlamıyorum belki kullanımla ilgili bir durumdur. aynı arkadaşım, bir süre motora bindikten sonra, soğuması için bahçe hortumuyla motor bloğunu sulardı. o 13 yaşındaydı o sıralar. ne günlerdi ya, bak aklıma getirdin şimdi. o kıçı kırık motorlarla ne havamız olurdu ya. ayranımız yoktu içmeye ama zıçmaya pejolarla giderdik. maddiyat, 5000km'de satmak zorunda kalmıştık sattıktan bir süre sonra mopedin "motorunu" çalmışlar. şasi olduğu gibi duruyordu sahibinde
kardeş: tek sekman glardon polini vs silindir al,19 karbüratör tak , memeleri genişlet, benzine tiner falan karıştır,arka dişliyi küçült ön dişliyi büyüt,bosh marka buji tak, polini 4 lü açar kutu klepe kullan,aksesuarları sök ağırlık yapmasın, farları iptal et ateşleme kuvvetlensn,tekerleri 20 lik olsn,şaseyi alçalt, ince kayış olsun ,kasnak sac olsun, debriyajda 4 bilya brak 2 sini al, depo kapağınına delik aç,çın çın eksoz tak,eksoz girişini genişlet,pistona delikler aç ve üstüne yat vs vs diceksen bunlarını biiyoz ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)