İnternette ki habere göre ;
Türkiye'de satışa sunulacak Pleasure, Glamour ve Thriller modellerinin biri scooter diğer ikisi vitesli motosiklet olacak.
İnternette ki habere göre ;
Türkiye'de satışa sunulacak Pleasure, Glamour ve Thriller modellerinin biri scooter diğer ikisi vitesli motosiklet olacak.
Pleasure, Glamour
Tövbe tövbe, "genel kültürü yüksek" kimseler anlar/arifler anlar diyelim, bu nasıl model ismi vermektir yahuu
Karizma zmr gelmiyor heee hintli rakipleri yanında sönük kalıcak
Motorlar güzel de Karizma yoksa hepsi boş. Thriller CBF150 motorlu ama 14 BG. Glamour 125 cc enjeksiyonlu bir motor. Karizma yoksa benim için Hero konusu kapanmıştır. Tabi şunu da düşünüyorum bir yandan, 2014 model Karizma'nın henüz tek bir kullanıcısı bile yok. Daha Hindistan 'da bile satılmıyor. O yüzden henüz gelemeyecek olabilir.
Hero'dan Hunk'u büyük hevesle istekle arzuyla beklemistim hayal kirikligina ugradim.
Glamour yazınca görsellerde cıbıldak bayan fotoları çıkıyo yaw
thriller hero nun sitesinde yok?
honda hero eskidendi artık sadece hero diye biliyorum
Titan'dan önceki 100cc modeli.. Ne güzeldi onlar..
Xtreme modeli artık Thriller olarak isimlendirilmiş.
Modeller hayal kırıklığı yaratsalar da, yeni başlayacak arkadaşlar için Thriller çok güzel bir seçenek. Ben motoru kesin değiştireceğim kafaya koydum, o yüzden 4 bin TL civarı veya altında olursa, para durumu diğerlerine yetmezse son çare Thriller'ı düşünebilirim. Dedeiğim gibi çok büyük olasılıkla CBF 150 motorunun aynı mekaniğine sahip ve onun gibi titreşimsizdir. Glamour'a tekrar baktım da bunun karbüratörlü olanı da varmış. Bir motorun hem iyi hem de biraz daha kötü versiyonu varsa, bizim ticaret mantığımız gereği hep kötü olanı satışa sunulacağından bize muhtemelen karbüratörlü olanı gelecektir. Bu modelin çok bir özelliği yok ama maksimum torkunu 4000 devirde veriyor, o yüzden şehir trafiğinde sürüşü gayet zevkli olacaktır. Bunu kullananlardan torku çok yüksek yorumları duyacağız bol bol
Bu videonun en sonunda Xtreme'in sesini duyabilirsiniz. Ben çok beğendim.
http://www.youtube.com/watch?v=4JV8vg8yb94
Serkan abi hyosung u bilmem ama 250cc motorlar içinde kullanma fırsatı bulduğum tek motor inazuma, karşılaştırma yapamam ama tek geçerim gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, bende çok kararsız kaldım lifan mı rks mi derken biraz daha bekleyip pulsar 200 e karar verdim, titreşim olayıda yüksek hızlarda olduğu söyleniyor zaten zangır zangır titreyen motor kullanıyorum yani titreşim önemli değil
Titreşim kesin benin motordan da azdır. O yüzden çok kafaya takılacak bir sorun olmayabilir. Inazuma gözü kapalı alınabilir, satarken de sıkıntı olmaz ama motorda tek sıkıntı 140 km/saat hızda giderken 10 bin devirde olması... 140'la gideceğimden değil de çalıştığı devirler bana sanki biraz yüksek gibi geliyor. Tabi bu iki silindirli olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Ninja 250'ye baktım o da yaklaşık olarak son viteste Inazuma ile aynı devirlerde geziyor. Hyosung'un gidişi falan kesin Inazuma'dan iyidir ama tabi duruşu, yol tutuşu nasıldır bilemem. Artçı konforu da yok gibi...
Glamour'a tekrar baktım , motorda sanırım cub motoru gibi bir motor var ve 4 vitesli. Bu motoru bir kalem geçiyoruz. 4 vitesli motora beş kuruş para vermem.
Bu ''kahraman''lar TR'de tutmaz....demedi deme.
The Power of The Dreams.
bu firmalar neden milleti eşek yerine koyuyor anlamadım
ulem memleketteki bütün motosiklet kullanıcıları 15-25 yaş arası hiç bi halttan anlamayan salaklardan mı ibaret nedir?
hele 250 ve 400 cc kategorisinde neredeyse hiç bir motosiklet getirilmiyor
düşünsenize bi fazer 250 gelse ülkeye hanginiz diğerlerine bakarsınız
hiç bir hyosung kullanıcısı bir daha hyosunga binmez bence mesela
Apaciler Cub'a Hayabusa Edasıyla biniyolar zaten pek isey farketmez
Serkan abi artçı konforunuda düşünüyorsan yine inazuma derim para yönünden 12 bin tl civarına çıktıktan sonra birde naked düşünüyorsan, tercihini hyo dan yana yapacaksan bence piyasaya çıktıktan sonra 3-5 ay beklemeni tavsiye ederim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)