Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kanuni terry

    REKLAM ALANI
  1. #1
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Sizce kanuni terry den bobber olur mu? Yoksa para boşa mı gider?

    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    aslında tipi olacak biçimde arkayı felan kestircen yada aletlerin varsa kendin yapcan tipi bobber uygun gibi.
    cenkito bunu beğendi.

  3. #3
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Fiyat 3500 tl civarı görünüyor. Lastikler çok ince... Bence lastik+Sele ve bir kaç aksesuar küçük bir bobber olur ama masrafına değer mi? :D

  4. #4
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Alt tarafı kendi fikrimce bi yapma biçimi aklımda canlandırdım. O maliyete benim anlattığım şekilde yap karlı çıkarsın ama trafikte yakalanırsan alırlar elinden onu söyleyim.
    onun yerine araştırdım senin için biraz bi şeyler buldum eski bisikletlerin demirlerinin içi dolu oluyomuş motoru taşıyabiliyomuş. O yüzden öle bi bisiklet bul al sök ondan sonra sanayimi olur bi yerde sağlam bi yerde kestir. Şekline göre iskeletini ondan sonra sağlam şekilde kaynak felan yaptır bağlantı yerlerine üstüne bide ayrıdan demir felan kaynattır. Kırılmalara karşı ondan sonra profil olarak iskelet çıkar. Sonra alt tarafı felan motor koyma yeri felan bağlantı yerleri felan ondan sonra amörtisör ön taraf için iki başlı iskelet içi boş kalın bi demir onun içine amörtisör sanayide 2.el kaza yapmış şeyleri sağlamları bularak onları birleştir arkasına iskeleti inik biçimde yaptır. Eğimli bi biçimde yaptır tekerin girmesi için iki başlı bi arka amörtisör orayada alt kısma doğru dışarı olursa iyi olmaz. Tekerde o tarafa öyle bağlancak sağlam bi dolu demirle bağlantı onla sonra saten döşeme sana kalmış.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir.
    Ehliyet: A2 (01.10.2015)
    Motosiklet: 125 Mh Drift

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    hevesini kırmak olmasın ama alırsın arkayı alçaltırsın yuvarlak far takarsın sele yaparsın falan ama yinede şasi cruiser olmadıktan sonra olmaz.. bence cruiser motorlara bakmalısın.. keeway, kuba, bisan roadstar gibi kesilip biçilmeye uygun motorlarda daha iyi olur
    sSameT bunu beğendi.

  6. #6
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    sSameT sıfırdan yap diyorsun )

    ogzcngdk keeway superlight düşünüyorum şu an aslında ama motorlara baktıkça fikrim değişiyor
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  7. #7
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    evet sıfırdan yap maliyet olarak ama bazı ucuz 2.el motorlarlada olabilir gerçi.

  8. #8
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    sSamet aslında ortam müsait. Tezgah, kaynak falan var çalıştığım yerde ama motor nereden bulacağız? Trafik problem! ruhsat alabilsek o işe yarın girerim!
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Bu işe çok kafa yormuş biri olarak konuşacak olursam;

    Terry'den de olur CG'den de olur. Yani bir motoru ve iki adet tekerleği olan her motosikletten Bobber yapabilirsin. (hemen hemen)
    Lakin yapılacak işçilik ve kullanılacak/değiştirilecek malzeme miktarı önemli rol oynuyor.
    Terry alıp kesip biçmeye başladığında furş boğazı hariç hemen her yeri yeniden yapacaksın gibi duruyor. Bence değmez. Bir kere Bobber yaptım; bir daha yapacak olsam kesinlikle Kanuni Tiger kullanırdım. Yürür durumda pek motor masrafı açmayacak plakalı-ruhsatlı bir Tiger bulup onu baştan yarat derim. Çünkü makinası torklu, heybetli bir motosiklet. Ha tiger alınca ne yapılır şahsi fikrimi söyleyecek olursam;
    Ön maşa değiştirilir, arka çatal rigid bobber şasisi yapılır. (arka tekerin geriye gittiği klasik bobber şasisi) Sportster peanut depo konur, yaylı bobber sele yapılır vs. Şasi ve motor numarasını ellemeyeceksin.

    Malzeme olarak da boru ve sac satan demircilerde bulabileceğin istediğin çapta "kalorifer borusu" kullanırsın. Elektrot kaynağın iyiyse gayet güzel kaynar. Kalorifer boruları 2,5-3 mm gibi et kalınlıklarında olduğu için dayanımı iyidir.
    Kolay gelsin.
    hasanrs ve sSameT bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)