Son Kararlar Ufak Bi Düşünce
Reklamlar
-
Merhaba,
Şu son 1 haftadır bu forumda yatar kalkar oldum.İş yerinde ,evde,dışarıda telefondan hiç bir şekilde ayrılamadım
Neyse ben ilk başka honda cbr125 almak istiyordum.Sonra forumda her aklıma takılanı konu açıp sorunca ,bana araştırmamı direten arkadaşlar sayesinde , hiç tecrübem olmadığından 0 almaktan vazgeçtim.
Sonra farkettim ki benim istediğim şey motorun hızlı , çevik , yedek parçası bulunur veya kolay 2.eli satılır olması değilmiş.Aslında ben supersport motor tipini seviyorum
Velhasıl bunuda araştırdım ama benim ihtiyacım olan tarzda bir bilgi yok.
Düşüncem motoru alıyım 2.el eski model 2005-2010 arası , bunu iyice öğrenene kadar(artık sadece hurdası para edene kadar ) kullanıyım sonra ne yapacağıma bakayım zaten günde maks. yapacağım 20-30 km arası iş-ev bide ufak çaplı gezinti.
Sorum şu , 3 aşşa 5 yukar motor tipleri benzer , hangi motoru alırsam en kolay öğrenirim ve beni sık sık sanayiye götürmez (normal bakımları hariç.) ?
Bütçem de ekipmanlar dahil 8.000 TL.
Reklamlar
-
Ekipmanina 1.500 ayir en kotu.. Kalir 6.500 ona uygun motorlari arastirma sakin, arkadaslar gelir simdi tum dertlerini cozerler sen yeterki baslik ac.. Cunku bu konular hic tartisilmiyor forumda. Yeni seyler kattigin icin tesekkur ederim..
Ne arastircak ya ve/veya kurallara aykiri degil acsin 200bin baslik diyen arkadaslar buyrun cevaplayin.. Ben de engelli listeme bi kisi daha ekliyeyim..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
-
Bence honda cbf 150 alabilirsin 0 km ayrica motor degil ekipman onemli onlar tam olsun istersen mobilete bin )))
-
Tamam gene haklısın bir şey demicem çünki dicek birşeyim yok fakat şunu söyliyim motor kıyaslamalarında ne kadar yaktığı , ne hızda gitti felan filan yazıyor , yada neyse saygısızlık yok
-
Telefondan giriyorum sana guzel bir anlatim yapardim pcde olsaydim )
-
kırsehır_onr adlı üyeden alıntı
Telefondan giriyorum sana guzel bir anlatim yapardim pcde olsaydim
)
Valla beklerim sıkıntı yok :D
-
6 günde 6 konu.
Az daha gayret başarabilirsin !
-
beko12345 adlı üyeden alıntı
6 günde 6 konu.
Az daha gayret başarabilirsin !
Olur mu canım 66 konu olacaktıda o sonradan firenledim kendimi , Sağolsın
-
yeni başlayanlar TVS apacheden çok memnun. Hem oturuş pozisyonu itibariyle SS gibi rahatsız edici değil, hem de şekli şemali fena değil. Bir bak istersen. Fiyatı da uygun diye biliyorum.
-
Hocam şimdi super sport olsun istiyorsunuz. Çok sanayiye götürmesin istiyorsunuz ve ilk tecrübeniz yani herhangi bir sorunda kendiniz halledemeyebilirsiniz. Başlangıç olarak grenajlı bi motorla başlamak ne kadar doğru orası size kalmış. Ama dediklerinizin sonunda cbr125e doğru bir yolculuk bekliyor sizi. Nacizane tavsiyem koruma takozu taktırıp öyle binmeniz. Düştüğünüzde yazık etmeyin motora...
-
fabrisio adlı üyeden alıntı
yeni başlayanlar TVS apacheden çok memnun. Hem oturuş pozisyonu itibariyle SS gibi rahatsız edici değil, hem de şekli şemali fena değil. Bir bak istersen. Fiyatı da uygun diye biliyorum.
Sıfır almak benimde aklımdan geçti ama tekrardan araştırıyım 2.el alsam daha iyi ama motorun fiyatı güzel olduğu için herkes harcıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
fatek95 adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi super sport olsun istiyorsunuz. Çok sanayiye götürmesin istiyorsunuz ve ilk tecrübeniz yani herhangi bir sorunda kendiniz halledemeyebilirsiniz. Başlangıç olarak grenajlı bi motorla başlamak ne kadar doğru orası size kalmış. Ama dediklerinizin sonunda cbr125e doğru bir yolculuk bekliyor sizi. Nacizane tavsiyem koruma takozu taktırıp öyle binmeniz. Düştüğünüzde yazık etmeyin motora...
Çok sanayiye gitmesin derken 'normal benim etki etmeyeceğim bir nedenden dolayı , onu kast etmiştim.
Aslında cbr olabilir hem tekrardan satmakta kolay .
-
1- 8.000 TL'nin 1.000 TL si ile öncelikle ehliyet al.
2- Kalan 7.000 TL'nin 1.000 TL 'si ile başlangıç için ne çok iyi ne de çok kötü olacak Ekipman al. (Kask-Mont-Pantolon v.b. korumalar)
3- Kaldı 6.000 TL.. Madem bu işte yenisin (öğrenmek için demişsin) supersport motosikleti unut bir kere. Madem 20-30 km yok yapacaksın zaten senin için gereksiz bir motor. Öncelikle motosiklet hakimiyetini öğrenmen gerekiyor. Aslında en iyi başlangıcın hafif bir scooter olacaktır. Ancak eminim ki sen scooter'a motosiklet gözü ile bakmıyorsun. (Supersport istediğine göre) O yüzden ileride öğrendiğinde kolayca paraya çevirebileceğin YBR-125 veya CBF-150 iyi bir başlangıç olabilir. Ancak bu motorlar bile 100 km/h üzerine çıktıkları için altındaki güce o kadar yüklenmemen gerekiyor.
Benim ilk motorum Keeway Superlight 150 idi. 1 sezon kullandım. Zaten ucuz olduğundan (Şu an 2.000 TL'ye bulabilirsin) pek fazla satış sıkıntısı çekmezsin. En kötü sezon sonunda 1.500 dersin hemen satılır. Bu sırada görüntü olarak ta YBR ve CBF'e göre daha heybetli duruyor. Dışarıdan bakanlar bir şey zannediyor. Oysa YBR ve CBF hemen hemen kurye motoru görüntüsünde. Chopper'ın ayrı bir kişiliği var (Bana göre)
Kısaca senin yerinde olsam. Bu sezon boyunda kesinlikle 2.000 Tl civarında temiz bir çin chopperı alır. ve bu sezonu bu şekilde geçirirdim. Önümüzdeki sezon da 250 lik CBF ile devam ederdim. Daha sonra 250 CBF ile eğitim alır. Sonra racing motora geçerdim.
Hem uzun ömürlü hem de sağlıklı bir kullanım için. Benim geçiş sıralamam şu şekilde oldu.
SUPERLIGHT 150 - JINLUN 250 - ER 5 - V STROM DL 650
4 yıldır motosiklet kullanıyorum. Henüz düşmedim, motoru da yan yatırmadım. Sadece motor üzerindeyken ayağımdan köpek ısırdı Tek kazam bu oldu. ve şu anda V STROM DL 650'ye biniyorum.
-
Hmm.Ehliyet için gerekli olan kısmı çıkardım zaten onun parası ayrı.
Dediğini yapıcam biraz araştırayım bakıyım.
Ama şöyle bir olayda var sen uzun soluklu motor kullanıcısısın , ben büyük ihtimalle 1 sene biner daha iyisini alır bi süre sonra hevesimi almış olur onuda satar araba felan alırım herhalde
O yüzden supersport demiştim aşırı bi çekiciliği var bende
-
Geçenlerde cbr125 gördüm,daha doğrusu gördüğüme de emin değilim motor kaybolmuş adamın aldında cılız bi kuyruk,yani boyun uzunsa az da kalıp varsa ondan uzak dur. çok komik olursun üzerinde. tvs al demiyorum ama kalıbına göre bişeyler bak arkadaşım ben memnunum hatta ilerde tr ye gelirse 250 cc olanını alırım.
-
-
Ben de suna tutuluyorum.motor altinda kayboluyor.ne yapalim yani altinda kayboluyorsa.adam motosiklet kullanmaya yeni basliyor iste acemi.altina tutupta super tenere verecek halimiz yokya.yeni baslayan arkadaslar benim fikrimce cbr 125 alana kadar 125e alsinlar da ,kaliteli koruma ekipmanlari alsinlar arada ki farkla.zaten 125lik yetmeyecek ertesi sene ugrasmaz motosikleti buyutunce iyi koruma ekipmanlari alacam diye.git guzel kardesim, al bir ybr, al bir 125e zaten kucuk gelecek seneye.ama koruma ekipmanlarin kaliteli olsun 2 kere buyuk kaza yapmis tecrube konusuyor burda.hayatin daha onemli.
-
Hmm. Beko sende komik değilde şu an düşündüm bende komik durabilir.
1.92 boy 115 kilo omuzlar felan baya bir geniştir
-
Ben fikrimi söyledim,birde bunlar ss model olduğu için sen sürekli yarış modunda sürüyorsun, icabında gaza geleceksin biri yanına yanaşacak yapacağın son hız belli. yani sen bilirsin yine de ben kafamda canlandıramadım o anı :D ama ben 190 boyla domalık vaziyette bir motor sürersem onun 600cc olmasını isterim
-
kngsze adlı üyeden alıntı
Hmm. Beko sende komik değilde şu an düşündüm bende komik durabilir.
1.92 boy 115 kilo omuzlar felan baya bir geniştir
Senin kalıpda iyiymiş cbr 125 için biraz büyüksün Ama yinede bence al ,hatta yeni kasa al ,olurda eski kasa alayim dersen moblet bionic gibi olur altında .
-
Akşam iş çıkışı bi honda bayisine gidicem.Bakalım nasıl durucak :D Burdan tekrar fikirlerinizi sorarım teşekkürler..(yeni konu açardım ama tepki yiyom sonra )
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)