Motor altımdan gitti anlamadım
Reklamlar
-
Benimde ödüm patlıyo dönüşlerde hele keskin viraj varsa girmeden önce hızı azaltırım, AEA kontra teknigi'ni anlatmıştı onu öğrenmeye çalışıyorum
Ama lastikler güven veriyosa yat gitsin ama lastikler kabaksa bizde armut gibi yere yapışırız yere.
Tabi yolun durumuda önemli mesela yolda ki beyaz serit plastikleri motor için çok tehlikeli insanı teddirgin ediyo hatalı viraja giriyoruz, oda degil motorun yönünü değiştiriyo onun dışında yerdeki cam parçaları plastik pet şişeler ve bozuk ve kumlu asfalt.
Asfaltta kum varsa %80 tehlike arz ediyor
Reklamlar
-
ya tamam kalıutelı lastık falan olcak ama kendını koruma refreksını devreye sokmıcaksın o anda ıcgudusel bı mevzu tabıatımızda hayatta kalma mucadelesı var vırajda o mucadeleyı suzulmeye cevırmelısın bence ornek motorum cok duzgunken cekıngen kullanırdım motorun basına gelmeyen kalmadı dıreksıyon yamuk ne on amortısor ne arka amortısor kaldı motorda on patlak arka son ayarda lastıgın uzerınde naylon yazıyo dusun yolda vıtes degısımınde sankı altımda 1000 cc motor var kıc atıyo hafıf ıslakta ama o kendını koruma olayını bıraktım her sabah cok vırajhlı yoldan gıdıp gelıyorum ıse ama guzel vırajlar suzulmelık her acıtan sag sola yatısı var dusunmemeye basladım vıraja gırıs noktanla cıkıs noktanı denegeledıkten sonra cızgını tutturuyosun lastık falanda takmıyorum vıraja yatmadan cbf 150 dahı olsa kalcamı cıkarıp yatıyorum duzenlı skeılde gazı acıyorum sankı motorun kıcı sonradan gelıyo yanı kafayı topluyorum kıc daha kafayla aynı hızade degıl gıbı oluyo yanı kıc atıyomus gıbı oluyo verıyorum gazı dusunmuyorum ve mukemmel oluyo abı o serıt tuturamamıs nasıl yatıcagını donucegını bılmeyen altında guzel motorları olan arkdslar benım egzosu acık cbfmın atesını goruyo işte bu yuzden hala vazgecemedım ondan cok arkds tokatladık vırajda arkdsmla tabı onlarıda tehlıkeye atmamak sartıyla
-
Kırılmaca, darılmaca yok ama uyarmasak da olmayacak. Arkadaş bi virgül koyun, bi nokta koyun cümle sonuna bir zahmet. Bu nasıl Türkçe. De-da'lar mi-mı'ları ayırmayı geçtim artık nokta yok. Nijerya'dan mı geldiniz. Okurken canımız çıkıyor. Böyle diyince diyolar ki bizim paramız yoktu okuyamadık. Bunlar ilkolkul bilgisi, parayla ilgisi yok. Bizim de yoktu paramız. Sadece Atatürk'ün mirası Türkçe'ye sahip çıkmak ve başkalarına saygı için birazcık zahmet edin.
-
Olay lastiğe,asfalta dönmüş.. Keith Code abimizin anlattığı olaylar;
1-Gazı açarsak arkası yükselir(herkes alçalır diye düşünür)
2-virajda ağırlığı önden arkaya almak lazım.. Ancak amortisörlerin limitleri dahilinde bunu yapmalıyız.. Bunun için viraj içinde hızı korumak için sabit gaz,çıkışta limit dahilinde gaz açma yapılmalı.(virajın çapına göre viraj içinde de gaz açılabilir)
3-Yapılabilecek en kötü şey viraj ortasında gaz kapatmak.. Zaten az tutan ön tekere gaz kapatarak daha fazla yük bindirilmesi sebebiyle low side oluyor..
4-Viraj çıkışı limit üstü gaz açılırsa arka kayıyor.. Panikle gaz bırakılırsa arka teker tekrar tutunuyor ve high side denilen en kötü kaza türü yaşanıyor.. Sakin olunup gaz sabit tutulursa en iyi ihtimal sağlam bir drift yapılarak durumdan kurtulunabilir.. En kötü low side yaşanır.
Bunlar evrensel arkadaşlar.. Değişenler motosikletin amortisörlerinin kapasitesi,lastiklerin yol tutuşu(sıcaklıkla bağlantılı),yolun durumu.. Ancak bire bir aynı iki motosiklet ile soğuk lastik,ıslak tozlu asfalta girerseniz..Birinde yukarıdaki kuralları uygulayıp diğerinde kafanıza göre takılırsanız ilk motosikletin o virajı alması daha olasıdır.. Ama tozlu yolda keskin virajı soğuk lastikle 80 km/h 30 derece ile dönmeye çalışırsanız isterseniz rossi olun yere yapışırsınız..
-
drift yaparak dönün, dik pozisyonda. yatmaya gerek kalmaz, hem de havalı
şaka bir yana bence herkes motoruna takoz mu slider mı ne deniyor koruma demiri de olur kapalı bi alanda daiereler çizerek yatma çalışması yapmalı sanki. ben de düşünüyorum da monta kıyamıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)