V4 silindir yamahanın efsane motoru helikopter gibi sesi vardır geçen gün motoru bakıma soktuğumda içerde eski kasalardan vardı 260 kadranı vardı kendi motorumu bırakıp 1 saat inceledim
hocam Vmax gücüyle sesiyle beni etkisine aldı Ama kötü diyebilcegimiz mekanıkte sıkıntıları olabilcek bir makinamı değilmi kullanıcılardan bilgi almak istiyorumm
Yamahanin amiral gemisi, tork manyagi,her devirde gucu hissetmek
Motor tipi V-tipi 4-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 1,679cc
Çap x Strok 90.0 mm x 66.0 mm
Sıkıştırma oranı 11.3 : 1
Maksimum güç 147.2 kW (200PS) @ 9,000 dev/dk.
Maksimum tork 166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk diyagram yayı
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
Son aktarım Şaftlı
Şasi
Şasi Aluminyum, Diamond Tipi
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 52 mm
Ön teker hareketi 120 mm
Kaster Açısı 31º
Kaster mesafesi 148 mm
Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
Arka teker hareketi 110 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 320 mm
Arka fren Disk, Ø 298 mm
Ön lastik 120/70 R18M/C (59V)
Arka lastik 200/50 R18M/C (76V)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2,395 mm
Toplam genişlik 820 mm
Toplam yükseklik 1,190 mm
Sele yüksekliği 775 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,700 mm
Minimum yerden yükseklik 140 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 310 kg
Yakıt tankı kapasitesi 15 litre
Yağ tankı kapasitesi 5.9 litre
1-3 yas vergi 1.298,00 TL
200 beygir, 166nm tork güzel değerler ancak performans ve verimlilik konusunda zx10r,s1000rr ile kıyaslamak yanlış olur.
amerikan pazarı için üretilmiş bir model.
sokak ve pist draglarında kullanılıyor.
büyük hacim yüksek tork.
forumlarda kullanıcısını bulmak zordur.
ben bir kullanıcısı olcam meselaa ;) yalnız kawa zx1400 le karşılaştırmayı pek anlamadım kardeşimm Kawayı sırtımda taşıycagıma naked motor hastası olarak vmax ın keyfini çıkarırım 1300 TL vergi Degmezmi diyorsunuz
vmax gibi modelleri alırken maliyet vergi vs gibi konulara takılmamak gerek.
Özel ve aşkla sürülecek bir araç.
bütçen uygunsa her türlü maliyete değer.
alternatif olarak ducati diaveli de incelemeni öneririm.
hocam diavel düşünmedim değil. yeni kura göre 75 bin tl ye felan geliyor diavel arada 12 bin tl fark var ve bir motor parası. Diavelde özellik çok Vmax da cc çok müdürüm Ne kadar az özellik o kadar az baş agrısı ducati ucuk fiyatlarda yedek parça servis olayı diyorum Tabi ne düşünürsün kardeşim yedek parça olarakta bakarsak ?
yedek praça ve servis konusunda vmax az da olsa daha avantajlıdır
kafanı hiç karıştırma o zaman
vmax zaten çok özel bir model
Tork delisi, motosikletin statusu naked, super sport motosikletle karsilastirmak abest kacar
8.87 saniyede 156.82 Mph (252.3 km hiza ulasiyor)
VMAX naked değil,cruiserdır...
torkun yüksek olması hiç bir şey ifade etmez, motorun ağırlığına bölmek gerekir, Ducati Diavel ile kg başına aynı gücü veriyorlar.
http://www.ducati.com/bikes/diavel/diavel/tech_spec.do
ama ikisinden birini almak benim de hayalim,inşallah sağlıkla sürebileceğim bir yaşta sahip olurum...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)