Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Vmax kullanıcılarının tecrübelerine ve bilgilerine ihtiyacım var buyrun içeri

    REKLAM ALANI
  1. #1
    AFAROZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Vmax almayı düşünüyorum yeni kasa. Ama bu motor hakkında motorun özellikleri dışında herhangi bir bilgi sahibi değilim. Yardımcı olursanız sevinirim.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    V4 silindir yamahanın efsane motoru helikopter gibi sesi vardır geçen gün motoru bakıma soktuğumda içerde eski kasalardan vardı 260 kadranı vardı kendi motorumu bırakıp 1 saat inceledim
    AFAROZ bunu beğendi.

  3. #3
    AFAROZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    hocam Vmax gücüyle sesiyle beni etkisine aldı Ama kötü diyebilcegimiz mekanıkte sıkıntıları olabilcek bir makinamı değilmi kullanıcılardan bilgi almak istiyorumm

  4. #4
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    1800 cc motor vergisi mi ödenir yakıtı mı karşılanır

  5. #5
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Yamahanin amiral gemisi, tork manyagi,her devirde gucu hissetmek

    Motor tipi V-tipi 4-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 1,679cc
    Çap x Strok 90.0 mm x 66.0 mm
    Sıkıştırma oranı 11.3 : 1
    Maksimum güç 147.2 kW (200PS) @ 9,000 dev/dk.
    Maksimum tork 166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk diyagram yayı
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
    Son aktarım Şaftlı
    Şasi
    Şasi Aluminyum, Diamond Tipi
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 52 mm
    Ön teker hareketi 120 mm
    Kaster Açısı 31º
    Kaster mesafesi 148 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 110 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 320 mm
    Arka fren Disk, Ø 298 mm
    Ön lastik 120/70 R18M/C (59V)
    Arka lastik 200/50 R18M/C (76V)
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 2,395 mm
    Toplam genişlik 820 mm
    Toplam yükseklik 1,190 mm
    Sele yüksekliği 775 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,700 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 310 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 15 litre
    Yağ tankı kapasitesi 5.9 litre
    1-3 yas vergi 1.298,00 TL

  6. #6
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    işin ustasını bulucan güzel bir eskitme yaptırcan son görüntü bu

    fz6_fazer bunu beğendi.

  7. #7
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Alıntı fz6_fazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamahanin amiral gemisi, tork manyagi,her devirde gucu hissetmek
    http://i.hizliresim.com/KZZr5G.jpg
    Motor tipi V-tipi 4-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 1,679cc
    Çap x Strok 90.0 mm x 66.0 mm
    Sıkıştırma oranı 11.3 : 1
    Maksimum güç 147.2 kW (200PS) @ 9,000 dev/dk.
    Maksimum tork 166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk diyagram yayı
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
    Son aktarım Şaftlı
    Şasi
    Şasi Aluminyum, Diamond Tipi
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 52 mm
    Ön teker hareketi 120 mm
    Kaster Açısı 31º
    Kaster mesafesi 148 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 110 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 320 mm
    Arka fren Disk, Ø 298 mm
    Ön lastik 120/70 R18M/C (59V)
    Arka lastik 200/50 R18M/C (76V)
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 2,395 mm
    Toplam genişlik 820 mm
    Toplam yükseklik 1,190 mm
    Sele yüksekliği 775 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,700 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 310 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 15 litre
    Yağ tankı kapasitesi 5.9 litre
    1-3 yas vergi 1.298,00 TL
    Vergiye bak be öle vergimi oluryav

  8. #8
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    200 beygir, 166nm tork güzel değerler ancak performans ve verimlilik konusunda zx10r,s1000rr ile kıyaslamak yanlış olur.

    AFAROZ bunu beğendi.

  9. #9
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 beygir, 166nm tork güzel değerler ancak performans ve verimlilik konusunda zx10r,s1000rr ile kıyaslamak yanlış olur.
    ahmet abi zaten bu bir tarz motorudur aynı v8 motorlu 7200 cc hacimli camaro ss' e binmek gibi birşey onlarda hız yapmıyor ama onun keyfini bugatti veyron veremez...
    AFAROZ bunu beğendi.

  10. #10
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    amerikan pazarı için üretilmiş bir model.
    sokak ve pist draglarında kullanılıyor.
    büyük hacim yüksek tork.
    forumlarda kullanıcısını bulmak zordur.
    AFAROZ bunu beğendi.

  11. #11
    AFAROZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    ben bir kullanıcısı olcam meselaa ;) yalnız kawa zx1400 le karşılaştırmayı pek anlamadım kardeşimm Kawayı sırtımda taşıycagıma naked motor hastası olarak vmax ın keyfini çıkarırım 1300 TL vergi Degmezmi diyorsunuz

  12. #12
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    vmax gibi modelleri alırken maliyet vergi vs gibi konulara takılmamak gerek.
    Özel ve aşkla sürülecek bir araç.
    bütçen uygunsa her türlü maliyete değer.
    alternatif olarak ducati diaveli de incelemeni öneririm.
    AFAROZ bunu beğendi.

  13. #13
    AFAROZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    hocam diavel düşünmedim değil. yeni kura göre 75 bin tl ye felan geliyor diavel arada 12 bin tl fark var ve bir motor parası. Diavelde özellik çok Vmax da cc çok müdürüm Ne kadar az özellik o kadar az baş agrısı ducati ucuk fiyatlarda yedek parça servis olayı diyorum Tabi ne düşünürsün kardeşim yedek parça olarakta bakarsak ?

  14. #14
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    yedek praça ve servis konusunda vmax az da olsa daha avantajlıdır
    kafanı hiç karıştırma o zaman
    vmax zaten çok özel bir model
    AFAROZ ve fz6_fazer bunu beğendiler.

  15. #15
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Tork delisi, motosikletin statusu naked, super sport motosikletle karsilastirmak abest kacar
    8.87 saniyede 156.82 Mph (252.3 km hiza ulasiyor)

  16. #16

    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    VMAX naked değil,cruiserdır...

    torkun yüksek olması hiç bir şey ifade etmez, motorun ağırlığına bölmek gerekir, Ducati Diavel ile kg başına aynı gücü veriyorlar.

    http://www.ducati.com/bikes/diavel/diavel/tech_spec.do

    ama ikisinden birini almak benim de hayalim,inşallah sağlıkla sürebileceğim bir yaşta sahip olurum...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)