Bazı Motosiklette Arka Tekerler Neden Tek Taraftan Tutuyor .....
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
Bende hep düşünmüşümdür.Bütün ducatiler öyle.Hyperstrada da çok hoş duruyor.
Benim motosiklette de öyle.
-
Tamamen şekil amaçlı. Çıkıcak olsa üretmezler dimi kardeşim az düşünsen bu konuyu açmazsın.
-
Simetri manyağı olduğum için böyle bi motorum olursa hergün baktığımda kafayı yerdim heralde
-
Hem hafifletmek hemde şekil...
-
Bir de bunu bisiklette düşünün, kullanmaya korkuyordum :D
-
80lerin sonunda teknik olarak daha ne yapabiliriz, nasil daha iyi olur diye dusunen muhendislerin yaptigi bir guzellik. ama ikili catal seklindeki rijitligi saglayabilmek icin tek kolun daha saglam olmasi gerekiyordu. dolayisi ile daha agir oldu. e bu agirligi dusurebilmek icin de ozel malzemeler ve ekstra projeler ortaya cikti. bu da harcanan emek ve parayi artirdi. dolayisi ile, bakin biz de mono catal yapabiliyoruz diyen firmalarin hepsi bunu pahali motorlarda kullandi: ducati, bmw, honda vfr800 falan. ama esasinda daha kolay lastik degistirebilmenin disinda hicbir getirisi olmadi. aksine ekstra masraf yaratti. ha bi de estetik olarak cok guzel o apayri bir konu. ama teknik olarak bir faydasi yok hizli lastik degistirmenin disinda. eger oyle olsaydi motoGP de kullanilirdi.
-
Fren disk ve kaliperi ortada olduğu için daha dengeli arka fren yapar.
-
bazı arabalar neden açılır tavan gibi bi soru olmuş
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Tamamen şekil amaçlı. Çıkıcak olsa üretmezler dimi kardeşim az düşünsen bu konuyu açmazsın.
Arkadaş zaten yazmış dediğin şeyleri "okusan böyle başlık açmazsın".
-
soru gayet mantıklı arkadaşlar, niye açtın mantıksız gibi yorumlara bence gerek yok, bende hep merak etmişimdir, hatta gereksiz ev estetik olmadığını hatta insanda dengesizlik hissi oluşturacağını düşünmüşümdür de
-
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
80lerin sonunda teknik olarak daha ne yapabiliriz, nasil daha iyi olur diye dusunen muhendislerin yaptigi bir guzellik. ama ikili catal seklindeki rijitligi saglayabilmek icin tek kolun daha saglam olmasi gerekiyordu. dolayisi ile daha agir oldu. e bu agirligi dusurebilmek icin de ozel malzemeler ve ekstra projeler ortaya cikti. bu da harcanan emek ve parayi artirdi. dolayisi ile, bakin biz de mono catal yapabiliyoruz diyen firmalarin hepsi bunu pahali motorlarda kullandi: ducati, bmw, honda vfr800 falan. ama esasinda daha kolay lastik degistirebilmenin disinda hicbir getirisi olmadi. aksine ekstra masraf yaratti. ha bi de estetik olarak cok guzel o apayri bir konu. ama teknik olarak bir faydasi yok hizli lastik degistirmenin disinda. eger oyle olsaydi motoGP de kullanilirdi.
Sağ ol hocam işte böyle bilgiler istiyorum bazı arkadaşlar kendilerini acayip akıllı sanıyorlar zaten sorudada söylemiştim kaç tane mühendis teknisyen vs kişi uğraşıyor lakin salak olan bi kaç kişi kendini akıllı sandıgı için soruyu yanlış yerinden anlıyor mesela titanyumdanda olsa o arka motoru sürerken ha bide oraya bakarım :D lickup arkadaşımızda söylemiş simetriden dolayı kafayı yerim diye ben adamların yaptıgı şeyi çok begendigimi fakat insanın aklındanda bunu nasıl iş diye istedigi kadar sağlam olsun 1 soru işareti bıraktıgını anlatmak istedim ve bizim ülkede
olum ya çıkarsa dedimi iş psikolojikmen bitmiştir sağ olsun forumda %98 anlamış
geriye kalan %2 çirkef ve aşırı zekadan dolayı konu dışı yorum yapmışlar teşekürler zaten site git gide saçma sapan hal almaya başladı
-
tüm otomobillerin ,kamyonların ve aklınıza gelebilecek araçların bu şekilde tekerlek taşıdığını düşündüğünüzde abes bir durum olmadığını anlarsınız..
ama insanoğluyuz işte..konu motosiklet olundca kırılır,fırlar,çıkar gibi geliyor..neden hep iki çatal arasında düşünürüz tekeri..
oysaki tonlarca ağırlıktaki araçlarda da tekerleri ince bir mil taşıyor..mili sağlam yere bağladıktan sonra sorun yok anlayacağınız...
sadece kolay lastik değişimi bile sağlasa tek artısı bu olsa bile değer aslında...
-
kaanklky adlı üyeden alıntı
Nasil birseydir bu..hani ben bisikletimin sagindan solundan ses gelince korkuyorum.. Buna hayatta binmem.. Benle beraber 90 kg desek limit on frende tum agirlik onde ki hizi katmadan.. Onyargilarimi o kadar kolay kiramam ben
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Nasil birseydir bu..hani ben bisikletimin sagindan solundan ses gelince korkuyorum.. Buna hayatta binmem.. Benle beraber 90 kg desek limit on frende tum agirlik onde ki hizi katmadan.. Onyargilarimi o kadar kolay kiramam ben
Arkada tek maşa anlarım korkmam ama vespa gibi bu bisiklet gibi önde tek maşa alete binmem zaten ön takımlara karşı takıntılı derecede hassasiyetim var sık sık kontrol ederim 10 yaşındayken 16 jant bisikletin ön maşa kopmuştu yavaş olduğumdan şınav pozisyonunda ellerimin üstüne düştüm.
-
lastik değiştirirken çok rahat olması. lastikçi benim venox un lastiğini değiştirme süresini 3te 1'i kadar zamanda bmw nin lastiğini değiştirmişti, bende o zaman anladım
-
lickup adlı üyeden alıntı
Simetri manyağı olduğum için böyle bi motorum olursa hergün baktığımda kafayı yerdim heralde
E hacı tek taraftan çıkan egzoza gözün takılmıyor mu? O da simetrik değil.
-
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)