Bir kere daha sordum bugün. Bakalım 2016'da gelecek miymiş...
Bir kere daha sordum bugün. Bakalım 2016'da gelecek miymiş...
İngiltere sitesine göre CBR500R ile aynı fiyata, CB500F'den %10 pahalıya satılıyor. Buna göre, 21-22,000 TL gibi bir fiyatı olur. Tabii gelirse.
Honda Pazarlama birimi toptan işi bıraksın, pazarda limon satsın arkadaş. 500 serisinde 500f getireceğine şu motoru getirsene. Her ortamda dile getiriyorum, Honda küçük motorlarda(10 bin tl ye kadar) çok iyi, Büyük motorlarda da( 40 bin üzeri) çok iyi ama orta sınıfta( 10-40 bin arası) 5 para etmez.Tüm rakipleri hem çeşit hem fiyat olarak katlıyor Honda yı.
Valla 500f yerine ve fiyatına bu gelse düşünmeden forzamı satıp alırım. güzel motor.
Yıl olmuş 2017 ve hala cb500x ortalarda yok, bu arada motorun 400cc olanıda çıktı gelse gözüm kapalı alacağım ama Honda Türkiye neden duyarsız anlamıyorum
Bundan birkaç ay öncesinde CRF250 Rally için mail atıp, gelip gelmeyeceğini sorduğumda, kesin bir dille gelmeyecek denilmişti.
Hondaya bakış açım değişti.
Tayland'dan oldukça yakışıklı bir CB500X.
İşin garibi, kişisel kanaatim, NC700/750X modelinden daha yakışıklı bir motor. Getirseler satacaklar, niye getirmiyorlar ki?
Edit: Depo kısmında bagaj değil benzin deposu varmış, vazgeçtim, ben olsam NC700/750X alırdım. O bagaj çok işe yarar.
Şu piyasa fiyatlarında artık NC'nin tahtını sallamaz diye 2019'a bekliyorum.
2019 modeli de şahane olmuş, birçok güncelleme var, gelsin direkt buna geçiyorum: https://youtu.be/Cwbnrtr0GPs
iyiymiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
Ben olsam iri kıyım Harley'ler veya Goldwing derdim. Hatta benim andropoza girmiş ilk patronum 1000'lik Kawasaki SS almıştı (daha ilk motoru!), satanın kafasına tüküreyim.
CB500X tam Türkiye şartlarına (duygusal anlamda) uygun bir motor + uzun bacaklıların cüce motorlarında rahat edememe gibi bir problemini de (manevra kabiliyetinden pek ödün vermeden) gayet iyi çözüyor.
Piyasanın şu durumunda yazık ederler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
'19 CB500F de iyi olmuş, sonunda düzgün bir gösterge paneli koymuşlar + egzos da çift çıkış olmuş. Detaylı bakmadım, tasarım MT-25'e benziyor bayağı (ilk bakışta)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Ek yenilik: Kaydırmalı debriyaj ve daha kolay ayarlanır (yüzük yukarıda) arka amortisör var.
Demek ki milletimiz 500'lük sevmiyor, başka açıklaması yok.
cb500x-2018 € 6,585.00
nc750x-2018 € 7,685.00
https://www.honda.de/motorcycles/ran...fications.html
Aradaki fiyat farkı çok değil gibi, bununla birlikte daha kısa dingil mesafesi, 20-25kg fark ve 19" ön teker için 1.000€ ucuza CB500X halen tercih edilebilir kimileri tarafından...
Ticari kaygılar ve senelerdir satılan Nc serisi cb500x gibi modelleri bekleyen son kullanıcı bizleri üzmeye devam edecek.
Avrupa da da geçerli olan yeni A2 ehliyet yasası bizde de aktif olmasına, bir çok marka modelde 400 ve 500 cc. 48bg. motosiklet çeşidi az olmasına rağmen
Honda da inatla orta seviye enduro klasmanında yok satacak motorunu getirmemeye devam ediyor. Olay özetle bu.
NC de CB500F de kullandım, CB500X gelse NC'ye tercih ederim. Ötesi var mı?
Çünkü şehiriçinde kullanımı NC'den rahat olacaktır ve benim kullanım %99 şehiriçi. Arada da uzun yol yapılabilir bir alet CB500X; daha dik oturuş ve rüzgâr koruması var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)