Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ninja 250 FL (fuel injection )

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Yarın yetkili servise gidicem zaten lastik siparişimin ödemesini yapmaya . Gittiğimde bu kitapcıkları sorarım belki ellerinde vardır alırım. Yoksa orda'da sorarım bu konuyu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak şimdi sevgili kardeşim,

    2 vahim hata yapıyorsun ve yanlış yöntemler izliyorsun.
    hatalarının birincisi; o tablolardaki kodlar ZX icin senin motorun icin değil,o motor 4 silindirli,ilk tablonun en altında görülen 4 tane kod da ateşleme bobini hatalarına ilişkindir.yani kodlar senin motorunda uyum sağlamaz.
    senin yapman gereken doğru repair manueli bulmak ondan yararlanmaktır
    hatalarının ikincisi,malını ve canını profesyonele teslim edeceksin.
    bana sorduğun soru yani "sence de önemli bi problem yapmaz dimi bu FI ışığı bana"demen durumun ciddiyetinin farkında olmadığını gösterir.
    olmaz desem öyle mi kullanacaksın ?
    Hem bir yerde ustası vardır onun,adamın bilgisine emeğine saygısızlık etmiş oluruz.
    Kullanıcı yönünden bakarsak bir işe yaramasa o lambayı koymazlar.Arıza bu ,başına ne acacağını kim garanti edebilir.
    benim kısıtlı bilgim çercevesinde yağ lambası ile FL lambasının hangisi önemli desen ikisi de yarışır derim.

    gelelim yanlış yöntemlerine,
    Trakya'da bir söz vardır,"aykırı gideysin",doğru yol varken yolun dışına çıkana söylerler bunu,e ben sana aklımın yettiğinde yol göstermedim mi ?
    ben senin yerinde olsam
    1-O repair manueli son bir iki saat icinde bulup okurdum,kod tablolarını burada paylaşırdım
    2-FL lambasının yanıp sönmesinde verdiği kod şeklini tesbit ederdim.hatta bunu videoya cekip burada paylaşırdım.Çünkü göz yanılır,emin olmak gerek.
    Bunları yapsaydın o zaman aramızdan bir kaç kişi o kodları sana tercüme eder,sen de sorunu çözme konusunda yol alırdın.
    Yukarıda arkadaşa yardımcı olabilmek üzere yazdığım cevapları okumamışsınız sanırım.
    "Fi ışığının yanıp sönme sayısı ve uzunluğuna göre hata kodları vardır. Atıyorum 3 kısa 2 uzun yanar açarsın servis kitapçığını bakarsın hata koduna ve anlamına arızayı tespit edersin. FL,F1 filan değil hocam kendin yazmışsın işte(fuel injection)fi-FI."

    "Yazdıklarınıza bakılırsa motor akrapovic takılıyken soğuk çalıştırmada hedeflediği kadar zengin karışım elde edemediğinden ışık yanıyor olabilir.(tahmin ediyorum kesin konuşmuyorum) Eğer sıkıntı buysa ilerde bi sıkıntı yaratmaz hatta yazın sıcaklarda hiç yanmayabilir de. Bi de eğer açık hava filtresi varsa sökün orjinalini veya muadilini takın düzelir. Şimdilik aklıma gelen bu. Forumdaki Ninja250 bölümüne bi yaz bakalım belki yardımcı olabilirler."

    " bi de lambda(oksijen) sensörüne dokunmuyorsun dimi."

    Hatta bu diyalogdan sonra da kendisini aradım konuştuk servis kitapcığını da mail ertesi gün attım ama görmemiş sanırım.

    " FL (FI)lambasının hangisi önemli desen ikisi de yarışır derim." Ha bunu daduymamış olalım bunun tartışması bile olamaz. Hiçbir uyarı yağ lambasının önüne geçemez bahsi bile konu olmaz.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıda arkadaşa yardımcı olabilmek üzere yazdığım cevapları okumamışsınız sanırım.
    "Fi ışığının yanıp sönme sayısı ve uzunluğuna göre hata kodları vardır. Atıyorum 3 kısa 2 uzun yanar açarsın servis kitapçığını bakarsın hata koduna ve anlamına arızayı tespit edersin. FL,F1 filan değil hocam kendin yazmışsın işte(fuel injection)fi-FI."

    "Yazdıklarınıza bakılırsa motor akrapovic takılıyken soğuk çalıştırmada hedeflediği kadar zengin karışım elde edemediğinden ışık yanıyor olabilir.(tahmin ediyorum kesin konuşmuyorum) Eğer sıkıntı buysa ilerde bi sıkıntı yaratmaz hatta yazın sıcaklarda hiç yanmayabilir de. Bi de eğer açık hava filtresi varsa sökün orjinalini veya muadilini takın düzelir. Şimdilik aklıma gelen bu. Forumdaki Ninja250 bölümüne bi yaz bakalım belki yardımcı olabilirler."

    " bi de lambda(oksijen) sensörüne dokunmuyorsun dimi."

    Hatta bu diyalogdan sonra da kendisini aradım konuştuk servis kitapcığını da mail ertesi gün attım ama görmemiş sanırım.

    " FL (FI)lambasının hangisi önemli desen ikisi de yarışır derim." Ha bunu daduymamış olalım bunun tartışması bile olamaz. Hiçbir uyarı yağ lambasının önüne geçemez bahsi bile konu olmaz.
    evet cevapların bi kısmını okumamışım,orada doğru şeylere yazmışsınız.Tebrik ederim
    ama FL lambası konusunda benim bir fikrim ve sizin de bir fikriniz var,bunun icin" Ha bunu daduymamış olalım bunun tartışması bile olamaz".deyip kafayı duvara vurmaya gerek yok.Ben tartışmıyorum,tartışmak icin konu hakkında profesyonel anlamda uzman olmam gerek.Ben sadece fikrimi söyledim.Fikrim de beni bağlar.Aksine ikna etmek zorunda ,ya da kafayı bir yere vurmak zorunda değilsiniz


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)