Yarın yetkili servise gidicem zaten lastik siparişimin ödemesini yapmaya . Gittiğimde bu kitapcıkları sorarım belki ellerinde vardır alırım. Yoksa orda'da sorarım bu konuyu.
Yarın yetkili servise gidicem zaten lastik siparişimin ödemesini yapmaya . Gittiğimde bu kitapcıkları sorarım belki ellerinde vardır alırım. Yoksa orda'da sorarım bu konuyu.
Yukarıda arkadaşa yardımcı olabilmek üzere yazdığım cevapları okumamışsınız sanırım.
"Fi ışığının yanıp sönme sayısı ve uzunluğuna göre hata kodları vardır. Atıyorum 3 kısa 2 uzun yanar açarsın servis kitapçığını bakarsın hata koduna ve anlamına arızayı tespit edersin. FL,F1 filan değil hocam kendin yazmışsın işte(fuel injection)fi-FI."
"Yazdıklarınıza bakılırsa motor akrapovic takılıyken soğuk çalıştırmada hedeflediği kadar zengin karışım elde edemediğinden ışık yanıyor olabilir.(tahmin ediyorum kesin konuşmuyorum) Eğer sıkıntı buysa ilerde bi sıkıntı yaratmaz hatta yazın sıcaklarda hiç yanmayabilir de. Bi de eğer açık hava filtresi varsa sökün orjinalini veya muadilini takın düzelir. Şimdilik aklıma gelen bu. Forumdaki Ninja250 bölümüne bi yaz bakalım belki yardımcı olabilirler."
" bi de lambda(oksijen) sensörüne dokunmuyorsun dimi."
Hatta bu diyalogdan sonra da kendisini aradım konuştuk servis kitapcığını da mail ertesi gün attım ama görmemiş sanırım.
" FL (FI)lambasının hangisi önemli desen ikisi de yarışır derim." Ha bunu daduymamış olalım bunun tartışması bile olamaz. Hiçbir uyarı yağ lambasının önüne geçemez bahsi bile konu olmaz.
evet cevapların bi kısmını okumamışım,orada doğru şeylere yazmışsınız.Tebrik ederim
ama FL lambası konusunda benim bir fikrim ve sizin de bir fikriniz var,bunun icin" Ha bunu daduymamış olalım bunun tartışması bile olamaz".deyip kafayı duvara vurmaya gerek yok.Ben tartışmıyorum,tartışmak icin konu hakkında profesyonel anlamda uzman olmam gerek.Ben sadece fikrimi söyledim.Fikrim de beni bağlar.Aksine ikna etmek zorunda ,ya da kafayı bir yere vurmak zorunda değilsiniz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)