ne servismiş arkadaş be !
Reklamlar
-
Re!S*33 adlı üyeden alıntı
bende anlamadım. fazla hor kullanan biri değilim.
Krank diyince akla gelen ilk motor YBR'dir arkadaşlar. Hatta rolantide çalışırken krank sesini duymuş olman lazımdı. Genelde bozulmadan emen önce bu sesi verir YBR'ler. Servis yerine kendin piyasadan 1-2 gün içinde krank temin edebilirdin. Ama servis orjinal getirecekse bence daha sağlıklı olur. 3 gündür ankarada 1 tane bağımsız, 1 tane mondial 1 tanede honda servisinde akşamlıyorum, gelen insanların hiçbiri orjinal parça istemiyor. Bu akşam bir ybr vardı beyin ateşleme yaptırtmıyor. 90 liraya orjinal beyin taktılar çalışmadı 10 liralık zat beyni taktılar çalıştı. Kimse orjinal ürün kullanmak stemiyor. Çin malı motora .ok atan bir insanın japon maı motorunda çin malı yedek parça kullanmak iki yüzlülüğün danıskasıdır.
Şimdi ybr'ci arkadaşlar saldıracak belkı ama honda servisi de mondial servisi de YBR'den uzak dur diyorlar, bozulmaz ama bozuldu mu onu kimse toparlayamaz diyor adamlar. Hatta bu servis 2009 altı YBR'lere bakmayacağım diyordu en son.
Reklamlar
-
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Krank diyince akla gelen ilk motor YBR'dir arkadaşlar. Hatta rolantide çalışırken krank sesini duymuş olman lazımdı. Genelde bozulmadan emen önce bu sesi verir YBR'ler. Servis yerine kendin piyasadan 1-2 gün içinde krank temin edebilirdin. Ama servis orjinal getirecekse bence daha sağlıklı olur. 3 gündür ankarada 1 tane bağımsız, 1 tane mondial 1 tanede honda servisinde akşamlıyorum, gelen insanların hiçbiri orjinal parça istemiyor. Bu akşam bir ybr vardı beyin ateşleme yaptırtmıyor. 90 liraya orjinal beyin taktılar çalışmadı 10 liralık zat beyni taktılar çalıştı. Kimse orjinal ürün kullanmak stemiyor. Çin malı motora .ok atan bir insanın japon maı motorunda çin malı yedek parça kullanmak iki yüzlülüğün danıskasıdır.
Şimdi ybr'ci arkadaşlar saldıracak belkı ama honda servisi de mondial servisi de YBR'den uzak dur diyorlar, bozulmaz ama bozuldu mu onu kimse toparlayamaz diyor adamlar. Hatta bu servis 2009 altı YBR'lere bakmayacağım diyordu en son.
yedek parçası aşırı pahalı, parça tedariği de başarısızmış öğrendiğimiz kadarıyla eyvallah da istanbulda bu berbat trafik şartlarına yokuşlara trafiğe rağmen hala kuryeler ybr kullanır ve motor açılmadan 90-100 bin km ler giderler. bu km den sonra da varsın krank değişsin ki genelde sadece bilyaları değişip yola devam ediyorlar.
-
ülkemizde en çok satılan model ve ellerinde krank olmaması düşündürücü. yedek parça sıkıntısından dolayı yamaha firmasına çekinerek bakanlar çok. yedek parça sıkıntısının bir türlü üstesinden gelemedi yamaha firması.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)