Hmm . Segmentlere bakıldıgında onu gösteriyor . Ben salı günü pirelli bayisine uğricam bi sorup sorusturıyım micheline flnda ugrarım
Hmm . Segmentlere bakıldıgında onu gösteriyor . Ben salı günü pirelli bayisine uğricam bi sorup sorusturıyım micheline flnda ugrarım
Merhaba forumda konusu geçtimişti Sava marka sportforce olması lazım yada benzer birşey lastik ciddi anlamda fiyat olarak uygun ve kabul gören testlerde diablo rosso 2yle hemen hemen aynı puanı aldı üstün olduğu noktalarda mevcut.Fiyat konusunda neredeyse yarı yarıya daha ucuz inceleyebilirsiniz.
*Şimdi baktım evet Sava Sportforce diye geçiyor 120 ön 150 veya 160 arka lastik 480-500 lira civarı totalde googledan test result diye yazarsan oldukça başarılı dunlop ve pirelli ile karşılaştırılmış aralarında fiyat olarak ciddi fark ve sonuçlar çok yakın.
Kullanmadım ama yumuşak hamurlu lastik ondan eminim.Googlea sava sportforce test yazarsan kendi sitelerinde ingilizce ciddi bir pdf verisi var 3-4 farklı lastikle herşeyi karşılaştırılmış.Test Almanya da yapılmış rakipler Pirelli ve Dunlop.Verileri bulursam buraya atarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------
http://www.tyretest.com/cgi-bin/rtp_review.pl?rt_rubrik=MO&rt_marke=sava&rt_profil =111107872&sortid=5
Bak bu linkte bir karşılaştırma mevcut tamamen önerilebilir kabul edilmiş ve top class kabul edilmiş lastik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
Buda Savanın kendi sayfasında ilan ettiği test sonuçları üstte yapan firma yazıyor.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=431810310236259&set=a.4318102902362 61.1073741828.276173369133288&type=3&theater
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Şimdi yabancı forumlarda falan memnun olanlar varmış.Tabi ülke asfaltına göre değişir durum ama ben şahsen lastiklerim bittiğinde gidip 900-1000 lira verip 3 sene sürüceğime bunu alır 1.5 senede bir değiştirmeyede razı olurum kaldı ki aşşa kalıcağını sanmıyorum.Markayı araştırırsanız baya büyük bir üretici ve ünlü bir firmanın desteğiyle iş yapıyor.
Ninjamda yaklaşık 10bin kmdir diablo rosso 2 kullanıyorum, eğer bir gün motosikletimi satarda başka makina alırsam alacağım lastik diablo rosso 2 olacaktır. Kesinlikle tavsiye ederim... Yalnız benimkiler ön 110, arka 140. Senin yazdığın ölçüler motoru çok hantallaştırır bana kalırsa. Eğer viraj yapacağım diyorsanda yazdığım ebatlar yeterli gelecektir. O kalın lastikli abiler nedense virajlarda hep arkada kalıyorlar
Hmm arkayı 150 yaptıgımda önüde dengelemek ıcın 120 demıstı ama . ön 110 arka 140 da yapa bılırım jant çapları kaç 70 mı 60 mı hocam aldıgın lastıklerde
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
Video net cevabı verdi dostum çok saol
Bende bi ara kendi motoruma araştırırken pilot road 3 almayı düşünmüştüm henüz almadım. Sanıyorum 4'de Amerikada çıkmış. Bi araştırın isterseniz road modellerini.
Road'3 e baktım hocamda 160 ebattan baslıyor arka teker . O yüzden uygun olmuyor bana. Bende 140 veya 150 rosso alıcam Siparişi çıktı bayimden şubat 10-15 gibi kısmetse bayiye gelecek Parasını odeyıp takıcam 150/60.. Road 3 de cok ıyı dıyorlar ama
Merhbalar....
Bende sizin gibi uzun araştırmalar sonucu Diablo Rosso II aldım. Şöyle söyleyeyim, uzun yolda kar yağışı haricinde bütün yol ve hava koşullarında kullandım. Genel olarak %90 oranında çok sakin bir kullanıcıyım ama %10'luk dilimde de sapıtıyorum bazen. Ben kendi kullanım karakteime göre bu lastiği seçtim benim amacım ne kadar dayandığı değildi. Ne kadar çabuk ısındığı ve ne kadar yolu iyi tuttuğu ile ilgilendim.
Forumda,VFR800 başlığında gerek diablo rosso II gerek M5 için az da olsa blgiler derledim. Eğer okumak isterseniz; http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-129.html
Yazımda da belirttiğim gibi lastiklerin markası ve hamurları elbette önemli. Ama bence ilk soruyu kendinize sorun,"Ben nasıl kullanıyorum motoru?"
Selamlar arkadaşlar,
Dün fuardan iki şey aldım. Biri de Pirelli Diablo Rosso 2 lastikler. Benim motora (Duke 200) uygun olan ebatlarını 765 TL'ye aldım. Fiyatı uygun geldi, bir 1.000 km sonra değiştirmeyi düşünüyorum lastikleri yaz öncesi.
bende sordum diablo rosso 2 yi sana neden 765 tl para çekti anlamadım bana 700 tl ye bıraktı lastık ebatlarını bilmiyorum tam senin belki ondandır fiyatın pahalı olması.Benim ön 17-70-110 arka 17-70-140
Cok iyi almıssın . ben 110/70/17 . 140 70 17 . ebata 900 verdım montaj parasıda vermedım . Lastikten memnunum saglam tutuyo Islakda sakın guvenme ama kuru ve sıcak havada ısttıktan sonra yardır hocam . Birde yazında anlamadım lastiği aldın henuz takmadın mı motoruna ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Dogru demıssın hocam yazınıda suan gore bıldım kusura bakma . Benım ıcınde öyle çabuk bitmesi veyatta fiyatı hıc onemlı değil. Hayatımız biterse lastiğin bitmesi önemsiz . Agresiv bi sürücüyüm malesef kibrimiz kabiliyetimzden farklı . Son zamanlarda durgunlaşmaya başladım ama bir kıvılcım yetiyo gazı açmamıza . Asfalt çok kötü bari lastik iyi olsun dedim
Bu lastikler bi harika dostum
Arkadaşlar motorum Sym Wolf, lastiği yeni taktım, rodajı henüz bitmemesine rağmen (150km) benim orijinal maxis rezaletine göre acayip farklı.
Önceden viraja girerken asfalt düzgün bile olsa gidonda bir yaylanma oluyordu, şimdi ise ip gibi girip aynı şekilde çıkıyor alet. çabuk ısınıyor asfalta yapışıyor, motolastik'te takma ve balans dahil 730 tl şuanda bilginiz olsun.
motolastik izmir'de bilenler bilir ve adamlar işlerini harika yapıyorlar bunu da belirtmek istedim, tekerleri takarken motorun fabrika değerlerine uygun torkla vidaları sıktılar o derece önem veriyolar bu çok hoşuma gitti. çok sıcak insanlar zaten Aea Barkın'ın arkadaşı Köksal abi sahibi, onlar çalışırken çayınızı kahvenizi alıyosunuz adamları izliyosunuz
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
motosiklete takabileceğin en iyi asfalt lastiğidir kendisi.
yumuşak çift kat hamurludur. parmağında bile bastırınca yumuşaklığı hissedebilirsin, oyun hamuru gibi.
Tam Diablo Rosso 2 incelemesi yazayım derken bu konuya denk geldim.. 10bin km dir Cbr250 motosikletimi orjinal Irc leri ile sürüyordum.
Ancak kolay ısınmaması yol tutmayışı kendin iyiden iyiye hissettiriyordu.
2 gün önce rossoları taktım ilk 300 km si rodajıdır o lastiğin ancak ilk andan itibaren üzerinde balmumu tabası varken dahi ırclerden daha iyi bir lastik olduğunu hissettirdi.
Dün pazar gezmesi olarak 276km yol yaptık arkadaşlarla kendimizi karaburun virajlarına vurduk..
Akşam eve geldiğimde tek dediğim iyi ki taktırmışım. İmkanı olan herkese de takmasını öneririm. Eminim ki pişman olmayacasınızdır takarsanız.
Ve bu segmentteki en iyi lastiktir diablo rosso2ler.
Diablo Rosso 2 ye sert hamur diyen ya motosikletten anlamıyor yada daha önce sert hamurlu lastik görmemiştir,rosso 2 o ebatlarda ki en yumuşak hamurlu lastik ,kolay ısınıyor ve ıslak performansı iyi ve kavisli şeklinden dolayı virajları bana göre diğer lastiklere nazaran daha iyi(bu ebat aralığında) 100-200 tl ye bakmayıp alın.
bende ninja 300 var, dr2 kullanıyorum.
ayrıca tanıdığım 3 ninjacıda daha dr2 var (toplam 4 ninjanın 3ü ninja 300, 1i ninja250r) herkes çok memnun.
sert hamur diyen kusura bakmayın ama biraz kıçından sallamış.
hamuru yumuşak hatta yolda cam çivi ne varsa toplar dikkat etmek lazım.
eğer bütçeniz uygunsa ninja için en iyi lastik diyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)