arkadaslar lütfen yardımcı olun
Reklamlar
-
Selam herkese kolay gelsin. Arkadaşlar Hyosung GT250R 2007 model aracım var. Motor ile yolda giderken nasıl anlatsam böyle 1. viteste bi sıkıntım yok. 11 bin devire kadar getiriyorum. Sonra hop 2 vitese attıgım zaman böyle gazlıyorum. Tam böyle nasıl desem gitmiyor gibi 5 bin devire kadar normal yani anlıyorum gazı verince motor kendini itiyor ama 6 bin devirden sonra böyle gaz verince devir bir anda boş gaz veriyor gibi sanki debriyaja basıyormuşum gibi oluyor. Boşa gaz alıyor yani anlayacagınız. Bu problemi göz ardı ettim bişey olmaz diye düzelir diye. Bu gün motorumu çalıştırayım derken otoparkta bastım marşa tek marşta çalışıyor. Daha 2 gün önce 12 amper akü aldım 130 TLye akü problemi yoktu. Üstüne oturdum debriyaja bastım 1. vitese bi attım. Hop motor istop etti. Allah Allah denedim denedim olmadı. Sonra dükkan onune cektım . Marşa bi bastım baktım motor marş almıyor böyle çok yavaş sanki içinde bişeyler dönüyo ses geliyor böyle . dijital ekranda gitti. en son böyle oldugunda akü bitiyordu. Yeni akü aldıgım halde niye böyle oldu bilmiyorum. 1 ay once aldım 3 hafta ıcerde yattı motor butun kaportaları değişti.2 gün rahat kullandım şimdide böyle oldu. Kaportayı yapan adam motorun aküsüne bi makine bağladı gaz verdi dedi bu motor en cok 14 de durması lazım dedi bu motor 17e cıkıyor dedi bende gördüm makine dijitali 17 gösteriyordu fazla akü yiyor bu motor dedi yaptır dedi. yani problem neden kaynaklanıyor yardım beklıyorum bılen arkadaslardan lütfen. yeni başladım zaten hevesim kalmadı. bu arada kandiliniz mubarek olsun sağolun.
Reklamlar
-
11.000 Devir ? fazla değilmi yahu ?
-
13 bin devir falan var zaten birde egsoz varya hosuma gidiyor 1. viteste 50 60km görüyor zaten hocam yardımcı olcakmısınız :(
-
Edocan58 adlı üyeden alıntı
13 bin devir falan var zaten birde egsoz varya hosuma gidiyor 1. viteste 50 60km görüyor zaten hocam yardımcı olcakmısınız :(
sen motorun gtünü çıkar sonra neden böyle olduyor de....
burdan beri yardım edemeyiz sana sen önce elektrikçiye sonra motorcuya gitmelisin.
-
devir saatinin artıp, hız göstergesinin sabit kalması, debriyajın kaçırdığı anlamına gelir. baskı balata değişimi gerekebilir.
ani gaz vermekten, ve hızlı debriyaj bırakmaktan kaçının şu anlık.
-
canerol;
Hocam yazdıklarımdan fazla tecrübem olmadığını anlamamışsınız. Burada polemik yapmaya gerek yok. Ayrıca ben sesi hoşuma gittiği için öyle devirde kullandım. Siz zaten anlasaydınız motordan, gelip burada konuyu baltalamak yerine, motor şu devirde kullanılır diye güzel izah ederdiniz. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
@sey_47;
Çok teşekkür ederim. Bunu söylemeseydiniz belki yarın tamirci geçirirdi iyi bir fiyat. Allah razı olsun sizin gibi bilgili insanların forumda olduğu için mutluyum. Akü problemi de konjektorden olsa gerek, araştırdım biraz.
-
oto elektrikçi dediğimiz ustalara gidip gösterceksin
-
her viteste devam. esnettir. devir saati bi saga bi sola oynasın tabiri caizse.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)