O konunun son sayfasına bakarsan daha sonra ninjanın daha güçlü oldugu ortaya çıkıyor
Bunda kullanıcı faktörü çok önemli. Dogru devirde vites degiştirmek ve gaz açmak kişiden kişiye göre degişiklik gösterebilir.
O konunun son sayfasına bakarsan daha sonra ninjanın daha güçlü oldugu ortaya çıkıyor
Bunda kullanıcı faktörü çok önemli. Dogru devirde vites degiştirmek ve gaz açmak kişiden kişiye göre degişiklik gösterebilir.
Tek cümlemden hayat hikayemi çıkarttın ya tebrikler,aceminin birini oturmuşsunuzdur ninjaya, ondan sonra her geçen egosunu tatmin eder, birazdan ybr 125 ile ninja tokatladım falan diye yazılar görebiliriz yani muhtemeldir, cbr 250 de de aynı muhabbet vardı, yok 0-100 de geçmediği motor yokmuş yok torku yüksekmiş,bunlar hep karalama politikası,çamur at izi kalsın,bak bak adamlar yukarıda istatistiik atmış kanıtlanmış şeyler atmış,sen hala palavra sık
Ayrıca,drag yarışı dediğin yarış 0-100 km hıza ulaşılana kadar yapılan bir yarış türü değil ki,bu da bizim insanımızın birtarafından uydurduğu bir yarış türüdür,
O daha güçlü, bunun motoru v demenin gereği yok. Shrieker dyno verilerini koymuş. Teker kalınlıkları ve ağırlıklar da ortada.
Cbr alın cbr
1970 Bonneville, U.S. Don Vesco U.S.A Yamaha 700 cc (43 cu in) 251.66 405.25 [6] Two-stroke twin-engined[17]
First record over 250 mph (402 km/h)
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcy...d-speed_record
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
2 gün önce sonunda ninja 250 gördüm resimleri kadar cılız bir motor değilmiş ama o ibreler ne ya kamyon ibresi gibi ama motor güzeldi.
Bu arada hızlanmada beygirden çok tork önemlidir teker kalınlığı sürtünmeye etki edeceği için teker kalınlığı önemlidir, gt 250 r torku yüksek ama teker kalın olduğundan bu fazla torku avataj olarak kullanamaz gibi geldi ki tork abartı bir değer değil ki motorun rodajı ve diyer etmenlerde bu hızlanmaya, geçmeye etki eder. İkisini de sürmediğim için birşey diyemem :D
tokatcı aranıyor yok mu mondial le kanuniyle R1 geçen filan?
hep zaten bu bizim barzolar bu burt munro abimize özendiler
adam bu şekilde yatarak 265 basmış, emege saygı
kardeş öncelikle merhabalar,
benim küçük cc de 60 bin km oldu. güvenli sürüş eğitimi de aldım, 150 cc aldım sattım sürekli, biraz maddiyata bağlı mevzularda oldu malumunuz.
ama ben hala 100 hp gücündeki motosikletlere sıcak bakmam. motosiklette 100 hp güc çok aşırı bir güç. yani şuan 250 260 yapabilen bir motosiklet,
neredeyse kendi motosikletimin 2 kat daha hızlısı demek. ivmelenme filan kast etmiyorum. kendi motosikletim en fazla yırtsa kendini 145 yapar.
ben bu hızlara bile sıcak bakmıyorum. nedeni türkiyenin yolları magandaları malum.
Reşat abimizin başına gelenleride forumda herkes biliyor.
Artı Pistolero_10 kardeşim gibi severim. sana anlatmak istediği şeyi bilerek yanlış algılıyorsun.
...
büyük hacimli motosikleti kullanmak için (100 hp ve üzeri)tecrübe ister.
Motosiklet eğitiminde hocalar bi kısaltma kullanırlar,
Güven Özveri Tecrübe ister derler. Büyük harfleri birleştirdiğinde ne cıkıyor malum.
çok arkadaşımızı kaybettik, bu büyük cc ye zamansız geçenlerden dolayıda oldu.
adamlar direkt 250cc ile başladılar, 10 bin km yaptılar yapmadılar. gidip 600 cc ss sınıfına geçtiler. tapa gaz aynen devam ettiler.
sonra ya sakat kaldılar motosikleti bıraktılar. yada malesef vefat ettiler.
mevzu burda cok farklı yerlere geliyor. hyo geçer, kawasaki tokatlar olayı değil.
makaraya vurup olayı yumuşatalım dedik, anlaşılmadı. umarım bu şekilde anlaşılmıştır.
İyi Geceler, Saygılar..
Hala neyin tartışması bu? Teknik veriler ortada Kawasaki Ninja 250R Hyosung GT250R den daha güçlü. Ayrıca;
Kawasaki Ninja 250R Tork: 22 Nm @ 8200 rpm
Hyosung GT250R Tork: 22.69 Nm @ 8000 rpm
Öle çok bi tork farkı yok. Beygir gücünden Kawasaki Ninja 250R 1 adım önde. Eşit yetenekteki sürücülerle Kawasaki Ninja 250R geçer gider.
evet arkadaşlar 18 bin km 2012 model hyosung GT250R kullanan biri olarak vede arkadaş çevresinde ninja250r olsun cbr250r olsun bulunan biri olarak buda yetmezmiş gibi yaş 22 bide beylikdüzünden tekirdağ 100km olduğu için biz arkadaşlarla bu sorunun cevabını defalarca uygulamalı olarak yaptık :D sonuca gelirsem cbr250r 0-80den sonra arkada kalmaya mahkum ninja ile hyosung ise 5 vitese kadar kafa kafaya hatta hyonun 5vitesi daha sağlam diyebilirim ama gel gelelim o kawa nın 6.vitesi yokmu 171 km lik gösterge hızımda full kapanmış düz yolda giderken kawalı arkadaşım benden 15 kilo hafiftir 6.vitese atmasıyla benim bir güzel çok deli geçmesede yavaş yavaş geçip gitmiştir yakalamakta mmümkün olmamıştır konu top speed se ninja sıralı silindir oluşu ve yüksek devir çevirmesi gücünüde yüksek devirden alması sebebiyle son hızda yer hyosung u ama bunnu karşılığı olarak ortalama 1lt de fazla tüketir bu gazlama sonucunda gıram gıram geçip 1lt fazla yakarız sorun değil diyosanız evet ninja geçiyor ama hyosung kolay lokma değil görüntü fiyat olarakta hyo daha al benilidir----------- ayrıca hayatımda 250cc ile arkadaşlarımla uzun yolda yarışıp kapışma zevkini bi daha hiç bi şekilde yaşıyamadım inanın kapanıp o 160-170 leri görmek göstergenin gıdım gıdım ilerlemesi yandaki arkadşı yavaş yavaş geçmek şuan 600cc motorumla bile alamadığım zevkler en güzel zamanlarımmış ah ah :D o zamanlar hızın bi değeri önemi vardı şimdi ne zaman yola cıksam 2 ile başlıyan sayılar hemen oluyor tadı yok :D
Zaten o hyosung 6. Vitesi neden koymadi bi turlu anlamadim ve zamaninda cok sinir oldum
10239495.mesajım olacak ama
Ninja hertürlü alır, 160dan sonra o güzel yeşil kuyruğu izlersiniz.
Hyo ile ninja tokatlayacağını düşünen varsa ben ninja bulucam anahtarına çıkalım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)