Arkadaşla fikir ayrılığına düştük. O ninjanın daha güçlü olduğunu söylüyor ben Gt250r'ın. Son model kasalarını kıyas alırsak hangisi daha güçlü?
Arkadaşla fikir ayrılığına düştük. O ninjanın daha güçlü olduğunu söylüyor ben Gt250r'ın. Son model kasalarını kıyas alırsak hangisi daha güçlü?
Hyosung büyük grenajları sayesinde yüksek hızlarda daha iyi ve stabil
Ninja daha güçlüdür. Aksini söyleyen ya motordan anlamıyordur ya da marka fanatiğidir... İki motoruda test eden birisi olarak yazıyorum bunları.
Ninja son hız olarak üstündür. Arada uçuk farklar yoktur, ezici üstünlükte yoktur...
Kalıp, fiyat, digital gösterge farklarından dolayı hyosung tercihimdir.
Bu arada hyosung yakıt olarak biraz daha cimridir...
NİNJA
Motor Gücü 33 hp @ 11000 rpm.
Tork 22 Nm @ 8200 rpm.
Ağırlık 169 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 130/70 – ZR17
HYOSUNG
Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
Ağırlık 171 Kg.
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17
Forumda açılan 1275330. konu demedende geçemeyeceğim....
Dyno grafiklerini koyalım:
http://www.kawiforums.com/attachment...s-vs-stock.jpg
http://www.250rider.com/Ninja-2010-1...Ninja-250r.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/Pho...0_ninja250.jpg
Ninja 250r ~26 hp arka tekerde.
Bunlar da Hyosung:
Özetle çok yakın birbirine. Hatta torkları bile çok yakın biri paralel biri V motor olmasına rağmen.
Not: Grafikler arka tekerdeki gücü gösteriyor, kranktaki ölçülen gücü değil. Sizi yolda götüren arka tekerlekte ölçülen güçtür.
Hyosung 0-100 de daha iyi.Arkadaşta akrapovic egozlu Ninja vardı.Bende stock 2012 Hyosung.Ninjayı osurtturuyordum Rolling de dragta...
Yarış sadece motora bakmaz sürücüyle de alakalı. En büyük örnek İntercity Park pistinin rekortmeni 600 cc ile Toprak Razgatlıoğlu'nu izleyin. Orda ne acayip motorlar yarışıyor ama adam 600 cc lik AEA nin değiş tarzıyla "Tam bir döküntü" motorla pist rekorunu elinde bulunduruo gencecik bir çocuk.
Asıl konuya gelirsek teknik verilerle de kesin olarak Kawasaki Ninja 250R Hyosung GT250R den daha güçlü ve daha hızlı. Kalkışta Hyo daha hızlı olabilir torku fazla çünkü ama sonuç Kawasakidir.
Benim tercihim ise Kawasakinin oturuş pozisyonu çok daha rahat olduğu için Kawasaki olur. 250 cc bir motorda sen motor kullanmayı, hız yapmayın, yatmayı falan filan öğrenicen. Rahatsız bir Hyo ile sıkıntı olur ilk olduğu için ama rahat bir Kawasaki ile daha verimli olur. Zaten 250 cc den sonra 600 cc ye geçerken yeteri kadar o rahatsız pozisyonla başın derde giricek. En azından ilk adımları "RAHAT" at
hyosung 0-100 de geçebilir v motor oldugundan fakat ninja 110 120 dan sonra filan deli gibi geliyor bunu test ettim
hyosungun v motor oldugundan alt devirleri doludur. üst devirlerde biraz daha cansız kalır 8 9 binden sonra.
kawasaki ise 7 bin devirden sonra kopmaya başlıyor =)
Bende hyo ile ninjada ışıklarda kalktım ninjanın tozunuda bir güzel yuttum.
Öyle aman aman bi fark atamadı fakat bunun tartışılcak bir yanı varmı ? ninja = 33hp ??
Bu konular hep yazılıp çizildi ah lickup ah
Yinede sorunun cevabını bulmuşşsundur umarım
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ilastirma.html
Bu konudaki hız konusuna katılmasamda fotolarla karşılaştırması işine yarıyabilir. Kendi düşüncemide katıyım konuyla ilgili
Top speed'De sanırım en güçlü eski hyolar.
Yokuş aşagı 190 küsür yapıp krank kıran kuzenim var
Asıl canımı acıtan soru devir nerdeydi dedigimde 13bin deviri geçiyodu sanırım demesi.
Motor'da kesici yok yokuş aşagı oldumu gidiyoda gidiyo.
Yanıma geldi çalıştırdık şırınk şırınk şırınk şırınk
Masrafı 1200tl oldu fakat 1200tl ile bitmedi.
Motor kendini zorlamaktan ilk statörü yakıyor zorlanan statör konjektörüde patlatıyor.
Masrafı git gide arttı sente ayarı problemide yaşadı ozaman işte bunu gayet iyi anladı 250cc motordan 600cc gücü beklemiceksin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)