Boşuna 250'liklere gözü dikmeyelim o zaman, baksana apache 160 gidebiliyormuş :D ağuuu O zaman 130-140 stabil gider o motor
kawasaki z750r hayalimden vazgeçip apache rtr150 alıyorum hem daha ucuz
benim cbf düzde ıkına ıkına 120 yapıyor orj dişli ile ama stabil 100 le gider rampa aşşağıya 140 yapar gibi
Ne içtiyseniz aynısından banada verin.. benim 100lük cubda 180-190 diyor krank kırar diye korkuyorum basmıyorum stabilde 150-160 bana mısın demiyor daha 4.vitese korkuda çekemedim motoru 250cc ne ki 600cc lik motorları madara ediyorum bi tek 1300lerle baş edemiyorum oda karbüratöre pislik kaçmış ondan tövbe est.... bu forum git gide acayipleşiyor
düzde max 100 yapar stabil 80 85 arası gider.
bayır aşagı da o hıza cıkabilir dogrudur.
bi dönem bana yol arkadaşlıgı etti cbf =)
abartmayın apache 110 la sabit gider. en fazla da 140 145 arası basar.
250cc performansı beklemek yanlış. ama bu alet de bu şekilde 250 cc den farksız.
250 cc ye 10 bin lira vermektense yeni kasa tvs apache mantıklı bir motosiklet.
150 160 filan basan arkadaşlar ise bu motorun neresiyle oynuyorsa bu kadar artık bilemicem de
100 bin rektefesiz giden tvsyi o şekilde 20 bine gelmeden haşat ederler
CBF 250 al düzde çift kişi 130 rahat gidiyorsun tatlı rampada zaten rahat 150-160 gidiyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
cbf 250 güzel alet. fakat onun o egzantirik muhabetiden bıktı herkes.
arkadaş yaptırıyor 5 bin km sonra tekrar gidiyor şangır şungur. tekrar yaptırıyor. 30 bin km kullandı 3 defa yaptırdı. en sonda sattı ugraşamadı
yakıt zaten fazla 4bucuk litre. o yüzden değmez. temiz cbf 250 de kalmadı artık biliyorsunuz
Bro. Motor uzamıyorsa depoya süt ekle protein iyidir uzatır. :D Gırgır bi yana Zincir ayarına bak yağını degistir. Yada anlayan ustaya götür
Arkadaşların söylediklerini yap eğer düzelme olmuyorsa kafanada çok takma kardeşim. Benim bile normal seyehat hızım 110
dayı sen o motoru afyona getir. Benim motora ayar veren ustanın yanına götürelim. en aşagı 140.
Bro bu işler iyi degil. motorun omru kisalir. Misal 50.000 omru varsa 10.000 ne duser. daha fazla yakar motor. ne gidiyosa o kadar gitsin. mesela benim cup 85 basiyor bazi Cuplar 110. bu arkadaslar genelde Yaza dogru motoru altina yaz sonu eline alirlar. Cahilce hareketler yapmamak gerekir. Fabrika cikisinda ki azami hiz neyse o kalsin. emin ol daha iyi
Benim arabanın içnde koltuk geriye yatık kullanırsanız 280 basıyor. yalnız o konumda ibreyi okuyamıyorum yanda biri lazım. Dolayısı ile tek kişi giderseniz bence 300 basar. Hafif biriyle giderseniz 290 basar. Rahat kullanımda sanırım 260 oluyor.
cbf le 140 bastırırmısınız bilmem. fakat o hızlara cıktı mı cbfin durması için en az 200 metre lazım
Motor yaptırmak var motor yaptırmak var bende yaptırdım yaklaşık 500 tl ye çıkarken 1170 tl ye mal ettim herşeyi orjinali ile değiştirdim(piston,krak,eksantrik zinciri,debriyaj balataları) şu an kalem gibi oldu yaklaşık 5.000 km kullandım hiç bir sıkıntı çıkarmadı. Tam tersine satma düşüncemi kafamdan sildi attı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)