Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Garanti dışı kalan motosikletteki dezavantajlar.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Merhaba arkadaşlar bugün 2.kez başıma gelen bir olayı anlatacağım. Burgman 200 ün 1000 bakımı geldi ve servise gittim, daha önceden de

    tecrübeli olduğumda nelerin değişip, nelerin sıkılıp elden geçeceğinin kılavuzdan fotoğrafını çektim neyse gittim servise izliyorum

    aralarında mırıldanıyorlar o an anladım, ellerinde inazumamın 1000 bakımında olduğu gibi yağ filtreleri yok. Yağ tapasını söktü boşalttı

    sonra yeni yağ aldı tam koycağı sırada yağ filtresi değişcek dedim bunlarda süzgeç var gerek yok temizlense yeter dedi tamam dedim ön

    amortisörden gelen gıcırdamayı anlattım, siperliğin oralardan gelen bir zırıltı sesini söyledim tamam dedi bakıyo gibi yaptı faturayı

    yazmayı başladı yağ filtresi değişmicek mi dedim, 5000 de değiştiririz dedi benim kafam attı orda hem yalan söyleyip hem geçiştiriyorlar

    adamı salak yerine koyup, ya dedim 4000 km rodajda kullanılan yağ filtresi nasıl idare etcek dedim zaten elimde yok değiştiremem dedi.

    Neyse arkadaşlar sinirle uzadıkça uzuyor zaten suzukiye mail attım bir de size sorayım dedim. Yetkili servise

    gitmediğimde garanti dışında kalan motosikletimde başıma neler gelebilir dezavantajı olur mu bana?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Her zaman söylüyorum, bizim esnafımız şereflidir, dürüsttür haram malda gözü yoktur diye.

    Klasik Türk esnafı, oysa sana bende parça yok gelince değiştirelim dese nolacak sanki. İlla bir yalan pislik çıkacak bizim esnaflardan. Motorunuzu yeterince tanıyorsanız, herhangi bir kronık arızası yoksa götürmeyin servise bir daha. Mesela atıyorum 5000 km furş takımı dağılyor ve tü kulanıcılar bunu garantiden değiştiriyor ise sizde garatiyi takip edin tabii. Ama böyle b,r sıkıntısı yoksa kendiniz yapın boş yere servise para vermeyın. Tek güvendiğim suzuki- kawasaki servisleri vardı oysa.
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  3. #3
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her zaman söylüyorum, bizim esnafımız şereflidir, dürüsttür haram malda gözü yoktur diye.

    Klasik Türk esnafı, oysa sana bende parça yok gelince değiştirelim dese nolacak sanki. İlla bir yalan pislik çıkacak bizim esnaflardan. Motorunuzu yeterince tanıyorsanız, herhangi bir kronık arızası yoksa götürmeyin servise bir daha. Mesela atıyorum 5000 km furş takımı dağılyor ve tü kulanıcılar bunu garantiden değiştiriyor ise sizde garatiyi takip edin tabii. Ama böyle b,r sıkıntısı yoksa kendiniz yapın boş yere servise para vermeyın. Tek güvendiğim suzuki- kawasaki servisleri vardı oysa.
    Beni sinirlendiren noktada o yok desen ne olur yani.Onu diyemediği için 4000 km benim motorumun anasını belleyecek bilmeden gitsem ve adamın sözüne güvensem. En güzeli ufak tefek şeyleri kişinin kendisi yapması ama işte garanti tek sıkıntım.

  4. #4

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her zaman söylüyorum, bizim esnafımız şereflidir, dürüsttür haram malda gözü yoktur diye.

    Klasik Türk esnafı, oysa sana bende parça yok gelince değiştirelim dese nolacak sanki. İlla bir yalan pislik çıkacak bizim esnaflardan. Motorunuzu yeterince tanıyorsanız, herhangi bir kronık arızası yoksa götürmeyin servise bir daha. Mesela atıyorum 5000 km furş takımı dağılyor ve tü kulanıcılar bunu garantiden değiştiriyor ise sizde garatiyi takip edin tabii. Ama böyle b,r sıkıntısı yoksa kendiniz yapın boş yere servise para vermeyın. Tek güvendiğim suzuki- kawasaki servisleri vardı oysa.
    ağzınıza sağlık. ne yazaıkki çoğu öyle

  5. #5
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    türkiye'deki politika aynen şudur, SAT VE UNUT. yağ filtresi dediğin şey kaç kuruşluk şey ya, nasıl ellerinde olmaz? ayıp be.

  6. #6
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    O parça garantide değişecek yazıyorsa değişecek, hukuki yollara başvurmak sizin elinizde.

    Bu parça kitapcıkta yazdığı için elinde bulundurma zorunlulukları var, bu parça değişmediği taktirde motosikletinizin başına gelecek herhangi bir mekanik aksilikten kendileri sorumludur.

    Kİ, rodajdan sonra EN ÖNEMLİ değişmesi gereken şey yağ filtresidir. Rodaj zamanında yağ en fazla demir çapağını attığı zamandadır. Rodajda aşınan ve birbine tam orturan parçalar çapaklarını bi güzel bırakır ve filtre çıkmadan o çapaklar hiç bir yere gitmez.

    Ben olsam hukuki yollara başvurmuştum. İnsanlar bu yollara gitmedikçe o servis aynı kalacak. İki gün sonra motorunun başına birşey geldiğinde bunu kanıtlayamazsın ve buraya ağlamaklı sinirin bozulmuş yazılar yazarsın. Hukuk devletinde hakkın çiğnendiğinde veya bir kişi görevini yerine getirmediğinde bu kişi hakkında işlem yapmamak ona göz yummaktır.
    cenkito, pistolpitt ve dockerengin bunu beğendiler.

  7. #7
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Burası Türkiye, ben şimdiye kadar her bakıma gittiğimde filtremi yağımı bujimi yanımda götürdüm. Hatta rica edip işçiliğide kendim yaptım, sadece kaşe imza attırıp parasını verip çıktım. Büyük konuşmamak lazım ancak garantili motora bir daha bulaşmayıda düşünmüyorum. Keyfimce söküp takamadıktan sonra ne yapayım ben öyle moturu )
    fearlesboyy bunu beğendi.

  8. #8
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O parça garantide değişecek yazıyorsa değişecek, hukuki yollara başvurmak sizin elinizde.

    Bu parça kitapcıkta yazdığı için elinde bulundurma zorunlulukları var, bu parça değişmediği taktirde motosikletinizin başına gelecek herhangi bir mekanik aksilikten kendileri sorumludur.

    Kİ, rodajdan sonra EN ÖNEMLİ değişmesi gereken şey yağ filtresidir. Rodaj zamanında yağ en fazla demir çapağını attığı zamandadır. Rodajda aşınan ve birbine tam orturan parçalar çapaklarını bi güzel bırakır ve filtre çıkmadan o çapaklar hiç bir yere gitmez.

    Ben olsam hukuki yollara başvurmuştum. İnsanlar bu yollara gitmedikçe o servis aynı kalacak. İki gün sonra motorunun başına birşey geldiğinde bunu kanıtlayamazsın ve buraya ağlamaklı sinirin bozulmuş yazılar yazarsın. Hukuk devletinde hakkın çiğnendiğinde veya bir kişi görevini yerine getirmediğinde bu kişi hakkında işlem yapmamak ona göz yummaktır.
    Ne önerirsiniz peki ? Ne olarak dava açacağım ?
    esc bunu beğendi.

  9. #9
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Bana da servis süzgeçli demişti, arkadaşa sordum; olur mu ya şurda vidalar var sök bakalım dedi, sökünce haşat olmuş filtreyi gördüm... küfür etsen ne fayda gidip kavga etsen ne fayda

  10. #10
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Ben olsam asla garantiden çıkarmazdım.
    Satarkende zorluk olur.
    Allah göstermesin fabrika hatası bir problem olurda büyük bir sıkıntı olursa sizi maddi yönden zorlayabilir.

    Ah keşke dememek için bence servisinizi değiştirin.
    fearlesboyy bunu beğendi.

  11. #11
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı Osırıs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana da servis süzgeçli demişti, arkadaşa sordum; olur mu ya şurda vidalar var sök bakalım dedi, sökünce haşat olmuş filtreyi gördüm... küfür etsen ne fayda gidip kavga etsen ne fayda
    İşte o yüzden bu işi namusuyla yapan dürüst bir servis biliyorum Denizli'de herkes ona gider motorcuyum diyen. Ama işte tek bağlayıcı garanti sıkıntısı gerçi şimdi farkettim suzukinin sitesinde yektili servis ve bayi farklı firmalar acaba benim götürdüğümün de yetkili servis olmama ihtimali var mı?

    Ben olsam asla garantiden çıkarmazdım.
    Satarkende zorluk olur.
    Allah göstermesin fabrika hatası bir problem olurda büyük bir sıkıntı olursa sizi maddi yönden zorlayabilir.

    Ah keşke dememek için bence servisinizi değiştirin.
    Benim yapmaya çalıştığımda o zaten ama yetkili servis bir tane var Denizli'de. Üstteki mesajdada yazdığım gibi servisle bayisi farklı firma gözüküyor acaba ben bayiye yaptırdığım için garanti dışı kalmışmıdır motosikletim?

  12. #12
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Servisin bir numaralı görevi para kazanmak.Parayı da direk müşteriden kazanmak daha kolay.Şimdi parçayı al,garantiye gönder,cevap bekle,onayı bekle,parçayı göndermelerini bekle,sonra da parasını bekle uuuuu beybi yazarken bile zor.Ürün kaynaklı bir arızayı çoğu servislere anlatmak çoook zor.Hele kendi hatalarıysa o daha da zor.Ülkemizdeki zihniyet belli zaten,çok para=kaliteli servis...

  13. #13
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Periyodik bakımlarına götürün garanti dışı kaldığında önemli bi arıza verirse cebiniz yana bilir

    Yağ süzgecinide kendiniz ayrıca alır değiştirirsiniz servisin yapacağını siz kendiniz yaparsınız

  14. #14
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Kusura bakmayın konuyla alakasız ama. Denizli'de götürdüğünüz servisin adı nedir ? Bir de önerdiğiniz, motordan anlayan tamirci var mı Denizli'de ?

  15. #15
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne önerirsiniz peki ? Ne olarak dava açacağım ?
    Tüketici mahkemesine giderek serviste böyle böyle yaptılar diye anlatacaksın. Avukat zaten otomatik atandığı için o maddeleri bilir.

  16. #16
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Firma karalamak gibi olmasın diye yazmıyordum ama konu madem servislere geldi yazayım artık.

    Kasım ayında Mondial servisinde 125 mh motorumu götürdüm. Götürmeden öncede müsait misiniz bugün geleyim mi diye aradım. Telefonda gel dediler. Neyse servise gittik. 2,5 saat dokunmadılar bile, motor bloğu soğusun dediler. Lan -10 derecede motor donmasın diye yırtınıyoz biz zaten daha nereye soğuyacak ? Neyse usta elini bile dokunmadan çırağa şunun yağına suyuna bak dedi. Allah'ı var çocuk daha ilgiliydi. Motorun yağını değiştirdiler. Bu güne kadar servise her gittiğimde yağını kendim götürdüm bujiyide. Servislere diyorumki aynı marka model yağ ve buji varsa sen tak yoksa benim getirdiklerimi tak, ki bu söylediğimi dışarıdan yağ kabul etmeyiz diyen servisin yanında müşteri hizmetlerini arayarak sormuştum zamanında. Servis önce bana dediki senin dışarıdan getirdiğin yağ koyulmaz, o zaman biz ne boka yarıyoz burda dedi. Ben Motul marka yağ kullanıyorum arkadaş, ayrıca yağın markası değil özellikleri belirtilmiş kitapçıkta. Bende servise dedimki ben müşteri olarak şu markaların kullanılmasını istiyorum. Usta bana senin öyle bir lüksün yok dedi. Bu motoru sen 20.000 km kullanma hakkına sahipsin. Benim koyduğum yağla o kadar gider zaten. Ondan sonrası için sen hak talep edemezsin. yani servisin mantığına göre 20.000 km den sonra ben motora binmeyeceğim. Çünkü garanti süresi o kadarmış. Yani 20 den sonra dağılacak şekilde bakımını onarımını yapıyor adam. Litresi 5 lira bile etmeyen yağı koydu. Ben Motul 7100 10w40 götürmüştüm. Şimdi Allah aşkına benim yağla bu adamın koyduğu yağın hiç mi farkı yok ? Usta bana yok dedi. Siz çok biliyonuz. Nereden biliyon bu yağın daha iyi olduğunu diye bağırmaya başladı. Neyse koydu o yağı, 65 tl dedi bakım. 5 lira yağ 3 lira buji hadi 10 diyelim 65 lira. Bu güne kadar 2 mondial bi tane bisanım oldu hiç 65 tl servise ben para vermemiştim. Sonra servis '' Madem motorun yağını bujisini seçecek kadar kaliteli bir adamsın sen, neden Mondial motora biniyon ? Git GAVAZAKİ al dedi. Bakımdan sonra motoun ibresi bozuk bununda garantiden değişmesi lazım dediğimde Ziktir git diye bağırdı. Dükkanda 2 kişi üstüme yürüdü. Daha foruma yazamayacağım küfürler hakaretler gırla gidiyor. Ziktir git beni şikayet et diye bağırıyordu ben en son dükkandan çıkarken.

    Mondial'i aradım bunların hepsini anlattım, hatta yazılı olarak fax'da çektim. Sonuç noldu edepsiz yaptığı edepsizlikle kaldı. Ama suçun tamamı bende. Toplayıp 3-5 kişi dükkanda artislik nasıl yapılır göstermek lazımdı ama biz ilkokul mezunu değiliz. Benim böyle itle kopukla dalaşmamdan alacağım en ufak ceza benim geleceğime malolacağı için malesef sineye çekmek zorunda kaldık. Hala arızalı parçalar değişmedi, servisle ilgilide ne arayan oldu ne soran. Motorun ön siperliğinde takılı olan action kamera ise tamamen şans eseri bunların hepsini kayıt etmiş. Ayarlasan o kadar net çekmezdi, şimdi bu ülkede hukuğun olduğuna zerre inancım olsa görüntülerle ve telefon kayıtları ile gider hem servise hemde Mondiale dava açarız ama zaman ve umut kaybından başka herhangi birşey olacağını sanmıyorum. Çünkü bizim ülkemizde müşterileri daha doğrusu tüketicileri koruyan kanunlar yok denecek kadar az ve yetersiz.

    Tüm bu olaylardan çıakrdığım sonuç ise markası ve modeli her ne olursa olsun bir daha servislere uğramamak, buram buram cehalet kokan kaba kuvveti maarifet sanan itle kopukla aynı sokaktan bir daha geçmemek.

    Sonunda aklıma geldi onuda yazayım, benim servisle ilgili şikayet mailimi hakkındaki düşüncelerimi mevcut kelimelerle bile anlatamayacağım değerli Mondial Müşteri Hizmetleri noktasına virgülüne dokunmadan aynı şekilde hem servise hemde bayiye yollamışlar. Adım soyadım ve telefon numaram ile birlikten Olaydanın ertesi günü sonra adamlar aradı'' Dükkana gel seninle konuşalım'' diyorlar. Benim asıl merak ettiğim tüm bunlar karşısında firma nasıl bir tutum sergiler acaba diye düşünüyordum, hiçbirşey olmadı

  17. #17

    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Firma karalamak gibi olmasın diye yazmıyordum ama konu madem servislere geldi yazayım artık.

    Kasım ayında Mondial servisinde 125 mh motorumu götürdüm. Götürmeden öncede müsait misiniz bugün geleyim mi diye aradım. Telefonda gel dediler. Neyse servise gittik. 2,5 saat dokunmadılar bile, motor bloğu soğusun dediler. Lan -10 derecede motor donmasın diye yırtınıyoz biz zaten daha nereye soğuyacak ? Neyse usta elini bile dokunmadan çırağa şunun yağına suyuna bak dedi. Allah'ı var çocuk daha ilgiliydi. Motorun yağını değiştirdiler. Bu güne kadar servise her gittiğimde yağını kendim götürdüm bujiyide. Servislere diyorumki aynı marka model yağ ve buji varsa sen tak yoksa benim getirdiklerimi tak, ki bu söylediğimi dışarıdan yağ kabul etmeyiz diyen servisin yanında müşteri hizmetlerini arayarak sormuştum zamanında. Servis önce bana dediki senin dışarıdan getirdiğin yağ koyulmaz, o zaman biz ne boka yarıyoz burda dedi. Ben Motul marka yağ kullanıyorum arkadaş, ayrıca yağın markası değil özellikleri belirtilmiş kitapçıkta. Bende servise dedimki ben müşteri olarak şu markaların kullanılmasını istiyorum. Usta bana senin öyle bir lüksün yok dedi. Bu motoru sen 20.000 km kullanma hakkına sahipsin. Benim koyduğum yağla o kadar gider zaten. Ondan sonrası için sen hak talep edemezsin. yani servisin mantığına göre 20.000 km den sonra ben motora binmeyeceğim. Çünkü garanti süresi o kadarmış. Yani 20 den sonra dağılacak şekilde bakımını onarımını yapıyor adam. Litresi 5 lira bile etmeyen yağı koydu. Ben Motul 7100 10w40 götürmüştüm. Şimdi Allah aşkına benim yağla bu adamın koyduğu yağın hiç mi farkı yok ? Usta bana yok dedi. Siz çok biliyonuz. Nereden biliyon bu yağın daha iyi olduğunu diye bağırmaya başladı. Neyse koydu o yağı, 65 tl dedi bakım. 5 lira yağ 3 lira buji hadi 10 diyelim 65 lira. Bu güne kadar 2 mondial bi tane bisanım oldu hiç 65 tl servise ben para vermemiştim. Sonra servis '' Madem motorun yağını bujisini seçecek kadar kaliteli bir adamsın sen, neden Mondial motora biniyon ? Git GAVAZAKİ al dedi. Bakımdan sonra motoun ibresi bozuk bununda garantiden değişmesi lazım dediğimde Ziktir git diye bağırdı. Dükkanda 2 kişi üstüme yürüdü. Daha foruma yazamayacağım küfürler hakaretler gırla gidiyor. Ziktir git beni şikayet et diye bağırıyordu ben en son dükkandan çıkarken.

    Mondial'i aradım bunların hepsini anlattım, hatta yazılı olarak fax'da çektim. Sonuç noldu edepsiz yaptığı edepsizlikle kaldı. Ama suçun tamamı bende. Toplayıp 3-5 kişi dükkanda artislik nasıl yapılır göstermek lazımdı ama biz ilkokul mezunu değiliz. Benim böyle itle kopukla dalaşmamdan alacağım en ufak ceza benim geleceğime malolacağı için malesef sineye çekmek zorunda kaldık. Hala arızalı parçalar değişmedi, servisle ilgilide ne arayan oldu ne soran. Motorun ön siperliğinde takılı olan action kamera ise tamamen şans eseri bunların hepsini kayıt etmiş. Ayarlasan o kadar net çekmezdi, şimdi bu ülkede hukuğun olduğuna zerre inancım olsa görüntülerle ve telefon kayıtları ile gider hem servise hemde Mondiale dava açarız ama zaman ve umut kaybından başka herhangi birşey olacağını sanmıyorum. Çünkü bizim ülkemizde müşterileri daha doğrusu tüketicileri koruyan kanunlar yok denecek kadar az ve yetersiz.

    Tüm bu olaylardan çıakrdığım sonuç ise markası ve modeli her ne olursa olsun bir daha servislere uğramamak, buram buram cehalet kokan kaba kuvveti maarifet sanan itle kopukla aynı sokaktan bir daha geçmemek.

    Sonunda aklıma geldi onuda yazayım, benim servisle ilgili şikayet mailimi hakkındaki düşüncelerimi mevcut kelimelerle bile anlatamayacağım değerli Mondial Müşteri Hizmetleri noktasına virgülüne dokunmadan aynı şekilde hem servise hemde bayiye yollamışlar. Adım soyadım ve telefon numaram ile birlikten Olaydanın ertesi günü sonra adamlar aradı'' Dükkana gel seninle konuşalım'' diyorlar. Benim asıl merak ettiğim tüm bunlar karşısında firma nasıl bir tutum sergiler acaba diye düşünüyordum, hiçbirşey olmadı

    Elinde o kadar kayıt varsa eğer keşke mahkemey verseymişin üstüne yürümüşler muhakkak ceza alırlardı.

    Diğer arkadaş direk tüketici mahkemelerine gidecek ve şikayette bulunacak gerisini avukat halleder.

    Ayrıca şu forumda servislerle ilgili 1 konu yok mu hiç denk gelmedim.Ivır zıvır iş yapan servisleri oraya yazsakta millet bunların kucaklarına düşmese.
    cenkito bunu beğendi.

  18. #18
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Firmaları ifşa etmek kanunlara göre yasak, yani gelip buraya şu servis kötü yazılmaz. Ha bireyler yazar, ama site buna aracılık yapamaz. Firma isterse bireye dava açabilir. Bak tüketici kanunları ne güzel. sen firma hakkında yazamıyorsun, eğer dersen A firması bana şunu yaptı ve bunu sosyal medya aracılığı ile yayarsan suçlusun. Canını yediğimin demokrasisi.

  19. #19
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    adanada yetkili iki tane mondial servisi var,
    al birini vur ötekine. baska da secenek yok.
    ben ne yaptım 500 bakımından sonra servise elveda dedim sadece orjınal yedek parca ihtiyacım oldukca gidiyorum.

    adana servisleri demişken:

    aldıgım bayınin servisindeki motoru kasadan cıkaran ustanın arkasına bindim test sürüşünde dahi yalnız bırakmadım.
    adam bana sen gelmeseydin bu nasılda teker yapar merdiven iner-cıkar ona bakardım !!!
    diyor. hemde birkaç küçük önemli ama önemsiz parcayıda takmayıda unutmuslar.
    ön camurluk altındaki metal destegin plastik titresim emen parcalarını. hallettim bir sekilde.

    gelde servise emanet et.
    öteki servise subab ayarı için motoru götürdüm ilgilenmediler gerek yok vs vs 2000 bakımında gel (ücretli bakım ! )
    deyip bastan attılar bende yapın diye ısrar ettim.
    karburatörde ayarsızdı ayarladık deyip 35lira aldılar ki karburatörde sorun da yoktu. sadece subab ayarı !

    gelde güzelim YETKİLİ SERVİSLERE güvende motorunu bırak

    dediğim gibi çin malı sahibi olunca ben de usta oldum.
    sorun cıkarttıgından değil merakımdan ve güç artırmak istediğimden karteli komple söküp 210 cc olarak topladım.

    bir daha yeni motor alacak olsam kolisini eve teslim isteyecegim, kendim kurarım

  20. #20
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Adam motorun yağını boşaltırken bilerek ve isteyerek yağın tamamını boşaltmıyor ve yenisini doldururken 1litreyi tamamen koyuyor, bunun yanlış olduğunu bılmeyen adamı servis yapmasınlar.

    Zincir gergisi yaparken abartısız sol hiza ile sağ hiza arasında 1 diş fark vardı. Neden dedim torku artıyormuş :D Bildiğin zincir ve dişlileri yesinki biz yenisini satalım diye yapıyor.

    Motor yuksek devirlere çıkınca devir saati titreme yapıyor dedim. Sorunu biliyordum sırf denemek için sordum. Yeni beyin takmamız lazım dedi. O titreme yapmıyormuş aslında beyin kesiciye erken giriyormuş :D babababa, ulan debriyaj kavraması çok geride yani boşluğu alınmamış durumda, devir saati ondan oynuyor halbuki.

    Bunun gibi uzar gider, haysiyet mağdurları para alabılmek için herşeyi yapar. Motoru servise götürene kadar yağ hanesine bi tane çivi salla öyle kullan. Arıza yapma şansı daha düşük. Bu arada 2000 bakımındakı usta subap ayarı yapalım mı dedı ? niye dedim, yaz dönemi sipariş çok olunca fabrika motorları ayarsız yolluyormuş bayilere, tamam yap dedim 20 tl dedi. Fabrika ayarszı yolluyorsa parasını nıye ben verıyorum dedim. Almadan baksaydın dedi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

    Bu arada cenkito, motouna yaptıklarını takip etmiştim zamanında. Sen biraz anlıyon gibi, subap ayarını bob çakısı ile yapmak istesek boşluklar kaç olmalı bunu nereden öğrenebiliriz.
    cenkito bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)