Zincirle kilitleyenlere kucuk bir tavsiye; sanayiye gidip (oto sanayi degil) ışıl işlemci de denilen sulamacilara gidip zinciri sertlestirtmeniz zincirin kesilerek motorun calinma ihtimalini %90 oraninda engelleyecektir
Zincirle kilitleyenlere kucuk bir tavsiye; sanayiye gidip (oto sanayi degil) ışıl işlemci de denilen sulamacilara gidip zinciri sertlestirtmeniz zincirin kesilerek motorun calinma ihtimalini %90 oraninda engelleyecektir
Senelik abonelik diye bir durum yok. Alsancak Stadyumununa yakın bir yerde İzelman merkeze gidip abonelik başlatıyorsunuz. Abonelik sırasında aracın ruhsatı ve kimlik gerekiyor. Daha sonra aylık olarak verilen banka hesabına 50 TL yatırıyorsunuz. 7/24 otopark görevlisi bulunuyor.Ben yinede tekerleğe kilit takıyorum.
Kapalı otoparkta çözüm değil yeterki çalmak istesinler.İStanbulda geçen senelerde perpa gibi cok işlek bi yerin kapalı otoparkından cok motosiklet çalındı.hadi onuda geçelim isparkın otoparklarından az motosiklet gitmedi siz yinede önleminizi alın derim..
Otoparka bırakacaksan çıkışa güveliğin olduğu yere yakın bi yere bırakman faydana olur
Görevlilerin olduğu yerlerin hemen yakınına bırak ( mutlaka brandala )otoparkta ıssız yerlere kuytu köşelere bırakma
Kilitlerden ayrıca alarm taktır alarm sesini duyunca panikler uzaklaşır
tüm yorumlarınızı okudum arkadaşlar. bütçem biraz kısıtlı o yüzden alarm vs işleri biraz pahalıya geliyor sanırım 2. plana attım onları. şimdilik apartmanın otoparkında sağlam bir kilit ve branda ile bırakmayı düşünüyorum. kimisi diyor mağazalardakine markaya para veriyorsun git saniye döküm çelik bir zincir ve kilit al markaya değil sağlamlığa para ver. şu mağazalardaki masterlock, abus gibi markalar nasıl arkadaşlar açması kesmesi zor mu yani verdiğimiz 100 küsür liraya değer mi ? kullanan arkadaşlardan bununla da ilgili öneri alabilirsem çok iyi olacak. tekrar teşekkürler diğer yorumlarınız için de çok faydalı oldu
Kardeşim bede ilk motororumu alacağım zaman senin gibi endişeler yaşıyordum. İlk önce sana şunu söyleyeyeim 40-50 liraya alacağın disk kilitlerinden felan pek bi hayır bekleme. Ayrıca disk kilidi çabuk unutuluyor yani en azından ben unutuyordum. Başımaa gelen bi olayı anlatayım.Sabah işe geç kaldım.Aceleyle evden çıktım motoru çalıştırdım ısınmasını bekleyecek çok vaktim yoktu ondan hemen bindim ve hareket eder etmez hooop yerdeyim akşamdan disk kilidini taktığımı unutmuşum. Başka bi günde yine unutmuşum elimle hareket ettirdim hoop bu seferde disk yamuldu al sana bi dünya masraf. O yüzden kendi tecrubeme dayanarak sana tavsiyem disk kilidi olayına girme. Git güzelinden bi tane zincir al(ABUS) gibi bak keyfine. Bu arada döküm kilit olayıda traş olay. Bilirsinki dökğm daha çabuk kırılır. Üzerine 2 dk soğutucu sık sert birşeyle vur o zincirlerin hepsi yalan olur. ABUS dediğimiz markanın testlerini izle lazerle dahi kesemiyorlar
disk kilidinin küçük olanlarından var bende..bunu ön fren kaliperi ile amortisör arasında jantin içinde kalacak şekilde takiyorum diske..bu şekilde kilide müdahale edecek alan kalmıyor...uzun süre kullanmayacaksam gidonun altında amortisör borularinin arasından baston kilit geçiriyorum..bu bolgeyede demir makası sokmak neredeyse imkansız...yani benim anlayisim kilitleri müdahale edilemeyecek şekilde gizleyerek dar alanlara yerleştirmek..hirsiz kafaya koymussa hertürlü alır gider ama arkadaşların da dediği gibi bir motor başında 10-15 dakika oyalanmak da istemez
Disk falan boş iş tak alarmini,zincirini de bagla yere degmiyecek sekilde yeter
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)