Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

125-250-600-1000-1300

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Hacı hayırlı olsun motorun ama benim düşüncem 15000 km fazer tecrübesi R1 kullanmak için yetersiz. En basiti oturuş pozisyonuna alışık değilsin bir kere. R6 sanki daha uygun olurdu. Bu arada pijlik yapacağım. R1 super sport değil super bike. Lütfen ona ss miş gibi davranma.. Kazasız belasız
    barodi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Linwelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 / 2016
    Derdimizin dermanısın, 600rr r1le başlayacaklara bu başlığı linkleriz artık. oh ba. eline koluna sağlık..
    Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..

  3. #23
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    bu güne kadar hep 125cc motor kullandım 8 yıl civarı 80km üzerinde uzun yola hiç çıkmadım, nasip olursa yeni bir 150cc lik motor alıp uzun yola da çıkmak istiyorum, genel yorumlar tehlikeli olduğunu söylüyor sırf bu yüzden 250cc lik olabilir diyorum yoksa en fazla 150cc şimdi bir 150lik motorla gezi yapamazmıyız çok mu tehlikeli olur gelen olumsuz yorumlar korkutuyor hevesimi kırıyor

  4. #24

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    arslan26

    Sende bi güvensizlik ve korku seziyorum..
    Bu problemleri aşman için honda güvenli sürüş eğitimini tavsiye ederim..
    Zaten kendimize güvenmeden yada acaba şöyle mi olur böyle mi olur diye korku senaryoları yazarak motosiklete binersek 50cc honda today le bile kaza yapabiliriz..
    Sen motordan , kazalardan yada trafikten korkma onlar senden korksun..
    Öncelikle kendine güvenmelisin..
    ben xt125 imle bi çok kez ankaraya gittim..
    toplamda 54000 km yi devirdim ve rahatlıkla 10000 km si uzun yolda..
    düşük cc motor ile uzun yol yapılır niye yapılmasın ki..
    redline yapmadan 100 civarında kullanırsın motosikletini..
    buda yeterli bence..
    uzun yol için yeterli ama otoban için yetersiz diye düşünüyorum..
    150 Lik motorla uzun yol yap ama otobana girme..

  5. #25
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arslan26

    Sende bi güvensizlik ve korku seziyorum..
    Bu problemleri aşman için honda güvenli sürüş eğitimini tavsiye ederim..
    Zaten kendimize güvenmeden yada acaba şöyle mi olur böyle mi olur diye korku senaryoları yazarak motosiklete binersek 50cc honda today le bile kaza yapabiliriz..
    Sen motordan , kazalardan yada trafikten korkma onlar senden korksun..
    Öncelikle kendine güvenmelisin..
    ben xt125 imle bi çok kez ankaraya gittim..
    toplamda 54000 km yi devirdim ve rahatlıkla 10000 km si uzun yolda..
    düşük cc motor ile uzun yol yapılır niye yapılmasın ki..
    redline yapmadan 100 civarında kullanırsın motosikletini..
    buda yeterli bence..
    uzun yol için yeterli ama otoban için yetersiz diye düşünüyorum..
    150 Lik motorla uzun yol yap ama otobana girme..
    Aslında 150 lik motor bana yetiyor, zaten otabana girmem bunları duyduktan sonra hani evdekilerin gönlünü yapıpta bir inazuma alsam keşke ama çoçukların rızkından kesipte vicdanım el vermiyor, 250 lik istememin nedenide kamyonu otobüsü kastırmadan rahatlıkla sollamak yoksa hız tutkunu değilim bakalım ileride inşallah alırız ne diyelim tabi alana kadarda 150 cc ile tecrübe kazanırız korkularımızı yeneriz

  6. #26

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    arslan26

    yüklü bi kamyon en az 30-40 km hızla gider..
    onuda çok rahat sollarsınız..
    otobüslerde ortalama 80-90 civarı gidiyo..
    Sizde 70km hızla falan gidersiniz buda hem ekonomi açısından hem güvenlik açısından gayet yeterli bir hız..
    150 Likle çok rahat uzun yol yapılır..
    ben 125 likle uzun yol yapıyorum ordan biliyorum..
    Ama dediğiniz gibi uzun yolda bi 250 lik olsa çok daha iyi olur..
    Lakin imkanlar el vermiyorsa 150 liğinde bi sakıncası yoktur diye düşünüyorum ( otobana girilmedikçe )
    İnş. maddi olarak denkleşirsinizde hayalinizdeki inazumaya ulaşırsınız..
    Uzun yol demişken hero karizma r modelinide bi düşünün derim fuara gelecek..
    Şu anda fiyatı belli olmamakla birlikte tahminimce 6000 civarı ve üstü olacaktır..
    Bende 2. motor olarak bu modeli düşünüyorum aklınızda bulunsun diye söyledim..
    iyi günler

  7. #27
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Şu an bir motosiklete 4000 tl civarı ayırabiliyorum sanırım rks tit150 alıcam kısmetse, aslında şöyle forumdan yanıma bir yoldaş bulsam birlikte yola çıkmak isterim

  8. #28
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Harika yazı dostum eline sağlık. Fotoğraflarla süslesen biraz tadından yenmez...

  9. #29
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Beğeniler için teşekkür ederim arkadaşlar. Dilim döndüğünce arada ki farkları, tecrübem kadarıyla anlatmaya çalıştım.

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı hayırlı olsun motorun ama benim düşüncem 15000 km fazer tecrübesi R1 kullanmak için yetersiz. En basiti oturuş pozisyonuna alışık değilsin bir kere. R6 sanki daha uygun olurdu. Bu arada pijlik yapacağım. R1 super sport değil super bike. Lütfen ona ss miş gibi davranma.. Kazasız belasız
    Yazımda da dolaylı yoldan belirttim R1 biraz fazla kaçtı bu sefer. Tahmin edemedim hesaplamalarım yanlış çıktı. Fakat yaşadığım olaylar sayesinde sağ bileğime hakim olmayı az çok başarıyorum. Umarım pişman olmam aldığıma.

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 super sport değil super bike. Lütfen ona ss miş gibi davranma..
    Fazladan bilgi göz çıkarmaz. Öğrenmiş olduk.


    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu güne kadar hep 125cc motor kullandım 8 yıl civarı 80km üzerinde uzun yola hiç çıkmadım, nasip olursa yeni bir 150cc lik motor alıp uzun yola da çıkmak istiyorum, genel yorumlar tehlikeli olduğunu söylüyor sırf bu yüzden 250cc lik olabilir diyorum yoksa en fazla 150cc şimdi bir 150lik motorla gezi yapamazmıyız çok mu tehlikeli olur gelen olumsuz yorumlar korkutuyor hevesimi kırıyor

    Uzun yol arkadaşın da dediği gibi küçük cc de bazen ürkütücü olabiliyor, özellikle otobanda.
    Bana kalırsa otobana 250cc altı motosikletle girmek tehlikeli. Gerektiği yerde hızlanamamak kazalara davetiye çıkartabiliyor.

  10. #30

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    isimbulamadı
    anlatımınızı bende çok beğendim sıkılmadan okudum..
    Ancak arkadaşında dediği gibi biraz hızlı geçmişsiniz 1000 liğe..
    Onun harici tecrübe kazanarak belirli bi kilometreleri devirdikten sonra ve pat diye 4 silindire geçmeyişiniz çok olgunca bir davranış gençlere çok iyi örnek oldunuz..
    isimbulamadı bunu beğendi.

  11. #31
    dental_land - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    cbf 600sa
    Güzel bir yazı tebrik ederim .

    ''Motosiklet üstünde sıkıntıya girmemeliyim, motosiklet sıkıntılarımı atmalı.'' çok güzel bir konuya değinmişsiniz . Motorsiklet tercihi yaparken sadece maddi değil manevi olarak da bizi sıkıntıya sokmayacak tercihler yapmalıyız .

  12. #32
    norace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki Address
    Öğretici bir yazı olmuş, teşekkür ederiz.
    Büyük hacimli motorlarla başlamak isteyenler bunları okuyunca ders almaz ne yazık ki, aksine anlattığınız hislerden gaza gelip daha da istek duyar büyük hacimli motor için. Sonra da "bütün motorcular serseri" derler.

  13. #33
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Yazı gerçekten çok güzel ancak benimde şahsi fikrim İstanbulda yaşayan bir adamın geçiş aralığı 250 ile 600 cc arasında olmaalı ne eksiği ne fazlası.Bu aralığa yüksek cc olup düşük verilere sahip motorlar elbetteki dahil değil.Küçük ccler ile koca İstanbulda heryere gidilmiyor 250 cc şart.Barkın abi bir videosunda ölçüm yaptıklarını 40-50 beygir kullanılabildiğini söylüyor varın siz düşünün trafiği ve şartları o yüzden ne eksik ne fazla herşey kararında olmalı.

  14. #34
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    güzel olmuş eline sağlık ama hp4 alıcam tecrübem az diyenlerle karşılaşıcaz

  15. #35

    Üyelik
    21 Ekim 2013
    Şuan bende hikayenin 100cc kısmındayım.Bahsettiğin o haşin ivmelenmeye bende bayılmıştım hatta bu nasıl bişey diye düşünmüştüm
    İnşallah benimde hikayem kaza kısmı hariç senin hikayene benzer Eline sağlık.

  16. #36
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Vay be Konuyu açalı bir seneden fazla olmuş. Hüzünlendim.
    R1'den sonra asıl hayalim 'Hayabusa' ya binmekti ve R1'i satıp bir Hayabusa sahibi oldum.



    Malesef ki aile baskısı yüzünden satmak zorunda kaldım.
    Kurulan onca hayali çöpe atmak insanın içine çok oturuyor.
    Ve şimdi her geçen motora boynu bükük bakmak zorundayım.
    Motorlarınıza iyi bakın ve değerini bilin arkadaşlar. Benim içim çok yanıyor.
    ENGİN REİS ve Sam@ bunu beğendiler.

  17. #37
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Mukkemell bir konu olmuş hocam tebrik ederim

  18. #38
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Degisimler cc de degil kiyafetlerdede olmus ve 10numara olmus

  19. #39

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    Arakadas cok guzel anlatmıs kademeli olarak gitmek en iyisi uzun yol mevsuzuna gelirsek 100 cc cok tehlikeli oluyor uzun yolda ben hic otobana girmedim ama usak-izmir. usak- afyon. usak-kutahya. gezileri yaptim bu yollar otoban degil bolünmuş yollardı ama gelen gecen yanimdan viz viz geciyordu 85 90 gitmeme ragmen cok tehlikeli oluyor bi gozum hep aynada arkayi kontol ederdim. 10bin km yaptim simdiye kadar 100 luk motorumla bu yaz mt 07 almayi planliyordum ama olayin ciddiyedini anlayınca! 250 cc ye geçme kararı aldım cbr 250 ninja 250 vs gibi motorlarin hayalini kurmaya baslamisken gecen ay gozumun onunde olan motosiklet kazasi (forumda paylastim) beni cok etkiledi o gunden sonra icimde hep bir kaza yapma korkusu basladı trafiğe cıkınca cok tetirgin olmaya basladim ama motosiklete binmekdende vazgecemiyorum artık trafigin daha az oldugu köy yollarinda dolasmakdayim oralarda huzur buluyorum artık

  20. #40
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Keyifle okudum. Ellerinize sağlık.
    Lakin aile baskısıyla hayabusa'yı satmak zorunda kalmanıza da üzüldüm.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)