Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

yardım edermisiniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    merhaba aranıza yeni katıldım fakat uzun süredir takip ediyorum size sormak istediğim bikaç sorum olucaktı motorumu alalı 1 ay falan oldu ortalama aldıkdan 1 hafta sonra falan motorun kontağını kapattıktan sonra içinden cıt cıt cıt diye sesler geliyo bunun sebebi nedir bide motosikletim 1.500 2.000 devirde falan calısıyor ? bikerede yağmurda bıraktım zincirin bikaç yeri paslanmış ve artçının ayaklığının ucu paslanmış bu paslanmalarn bi çözümü varmı ? Motor CBR125R şimdiden yardımınız için teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Hoşgeldin arkadaşım. O çıtçıt sesi pistonlardan kartere süzülen (damlayan) sıcak yağın sesidir. Benim için huzur vericidir. Diğerlerini çözüm bulan arkadaşlar söylesin
    CBR! bunu beğendi.

  3. #3
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    hoşbulduk çok teşekkür ederim cousinecruis nezamandır kafamı kurcalıyordu

  4. #4
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Kardeşim bende o kadar şahana bilmiyorum diyeceklerim yanlışda olabilir ama /motorun soğudu zaman egzos soğuma ya geçiyomuş soğarken ses çıkabiliyomuş bende birisinin yazdığında gördüydüm önceden
    diğer sorundada motor düz dururkenmi 1,500/2,000 devirdeyse eğer gaza basmadan düzse eğer o motorun düz normal deviridir çoğunda öle olur farklılıkta olabilir bilmiyorum ama demek istediğin başkaysa bilmiyorum.

  5. #5
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    sSameT rolantide ilk 2000 devirde çalışıyo sonra ısındıktan sonra 1.500 e düşüyo anlayamadım gitti :D

  6. #6
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı CBR! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sSameT rolantide ilk 2000 devirde çalışıyo sonra ısındıktan sonra 1.500 e düşüyo anlayamadım gitti :D
    He sorunu şimdi anladım. Motor kendini ısıtmak için ( jikle, karbüratör olmadığı için ve enjeksiyonlu yani elektronik olduğundan) otomatik kendini ısındırma sistemi o. Yüksek devirde ve yakıt oranı yüksek karışımda kendini 2 dk ısıtır, ısındıktan sonra devir düşer. Her yeni model motor yapar bunu. tamamen normal yani

  7. #7
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin arkadaşım. O çıtçıt sesi pistonlardan kartere süzülen (damlayan) sıcak yağın sesidir. Benim için huzur vericidir. Diğerlerini çözüm bulan arkadaşlar söylesin
    ülem 25+ yıldır motorcuyum,bir yaşıma daha girdim..bakalım daha neler duyacağız...

    motosikletiniz bir çok metalin birleşmesinden oluşmuştur.ısınan metal de genleşir yani kaba tabirle büyür..soğurkende eski hacmine döner yani küçülür..bu çıtlamalar soğuyan metalin sesidir..genellikle inca saç kısımlardan ve ek yerlerinden gelir...sorun yoktur..
    devir meselesi de gayet sağlıklı..havalar soğuk olduğundan motor belli bir sıcaklığa gelene kadar yüksek devirde çalışır sonra olması gereken devire iner..çok normal çok sağlıklı br çalışma şekli..
    motorunuzda anormallik yok meraklanmayın...
    cousinecruis, by_001 ve burakragaa bunu beğendiler.

  8. #8
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    ölese paslanmadan başka bi sorunum kalmadı onuda VD40 ile hallederim herhalde :D

  9. #9
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Alıntı CBR! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sSameT rolantide ilk 2000 devirde çalışıyo sonra ısındıktan sonra 1.500 e düşüyo anlayamadım gitti :D
    CBR kardeşim bilmemek suç değil nolcak ben bu forumda varya adamları nerdeyse çldrdıyodum habire soru soruyodum o bu şu ney diye :D ama noldu hepsinden Allah razı olsun öğrendim sende öğrenirsin yavaş yavaş
    o motorun 1,500/2,000 deviri normal saten ya düşüp yükselir ısınmasına göre de olabilir cousinecruis kardeşimizin dediği gibi motor ısındıkta değişir basınca gidiyomu durdurup çalıştırınca çalışıyomu sorun yok :D

  10. #10
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    Teşekkürler sizin gibi üstadlara o yüzden soruyoruz zaten bilmediklerimizi

  11. #11
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Alıntı CBR! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler sizin gibi üstadlara o yüzden soruyoruz zaten bilmediklerimizi
    Bildiğim kadarıyla yardım ederim/ ederlerde bu forum motor üzerine kurulu tabi ki de
    yarın motoru çalıştırım bende haftasonu 2 günde sesinide duysam yeter

  12. #12
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    hani nerde o üstad?? tanışmak isterük..

  13. #13
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hani nerde o üstad?? tanışmak isterük..
    Az önce çıktı abi,notun varsa iletelim

  14. #14
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ülem 25+ yıldır motorcuyum,bir yaşıma daha girdim..bakalım daha neler duyacağız...

    motosikletiniz bir çok metalin birleşmesinden oluşmuştur.ısınan metal de genleşir yani kaba tabirle büyür..soğurkende eski hacmine döner yani küçülür..bu çıtlamalar soğuyan metalin sesidir..genellikle inca saç kısımlardan ve ek yerlerinden gelir...sorun yoktur..
    devir meselesi de gayet sağlıklı..havalar soğuk olduğundan motor belli bir sıcaklığa gelene kadar yüksek devirde çalışır sonra olması gereken devire iner..çok normal çok sağlıklı br çalışma şekli..
    motorunuzda anormallik yok meraklanmayın...
    Motorumu hayallerimle seviyorum ben inanmak istemiyorum söylediğinize

  15. #15
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    hayallerinle büyü o da güzel cousinecruis

  16. #16
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    hahaha baya sataşmalar görüyorum :D

  17. #17
    sSameT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    Nevşehir
    kim kime sataşıyo CBR :D

  18. #18
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Bu arada Samet Ağır arkadaşım ben işin espiri kısmındayım alınma veya sataşma söz konusu değil

  19. #19
    burakragaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2013
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GT250R 13'-ÇALINDI - Maxx 200-16' -Rx3i Evo'16 -
    yağmurda bıraktığını söylemişsinde pas değilde zincir ve padlerde acaba kirlenme söz konusu olabilir mi en azından temizlemeye çalış bakalım çıkıyor mu , ses ise gayet normal zaten mesaj atanlarda bunu ayrıntılı bir şekilde belirtmişler..

  20. #20
    CBR! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    aydın kuşadası
    Motosikleti
    CBR 125R 2013
    yarın sabah ilk işim silmeyi denemek olucak yağmurda bida bırakırsam 2 olsun


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)