Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Egzos sorusu :)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    stronglife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    R25
    Arkadaşlar motorla bişey denemek istiyorum bilenler cevaplarsa sevinirim.

    Egzos patlatmak için gaz verip kontak kapa aç yaparken motor vitestemi olması gerek boştamı?
    Bu konuda iyice bi bilgi vericek biri varsa sağolasın teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    kontağı değilde acil stobu kapasanda oluyor sanırım daha pratik..

    örneğin 3 le gidiyorken 2 ye al vitesi
    o sırada acil stobu kapat motor ateşlemeyi kesicek devir düşünce 1-2 sn sonra tekrar açınca patlıyor

    yani öyle heralde, denemedim

  3. #3

    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Merhaba Arkadaşlar ne kadar Honda 600rr ile başlamak istesemde internette yazılan yazıları okuyup sorun yaşamamak ve daha uzun yıllar motor kullanabilmek için 1 sene önce Mondial 150mr vulture ile başladım iyiki sizleri dinleyip 150cc başlamışım diyorum 150cc bile çok hızlı gelmişti 600rr düşünemiyorum motora ilk bindiğimde üstünde durmakta motoru kaldırmakta baya zorlandım hatta yana düşüodum zor tutuyodum motoru heralde direk bir 600rr alsaymışım 1.veya 2. gazlamada bir yere girip sakatlanırmışım şimdi 5000 KM tecrübe edindim hiçbir problemmim kalmadı en ufak sorun yaşamıyorum sizce honda 600rr alsam sorun yaşarmıyım sıkıntı çekermiyim çok sabırsızım artık 1 sene geçirdim nedersiniz sizce geçebilirmiyim alsam rahat kullanırmıyım arkadaşlar

  4. #4
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    İyi konu faydali bi hal almaya basladi .
    BmwM6 arkadasim saglikli bir yukseltme icin hala erken .
    Bi kawasaki 250 cc raceing ile en az 10 bin oneririm .
    İnan ki 250 cc olmasina ragmem 150 cc de ki ilk afallamani yine yasayacaksin 250 cc ye gectiginde .
    En onemlisi daha hizli surus dinamiklerine ve oturus pozisyonu manet konumlari gibi farkliliklarada alisicaksin zamanla .
    Onu birak su halinle cbr 125 bile cook farkli gelicektir inanki .

    Direk 600 olmazmi , tabiki olur fakat hayatini sagligini riske atmaya degmez.
    Kendimden ornek verim , 20 yildir Allaha sukur bir iki dusme disunda hicbir kaza yasamamistim. Bu yillarda her tip ve ccde motor kullanmisligim var belki 250 bin km uzerinde yol yapmisligim var .
    Yalniz 3 ay once tanimadigim bir motorla biraz sinirlarimi zorladim , arkadas gazina geldim ve istemeye istemeye drz 400 ile krosa ciktik. Suanda 3 aydir kolum alcida , blegim kirildi , ve doktora kalirsa birdaha motosiklet kullanmamam gerekiyor .
    Umarim anlatabilmisimdir...
    Bu iş araba gibi değil , araba kullanamyı öğrenirken yüzlerce hata yaparsın ama ne sana ne başkasına ne araca hiçbirşey olmaz. Virajda çok kırar toplarsın , az kırar toplarsın , frene çok basarsın farkedince bırakır toplarsın vs vs vs
    Yalnız motorda hiç ama hiç hata yapma şansın yokmuş gibi şartlanarak kullanman gerekiyor. Ki bazen sadece bir hata payın vardır belkide yaparsın ve ölürsün. Olay o derece ciddi. O yüzden uzmanlar bu kadar hassas davaranıyorlar. Hayatına değer vermiyorsan yada güçlü motosiklet kullanmak hayatından sağlığından daha önemliyse diyecek birşey yok .
    CEM. bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)