arkadaşlar aradan 4 yıl geçmiş günümüzün imkanları ile neler yapılabilir paylaşalım
arkadaşlar aradan 4 yıl geçmiş günümüzün imkanları ile neler yapılabilir paylaşalım
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
Yeni imkan olarak o dönemde varmıydı bilemiyorum ama aşağıda resmini verdiğim ürün kullanılıyor ya da kullanılmalıdır..
Aynı çakmak girişinin su geçimeyen versiyonu..Ucunda bir kapağı var..Çevresi de yalıtkanlık vazifesi görsün diye plastik/elastik bir materyalle kaplı..
Su geçirmeyen ve gemicilik/gemi ürünleri satılan yerlere veya İstanbul'da karaköy gibi bu tür ıvır zıvırların satıldığı yerlerden temin edilebilir..
Daha önceki motorumda yaptığım bir uygulama..Aküden direk paralel akım çekerek bağlamıştım çakmak girişini..Sigortasız kullanmıştım ben sorunsuz bir şekilde..
dostum ben r6 ma uclu cakmak yuvasi bagladim gps mi sarj ediyorum.gayet kolay oldu.far isiklarindan ek aldim farlari yakinca cakmak yuvasi calismaya basliyor.
RIDE or DIE
benim hexagon'da orjinalinde geldi çakmak adaptörü. Çalışıp çalışmadığını bilmiyordum. Arabadaki şarj cihazını denedim çalıştığını gördüm,çokta işe yarıyo. Hatta dün biraz daha abartıp çakmaktan çalışan kettle aldım tam deneyemedim ama güzel şeyler var gerçekten ;)
benim gps bağlamam lazım, hemde çok hızlı bir şekilde fakat bağlantı sıralamasının nasıl olduğunu bilmiyorum sigortayı nasıl bağlıcam motorum cbf 150 ve yola çıkacağım tüm malzemeleri temin ettim bir tek bağlantı kaldı ve bende orada tıkandım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------
evet bu daha doğur ve isabetli bir karar olur hemen alıyorum
2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
Kask sadece kafanda değerlidir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)