Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ninja 250 Amortisör

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Arkadaşlar merhaba konu hakkında bilgisi olan varsa sevinirim. Ninja250 için bir kaç video vardı tanıtım ile ilgili altın elbiseli adamın.. Eğer artcılı sürüyorsanız arka amortisörü 2,3,4 tık yukarı alın diyorlardı. Çünkü standartta 75 kilo için tasarlanmış arka amortisör patlama riski olur demişti. Yarın muayneye gidicem. Motorumda artcı ben olucam. Sürücü 80-90 kilo arasında. bende 70 kiloyum. Amortisörlerle bi oynama yapmadan. Mecidiyeköy-Maslak yolculugunda bi sıkıntı yapar mı bana daha sonra keçe patlaması gibi sorun ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Bak yine bir konu daha 3 tık yukarı al canımcım benim... Yenisi 1500tl civarlarında çünkü.
    Nomad_41 bunu beğendi.

  3. #3
    Nomad_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250 / Triumph Daytona 675 / Yamaha R1 / Z800
    Heh dedim oğuz abi bu konuya değinir . Abi onun bi anahtarı varmış onunla yapılıyormuş özel bi anahtarmış sanırımda bende mevcut değil . Alyan anahtarıda yok şuan evde . Eski bi ninja sahibi arkadaşım var motorcu kendisi. bir seferlik sorun olmaz dedi. Ama devamlı sürüceksen artcılı o ayrı dedi ama bilemedim . Koskoca kawasakinin keçesi 1 seferde patlar mı dersin ?

  4. #4
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Hiçbirşey olmaz kardeşim , al iki kişi istediğin yere git bir sen değilsin o motoru kullanan, altın elbiseli adamın test ettiği motorun amortisörü patlaksa hepsi patlayacak diye birşey yok, durduk yere neden patlasın.Ben motorumu ikinci el almıştım halen kullanıyorum aldığımda arka tekerlek rulmanlarında boşluk vardı, ne kontrol etmişler ne bişey inik patlak lastikle kullanmışlar, sonra arka rulmanlar boşluk yapmış aynen değiştirdim hiç sorun yok şu an.

    Yani binlerce ninjanında amortisörü patlar diye kesinlikle birşey yok, sol ön amortisör keçesini değiştirmiştim hafif yağlama yapıyordu, mekanik bir arıza değil bu keçe bir yerden sonra bozuluyor ki istanbulda bozulmayan keçe varsa helal olsun öyle motora...Kendim çok kere hızlı çukura girmiştim istemeden yani patır kütür çukura giriş çıkışlar ister istemez ani basınçtan keçeyi patlatıyor veya kaçırma yaptırabiliyor.

    keçeler değişirken amortisör kolu (nikelajlı boru) kontrol edişmeni çapaklar çizgiler parlatılmalıdır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)