650cc ye kadar yol motosikleti?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Keske. Biraz para daha ciksan sana. YENI. TENNERE. 660. TAVSIYE. EDERIM. GERCEK ENDURO DUR yakita. Azdir hem
Boy. Olayi. Amatisor. Den ayarlanir.
-
Bmw yedek parçasını bir çok farklı şekilde temin edebilirsiniz. İlla borusan derse kullanıcı eh parayıda verir.
Benzin olayı sizin için çok sorun değilse transalp'ide listeye ekleyebilirsiniz.
-
"650 cc 10.000 tl gibi motosiklet önerirmisiniz arkadaşlar" gibi boş bir konu sandım. konu açmadan önce biraz araştırmışsın.. Tebrik ederim
konuya gelirsek, cevap veremiyorum çünkü araştırmadım bilmiyorum. üst satırda belirtmek istediklerimi yazdım
-
Öncelikle Allah gönlünüze göre versin. Geçen yaz yaşadığım sıkıntı ve sancılar aklıma gelince sizin ne durumda olduğunuz, neler çektiğinizi çok iyi anlıyorum. Öncelikle almak istediğiniz marka ve modele karar verin. ondan sonra onunla ilgili arayışa girin. Yoksa her kafadan bir ses çıkar zaten karışık olan aklınız iyice karışır hatta motor almaktan bile vazgeçersiniz. 650 cc ye kadar olan tüm marka ve modeller aslında beklentilerinizi tamamen karşılarlar. Önemli olan sizin hangisine ısındığınız, hangisinin size daha uygun olacağıdır. Yakıt, yedek parça vb. konuları kesinlikle kafanıza takmayın. hepsinin parçası var, ustası var. hepsi benzin yakar. Birisi 100 km.de 4 litre yakar, diğeri 5 litre yakar. yani 1 litre hesabını çok kafaya takmayın. Bakım maliyetleri üç aşağı beş yukarı hepsinde aynıdır. 150 cc ile 600 ve üstü cc ler arasında bakım masrafları bariz farklıdır. küçük motorla tamirciye gittiğinizde küçük bir ayarı yapar, abi ne verirsen ver der. 600 lük ile giderseniz aynı işi yapar borcunuz 100 tl der. yani yüksek cc ye binince millet sizi zengin zanneder, yada sınıf atlamış sanır. Durum böyle. Kendi deneyimimi yazayım, belki aynı dünya görüşüne sahip insanlara bir faydası olsun. 150 cc cbf den sonra 600 lük bir makina almaya karar verdim. Biraz orjinal takıntım var. Yani sağı solu ellenmemiş, oynanmamış, vb. BMW diye yola çıktım. 15 bin isteyen arkadaşların motorlarına baktığımda makinaların oynanmamış yerlerinin olmadığını, vallaha orjinal diyenlerin aslında polis çıkması olduğunu, motor üzerindeki 50 adet civatanın ellisininde farklı marka, ebat vb.olduğunu görünce bmw sevdasından vazgeçtim. DL mi alim, fazer mı alim derken şimdiki motorumu tesadüfen buldum ve aldım. yani yola çıkış amacım ile yolun sonunda aldığım farklı idi. Önemli olan dediğim gibi sizin içinize sinmesi, içinizin ısınması. Şimdiki motorumu ilk gördüğüm de işte bu diyerek acayip içim ısındı ve aldım. İyiki de almışım vede çok memnunum. Şimdi buralarda sorsam benim motor alınırmı diye 50 farklı görüş çıkar kimse alma vb. der ama en doğru görüş benim kendi görüşüm. Kolay gelsin.
-
HELLAS adlı üyeden alıntı
Keske. Biraz para daha ciksan sana. YENI. TENNERE. 660. TAVSIYE. EDERIM. GERCEK ENDURO DUR yakita. Azdir hem
Boy. Olayi. Amatisor. Den ayarlanir.
yeni tenereler gerçekten de çok hoş motosikletler ancak o kadar param olsaydı yine de burada bir bilene danışmayı tercih ederdim herhalde öneriniz için teşekkürler
Arda_Karaca adlı üyeden alıntı
Bmw yedek parçasını bir çok farklı şekilde temin edebilirsiniz. İlla borusan derse kullanıcı eh parayıda verir.
Benzin olayı sizin için çok sorun değilse transalp'ide listeye ekleyebilirsiniz.
aslında kafamda şöyle bir denklem var
1.aşama parça fiyatı uygun ve bakım maliyeti düşük olursa
2.aşama yakıt miktarı normalin üzerinde olabilir.
yada bu denklemin tam tersi
Garip1701 adlı üyeden alıntı
"650 cc 10.000 tl gibi motosiklet önerirmisiniz arkadaşlar" gibi boş bir konu sandım. konu açmadan önce biraz araştırmışsın.. Tebrik ederim
konuya gelirsek, cevap veremiyorum çünkü araştırmadım bilmiyorum. üst satırda belirtmek istediklerimi yazdım
teşekkür ederim direk öyle bir soru sormak biraz hazıra konmak gibi olurdu.
metinkilic adlı üyeden alıntı
Öncelikle Allah gönlünüze göre versin. Geçen yaz yaşadığım sıkıntı ve sancılar aklıma gelince sizin ne durumda olduğunuz, neler çektiğinizi çok iyi anlıyorum. Öncelikle almak istediğiniz marka ve modele karar verin. ondan sonra onunla ilgili arayışa girin. Yoksa her kafadan bir ses çıkar zaten karışık olan aklınız iyice karışır hatta motor almaktan bile vazgeçersiniz. 650 cc ye kadar olan tüm marka ve modeller aslında beklentilerinizi tamamen karşılarlar. Önemli olan sizin hangisine ısındığınız, hangisinin size daha uygun olacağıdır. Yakıt, yedek parça vb. konuları kesinlikle kafanıza takmayın. hepsinin parçası var, ustası var. hepsi benzin yakar. Birisi 100 km.de 4 litre yakar, diğeri 5 litre yakar. yani 1 litre hesabını çok kafaya takmayın. Bakım maliyetleri üç aşağı beş yukarı hepsinde aynıdır. 150 cc ile 600 ve üstü cc ler arasında bakım masrafları bariz farklıdır. küçük motorla tamirciye gittiğinizde küçük bir ayarı yapar, abi ne verirsen ver der. 600 lük ile giderseniz aynı işi yapar borcunuz 100 tl der. yani yüksek cc ye binince millet sizi zengin zanneder, yada sınıf atlamış sanır. Durum böyle. Kendi deneyimimi yazayım, belki aynı dünya görüşüne sahip insanlara bir faydası olsun. 150 cc cbf den sonra 600 lük bir makina almaya karar verdim. Biraz orjinal takıntım var. Yani sağı solu ellenmemiş, oynanmamış, vb. BMW diye yola çıktım. 15 bin isteyen arkadaşların motorlarına baktığımda makinaların oynanmamış yerlerinin olmadığını, vallaha orjinal diyenlerin aslında polis çıkması olduğunu, motor üzerindeki 50 adet civatanın ellisininde farklı marka, ebat vb.olduğunu görünce bmw sevdasından vazgeçtim. DL mi alim, fazer mı alim derken şimdiki motorumu tesadüfen buldum ve aldım. yani yola çıkış amacım ile yolun sonunda aldığım farklı idi. Önemli olan dediğim gibi sizin içinize sinmesi, içinizin ısınması. Şimdiki motorumu ilk gördüğüm de işte bu diyerek acayip içim ısındı ve aldım. İyiki de almışım vede çok memnunum. Şimdi buralarda sorsam benim motor alınırmı diye 50 farklı görüş çıkar kimse alma vb. der ama en doğru görüş benim kendi görüşüm. Kolay gelsin.
amin inşallah hocam şimdi şöyle bir durum var ki ben daha alacağım marka ve modele karar veremedim.
''650 cc ye kadar olan tüm marka ve modeller aslında beklentilerinizi tamamen karşılarlar. Önemli olan sizin hangisine ısındığınız, hangisinin size daha uygun olacağıdır.''
demişsiniz ancak;
yedek parça konusunu da baktığım modeller bir hayli eski olduğu için bulamama gibi bir endişeye kapıldım. öncesinde sahip olduğum cbx 250 nin parçasını büyüteç ile aramak zorunda kalıyordum zaman zaman. şimdi almayı planladığım enduro da ise aynı sıkıntıları yaşamak istemiyorum doğrusu. hatta bazen bu düşünce beni naked 250cc bir motosiklet almaya bile zorluyor. en azından parçası bulunur diyerekten vazgeçiyorum.
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
-
eger bütçeni ayarlayabilirsen kesinlikle nc 700x öneririm sana ben ve pek çok kullanıcı 250cc den geçiş yaptı nc700x e. çok rahat sürüş yapabileceğine kesinlikle eminim. ekonomik olmasıda cabası.
-
aloavera adlı üyeden alıntı
eger bütçeni ayarlayabilirsen kesinlikle nc 700x öneririm sana ben ve pek çok kullanıcı 250cc den geçiş yaptı nc700x e. çok rahat sürüş yapabileceğine kesinlikle eminim. ekonomik olmasıda cabası.
hondanın o modelinide inceledim ancak gidon turunun dar deponun sele altında olması tercih ettiğim bir durum olmadığı için piyasa araştırması yapmadım. bakalım kısmet bu işler
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
-
beyler bayanlar daha fazla görüş ve öneriye ihtiyacım var. yok mu bilgilendirecek olan
-
21 Aralık 2013, 00:18
#10
650'lik motosiklette ucuz parça ve bakım maliyeti yok maalesef. cbf 150'de 10 liralık ön amortisör keçesi f650gs'de 200 lira. Diğerlerinde de farklı olacağını sanmıyorum. Onun için hangi motosikletin üstünde mutlu olacağınız düşünüyorsanız ona bakın.
-
21 Aralık 2013, 00:40
#11
Arda_Karaca adlı üyeden alıntı
650'lik motosiklette ucuz parça ve bakım maliyeti yok maalesef. cbf 150'de 10 liralık ön amortisör keçesi f650gs'de 200 lira. Diğerlerinde de farklı olacağını sanmıyorum. Onun için hangi motosikletin üstünde mutlu olacağınız düşünüyorsanız ona bakın.
peki ya bulunabilirlik benim için en önemli kriterlerden biride yedek parçanın rahat erişilmesi. mesela hondanın yedek parça konusunda gayet yeterli olduğu hemen her yerde bahsediliyor. peki aynı durum bmw yamaha kawasaki içinde geçerli midir?
birde kawasaki kle 500 aklıma takıldı genelde karşılaştırmalarda insanların tercihleri transalp den yana olmuş ancak yine de bir kullanıcısı varsa forumda yorumunu almak isterim
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
-
21 Aralık 2013, 01:21
#12
Bmw'nin parçalarını borusan hariç bempar'dan temin edebilirsiniz. Türkiyede olmayan parça yok ama fiyat konusunda size uymayan parçaları yurtdışından da temin edebilirsiniz.
Örneğin f650gs'nin yağ filtresini sahibinden.com'da 20 lira civarı ebay'de 8 liraya bulmak mümkün.
-
21 Aralık 2013, 01:34
#13
-
21 Aralık 2013, 21:36
#14
necatik35 adlı üyeden alıntı
Sana tek kelime ile "DL 650" tavsiye edebilirim.
Africa twin ile yolculuk bir ızdırap,100 km. de bir durma ve poponu dinlendirme ihtiyacı hissediyorsun
Ayrıca deli gibi benzin yakar.
660 tenere tek silindir ve fazla yakıyor bildiğim kadarıyla,
BMW ye hiç bulaşma,parçaları adamın canını yakar.Benim 1150 yi sattığımda nerdeyse zil takıp oynayacaktım
Sen al bir V strom 650 bak keyfine
Ama. STROM. ENDURO. degil. Nasil olcak ?
TRANSALP.GR.COM
-
21 Aralık 2013, 22:05
#15
Şafak bey bu gün 14.motorumu kullanıyorum.genelde 125-200-250 cc motorlar aldım.İki kez 500 cc motor aldım,bir tanesi 2005 model x9 500 diğeri 2008 model beverly 500 dü.ikisini de aldığıma alıcağıma pişman oldum.Çünkü iki motoruda 250 cc alınabilecek bütçeyle almıştım.Yani tabiri caizse eşek parası ile yarış atı almaya kalktım ve bana sakat beygiri kaptırdılar.Şu sıralar uzun yol hevesim olduğu için kaşıntılarım arttı ve aynı hatayı üçüncü kez yapmak istemiyorum.Ben geçmiş tecrübelerime dayanarak, ezilmiş bir transalp,pegaso,f650,kle500 ya da bunun gibi motorlar alacağıma, sıfır km bir suzuki inazuma almaya kara verdim.
-
21 Aralık 2013, 22:09
#16
nayken81 adlı üyeden alıntı
Şafak bey bu gün 14.motorumu kullanıyorum.genelde 125-200-250 cc motorlar aldım.İki kez 500 cc motor aldım,bir tanesi 2005 model x9 500 diğeri 2008 model beverly 500 dü.ikisini de aldığıma alıcağıma pişman oldum.Çünkü iki motoruda 250 cc alınabilecek bütçeyle almıştım.Yani tabiri caizse eşek parası ile yarış atı almaya kalktım ve bana sakat beygiri kaptırdılar.Şu sıralar uzun yol hevesim olduğu için kaşıntılarım arttı ve aynı hatayı üçüncü kez yapmak istemiyorum.Ben geçmiş tecrübelerime dayanarak, ezilmiş bir transalp,pegaso,f650,kle500 ya da bunun gibi motorlar alacağıma, sıfır km bir suzuki inazuma almaya kara verdim.
acele işe şeytan karışır..
gerçekten o paralara güzel motorlar var mesala pegaso veya transalp yakıt mühim değilse 12 civarına ta lar güzel hem sağlam hemde 2silindir enduro daha ne olsun
aslında motorlar çok yakmıyor memlekette benzin pahalı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Aralık 2013, 22:22
#17
tabıkı fazerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-
21 Aralık 2013, 22:29
#18
İstanbulda olsaydın benim Xrv yi deneyip karşılaştırma imkanın olurdu.
Yazı ile zor işler.
Bak necati abi at için deli gibi yakar demiş mesela . Buna katılmıyorum. pcx e göre deli gibi yakar tabiki ama ta ya göre vsrtoma göre deli gibi degil hatta ta dan daha az yakar. .
Birde oturup denemeden sele yüksekliklerini gözünde büyütme. Ben At kullanıyorum senden 10 cm kısayım
-
21 Aralık 2013, 22:42
#19
acayüp adlı üyeden alıntı
İstanbulda olsaydın benim Xrv yi deneyip karşılaştırma imkanın olurdu.
Yazı ile zor işler.
Bak necati abi at için deli gibi yakar demiş mesela . Buna katılmıyorum. pcx e göre deli gibi yakar tabiki ama ta ya göre vsrtoma göre deli gibi degil hatta ta dan daha az yakar. .
Birde oturup denemeden sele yüksekliklerini gözünde büyütme. Ben At kullanıyorum senden 10 cm kısayım
Hocam allah aşkına 1.68 boyla xrv yi nasıl kullanıyorsunuz?
-
21 Aralık 2013, 22:58
#20
nayken81 adlı üyeden alıntı
Hocam allah aşkına 1.68 boyla xrv yi nasıl kullanıyorsunuz?
Allahın hikmeti işte öyle böyle kullanıyorum hatta şahitlerim var
şu konudada bi resmimiz varıdı
http://www.motosiklet.net/forum/crui...-kalir-mi.html
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler