böyle anlatım olurmu arkadaş motorumuzdan soğuttun bizi
böyle anlatım olurmu arkadaş motorumuzdan soğuttun bizi
Ben de bir test sürüşü ayarlamıştım, bir gün öncesinden motoru düşürmüşler , gidemedim. Belki hafta sonu tekrar arayıp durumu soracağım. Ama 70 bin verilecek motor değilmiş sonuç itibariyle, üstadların da görüşüyle buna karar verdim.
73.000 TL ile motor alınmaz araba alınmaz ev alınır ) Mokunu çıkarmaya gerek yok. Herşeyin bir sınırı var.
arkadaşlar sonuçta r1200gs de bir kurye motoru. gözünüzde bu kadar büyütmeyin.
Amerika da motosikletçileri H&D kullanan ve kullanmayan diye ayırırlar.
Tüm dünyada V-max fanları motosikletçileri değil insanları V-Max'i olan ve olmayanlar diye ayırır
Bende gezginleri 1200Gs tecrübe etmiş ve etmemiş olarak ayırıyorum
Çok hakim değilim Allrounder ve Onroad/Enduro tipli makinelere fakat bu kadar dengeli bir motosiklet görmedim.Yatay silindirler sanki denge kolu.Virajları fren mesafesi ve YAKITI (kocaman cc oluncada az yakıyormuş) çok ideal...
Nc ile mukayese etmek acımasızlık olur anca.Nc OLMAMIŞ bir tasarım.Tek özelliği az yakması.Motor ömrü bellirsiz.İşçilik ve parça kalitesi yerlerde sürünüyor...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
tabi güzelin güzeli var.
2007 mayıs ayında 90cc scooter ile gittiğim borusan bmw test sürüşünde
f800-f800st-k1200r-k1200s (utanmasam 1200gs de sürecektim)
motorlarını test ettim. nedense o küçük mülakat sırasında belki özgüvenim sayesinde ben galip çıktım ve istediğim motosikleti deneyebileceğimi söylediler.
muhteşem duygulardı
sürüşten sonra o gece uykularım kaçtı, k1200s tarif edilemez bir duygu.
daha önce test ettiğim yamaha fazeri "dünyanın en iyi mtooru budur" diye düşünsem de, bu BMW test süüşünden sonra bana çin malı gibi gelmişti.
güzel bir inceleme olmuş teşekkürler.
Nc ile mukayese edilmez elbette, ben sadece Nc sürdükten sonra, bmw deneyimini aktardım.
Eminim fikir vermiştir. Bu arada Nc için çok acımasız yorumlar yapmışsınız, Nc'de 50bin km testinten sonra motorda %0 aşınma tespit edildi. Buda motor ömrünün gerçekten çok uzun olacağının kanıtı. Tasarım konusunda da ben güzel olduğunu düşünüyorum, İşçilik ve parça kalitesinde yerlerde sürünen kısımları neresi? Çok fazla ön yargı bunlar.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Ön yargı denemeden fikir sahibi olmak ile olur DeryaAli bey O testi kim yaptıysa komik olmuş gerçekten.%0 aşınma diye bir değer olmaz,olamaz.Motosikletin motor aksamından biraz anlayan insanlar böyle bir şey olmayacağını- olamayacağını bilir.
Arrow egzozu sponsor yapıp pazarlayan Honda değil mi ? Tamir takımı dahi yok.Açın ecnebi forumları nasıl giydirdiklerini okuyun arrowa Honda güzel pazarlar biz de inanırız...
Nc'nin az yakması hariç hiç bir artısı yok...Nc Türkiye için biçilmiş kaftan.Yakıtı az ve ucuz.Honda Türkiye'nin müthiş pazarlama becerisi.
Vfr ve Transapl bilirmisiniz bilmem.3 motosikleti yanyana koyun arada ki bariz işçilik kalitesi ortaya çıkacaktır.Nc ve cb serisi ile Honda kült kaliteli modellerinin fiyatını yukarıya çekiyor.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Ben tamamen ön yargısız bakıyorum. kaldıki ne kadar eleştirilmesi gereken yeri varsa ben eleştirdim zaten.
Belki Honda'nın eski modellerine göre malzemesi daha az kaliteli olabilir ama teknolojinisinin son derece iyi olduğuda başka bir gerçek.
%0 aşınma'da doğru, youtube'da arama yaparsanız detayları ile tüm veriyi bulursunuz.
Şu yazılarım satır aralarında kaybolmuş tekrardan
Nc ile ilgili eleştirilerimi yazayım.
Gidon Dönme Açısı:
Gidon dönme açısı gerçekten çok ama çok dar, yani tek başınıza bir yerde kaldınız diyelim motorun üzerinde iken dar alanda döndürmek işkence.. İlla motordan ineceksin hafiften sola yatırıp ileri geri döndüreceksin.. Türkiye gezimde yanımda Oğuz olmasa kaç kere devirmiştim belkide motoru..
Bu olmamış arkadaş, enduro motor bu kadar dar açı dönmemeli.
Benzin deposu yeri:
Felaket!!! Önce ne olacak canım diyordum. Ama selenin altında depo olması tam bir felaket. Uzun yolda tüm yükleri arkaya bağlamışsın benzin bitiyor hoop indir tüm yükü, sök bütün lastikleri fileyi... Sonra yeniden hepsini tak... Benzin bitmesin diye dua ediyor duruma geliyorsun..
Gücü:
Viraj dönerken devir bitiyor olayı hikaye.. Motoru her türlü zorluyorum ama devir kesiciye girmek için aşırı sert kullanman lazımkki ben başaramadım, bunu kullanıp kendiniz deneyin. Bu belirleyici bir kıstas değil. Herkes kendine göre denemeli.
Evet istiyorsunki gazı açınca makine delirsin ama olmuyor, fakat gitmemde demiyor, vitesleri doğru kullanırsanız güzel hızlanıyor.. Elbette bi 20beygir daha olsa ne kadar güzel olurdu. Keşke olsa, keşke nc750x de 58 yerine 75 beygir gelseydi..
Sele
Sele rahat değil, en fazla 1 saat sonra başlıyor kıvranmalar, biraz sele pedi biraz ayağa kalkıp sürmeler falan.. kurtarıyorsun ama sonuçta rahat değil. Çok yayvan bir sele oysa biraz daha oyuk olmalıydı..
Vergi Çok
20cc yüzünden 250 lira yerine 520 lira ödemek ne ya !!!!
Honda'nın suçu yok tabi, mesajımız devlete..
Ben başka eksik göremiyorum
Önde depo çok harika, ağırlık merkezi harika, kontrol süper, virajlar çok iyi, şekil var, müthiş az yakıyor, servis heryerde var, işletim maliyetleri az...
Her yola geliyor.. Her yere gidiyor..
Ama işte eksik olan şeyler var, mesela bir Multistrada geçse yanımdan, nc'yi daha gözüm görmek istemiyor.. Motordan soğuyorum..
Zaten şuan motorum yok, özellikle de 1200cc'den de aşağı motor kullanasım gelmiyor artık..!!!
Motor işi zevk işi, sen neyden zevk alıyorsan ona sahip olmalısın.. Yılda sadece 15 gün gezilere gidiyorsan, motorun ne kadar yaktığı yada servisinin ne kadar pahalı olduğundan dem vurmana gerek yok, ancak her gün işe gidip geliyor ve günde 70-80km den aşağı yol yapmıyorsan o halde oturup düşüneceksin, Nc700 eksiklikleri ile birlikte bu noktada doğru seçim olabilir..
derya ali kardeşimizin ilk honda daylan 150 yazısı ardından bewerli 500 yazısı ardından ilk vitesliye geçiş cbr 250 yazısı hepside abartılı ve o motorlar hakkında olduğundan daha iyiymiş gibi yazıları mevcuttur. en son nc 700 yazısını okumuştum. öve öve bitmeyen yazılar gerçekden farklı abartılı oluşu hep dikkatimi çekti.bu dediği motorlara bende biniyorum ama ben sanki yazılardaki motora binmiyordum.
şimdi de bmw hakkında yazmış gerçeklik payı olmakla beraber biraz abartı mevcuttur.
bu yazılar yanıltmaktadır. çok abartmadan yazılırsa daha gerçekçi olur. lütfen buna dikkat edin.
O Youtube isimli sitede Kur'an'ı yırtınca yamulup çarpılan kızda var Hatta Loriel isimli firmanın kirpikler 10 kat daha dolgun dediği,penelope cruze bacıyı oynatığı reklamda var Hani şu milyon dolarlık tazminat davası açıldı ya bilirmisiniz Takma kirpikli reklam.Koskoca firma ama bakın ne güzel yalan söylüyor
Aynı Yamaha'nın enjeksiyon sesi versin diye Ybr motosiklet karbüratörü içine yerleştirdiği tıkırtı çıkaran parça gibi yada Inazumanın sadece led ampulden ibaret ekonomi modu gibi
Sayabilirim böyle bir sürü şey.Büyük firmaların yalanları dolanları bitmez.
Ne kadar ekmek o kadar köfte.Bkz. Ktm beton gibi fiyatıda beton gibi.Bmw ve kawa size çok şey verir ama sizden çok şey alır
Bunun harici sizinde bildiğiniz gibi motosiklet yanma ve sürtünme enerjisi ile hareket eder.Siz ne koyarsanız koyun o silindirin içine o aşınma olacaktır.Ha diyelim silindirde aşınma olmadı,yani şu uzay mekikleri ve milyar dolarlık elektrik santrallerinin ar-ge kısmında çözülemeyen problemi Honda çözdü,e bu motosiklet sadece silindirden mi ibaret ? 2 senedir yollarda olan bir modeli bu kadar abartmamak gerek.
Ben çok iyi bilirim kırlangıç kasa R6'lar çıktığında yeni teknoloji titanyum piston hede höde dayanıklı diyeni.1 sezondan fazla yarış kaldıramadı hiç birisi...Gidiyor,eşşek gibi devir çeviriyor,f1 aracı gibi cırlıyor ama "onun sürtünmesi çok" dayanamıyor
Nc için benim izlenimim az yakıyor evet,UCUZ(mondial nakedın 20bin olduğu ülkede) evet.Haricinde Honda'nın ürettiği en kötü malzeme ve işçilikli motosiklet.
Ben kendi kullandığım motosiklet ve motosikletleri övmüyorum.Markaya da çemkirip yüklenmiyorum.Objektif yorumluyorum.Nc motosiklet kültürü değil ucuz tek veya 2 kişilik ulaşım aracıdır.
Bmw güzeldir.Hele Nc'den sonra böyle heyecan yapıp destansı bir dille anlatmanız gayet doğal Sonuçta bende c90'dan inip er5'e binince toz kondurmuyordum.O benim için dünyanın en iyi motosikletiydi...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Vallaha tanıdım , beverly 500 ile 200 km hızla bir araçtan kaçıyordunuz bir dönem.
Yanlışmıyım.
Bu arada yorumlarınızın büyük kısmına bende katılıyorum.
Gecen yaz tatilde İngiliz bir çiftle tanismistim.sanirim 55 yaş ustulerdi.bana tüm avrupayi turlamaya ciktik dedi.lstersen alip kullanabilirsin dedi.ben daha hic250 cc ustu kullanmamis biri olarak gözüme öyle devasa geldiki anlatamam.cesaret edemedim.bunu nazil kullandigini hep düşünmüştüm.demekki anlattigina gore o kadarda zor olmasa gerek.
The Power of The Dreams.
Son noktayi ben soyleyeyim
En iyi enduro degil bence bmw ama bok gibi parasi olan kaprisli ustune de KARAYOLLARI iscisi gibi fosforlu yelek
Giyenler icin ideal alin 70 000 tl
Ayrica motor blok lari da iyi degil sicakdan ayaniz yanar aga yazin sacma bir motor
Onun yerine KTM honda .yada tennere alinmali
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)