Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

sifir motorda moral bozuklugu 150mcx

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Sifir mcx aldim jikleyi aciyorum hic bi hareket yok bu modellerin jikleleri nazil bosunami telaş yapiyorum yoksa bozukmu .s 3kadrme bunun jiklesi orta yuksek farketmiyor acsamda kapatsamda devirde gram kipirdama olmuyor calismasinida sanirim hafif yarari oluyor nazil jikle anlamadim bilgi vericek varmi özellikle bu modelin jiklesini bilen kullanmis olanlar acil yardim
    Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı EsesLifan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sifir mcx aldim jikleyi aciyorum hic bi hareket yok bu modellerin jikleleri nazil bosunami telaş yapiyorum yoksa bozukmu .s 3kadrme bunun jiklesi orta yuksek farketmiyor acsamda kapatsamda devirde gram kipirdama olmuyor calismasinida sanirim hafif yarari oluyor nazil jikle anlamadim bilgi vericek varmi özellikle bu modelin jiklesini bilen kullanmis olanlar acil yardim
    Öncelikle motorunda bir problem yok üzülme. Bazı motorlarda jikle deviri yükseltirken, bazı motorlarda yakıt hava karışımını zengin olarak vererek iş görür senin motorunda olduğu gibi. Soğuk havalarda jikleyi açarsan çalışması epey bir kolaylaşır, ısınıp motor kendiliğinden stop etmeyene kadar jikle açık hafif gaz vermen gerekiyor, ısındıktan sonra jikleyi kapatıp yoluna devam edebilirsin.
    cenkito bunu beğendi.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  3. #3
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Yalniz soylede bi durum var jikle aksama kadar acikta gezsem stop etmiyor

  4. #4
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı EsesLifan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalniz soylede bi durum var jikle aksama kadar acikta gezsem stop etmiyor
    Stop etmiyorsa jikleyi açmana gerek yok zaten ? Ediyor demek istedin heralde. Hava ayarını biraz yükseltmeyi dene 2bin devir civarı.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #5
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Yok ya stop hic etmiyor etkisiz eleman gibi jikle

  6. #6
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    ben jikleyi açınca 3 bin devirde başlıyor 4 binin üstüne çıkıyor yavaş yavaş,20 sn sonra bırakıyorum 1000 devirin altında stop etmeden çalışıyor

  7. #7
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Senin motorda mi mcx

  8. #8
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    benim racer200 deki jiklede bir b..ka yaramıyordu...
    2 tane racer200 kullandım...direksiyona kadar gelen telli sistem idi...
    2 sinin de jikle sistemini söküp attım... boşuna kalabalık etmesin...

  9. #9
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    hayır tvs apache. ama normalde de böyle olması gerek değilmi? scooter da var o da ilk çalıştırma da yüksek devir çeviriyor

  10. #10
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim racer200 deki jiklede bir b..ka yaramıyordu...
    2 tane racer200 kullandım...direksiyona kadar gelen telli sistem idi...
    2 sinin de jikle sistemini söküp attım... boşuna kalabalık etmesin...
    tam yozgatlıca........
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  11. #11
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Yaa mcxin normali bumudur yoksa anormallik varmi.s

  12. #12
    UKYO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Motosikleti
    motozeus ms100
    aynı sorun bende de var.motozeus ms-100 modeli ama ben dert etmiyorum.motor jiklesizde kolay çalışıyor bir ara'yav motor jiklesiz çalıştığına göre, karbüratör benzini fazlamı gönderiyor' diye yakıttan şüphelenmiştim ama ölçümlerim hep aynı çıktığından dert etmiyorum.ayrıca 2 defa hava ayarı yaptırdım nafile .km saatim doğru gösteriyorsa 1 Lt benzin ile 40-43 km gidiyor.ayrıca motor 100 cc ama cup değil.bildiğin 125 cc şase, 5 vites sadece silindir 100cc.

  13. #13
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    mondialcı biri çıkar şimdi o zaman kopar dananın kuyruğu

  14. #14
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    O zaman normali bu yaa

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    mondiallerde jıkle motor devrini arttırmaz.
    en altta hava girişi acık
    ortada yarım
    en üstte ise kapalıya yakındır.

    saglıklı karburatör ayarı olan motorda en üstte iken stop eder ama orta seviyede

    zengin karısım olarak devam eder.

    en üstte calıstırp ortaya al,orta seviyede stop ediyorsa az rolantini yukselt

  16. #16
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam yozgatlıca........
    ayak starterini de sökmüştüm hacı... motoruma ve ustalığıma güvendiğim için
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  17. #17
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Motorun çeviri 1500 falan ama hic stop etmiyor calismasinada acikcasi pek faydasi olmuyor hafif bi fayda oluyor gibi

  18. #18

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Anormallik yok. Bende 100 mg prince var ama mondial yeni modellerinde aynı tip karbüratör kullanıyor

    Jikle 3 kademeli

    1. kademe kapalı
    2. kademe orta seviye(serin)
    3. kademe yüksek seviye(soğuk)

    Yazın jikleyi çekmene gerek yok jiklesiz çalışır ama jikleyi 2. kademeye çekebilirsin 3. kademede stop eder mümkün değil çalışmaz

    havalar 0 ın üstündeyken 5 derece falan jikleyi 2. kademeye al çok rahat çalışır 3. kademeye alırsan pop pupupopop yapar çalışır ama gaz yemez devir artmaz gaz verdiğin an stop eder

    Dün gece hava -9 dereceydi 2. kademede çalıştırmak için uğraşırsın 3. kademeye alırsın ayak marşıyle bile yarım basmada çalışır.

    Bu arada biraz gaz ver 30 saniye 3.000 devirde kalsın çünkü motor çok fazla benzinle çalışıyor çabuk ısınıyor ondan sonra 2. kademeye indir 2 dk sonra 1. kademeye indir stop eder gibi olursa hemen kaldır. rolanti kışın 1.500 ün biraz üstünde olsun 1750 gibi yoksa zor ısır stop eder yazın 1.000 devirle bile stop etmeden çalışıyor karbüratör üstündeki gri renkli yaylı vida rolanti vidası sağ alttaki sarı başlı vida hava/yakıt vidası

    Yani bizim motorlarda jikle gaz teline bağlı değil gaz vermiyor yaptığı iş havayı kısmak yoğun benzin vererek kolay çalışmayı sağlamak.

    İpucu: yokuşta motor bayılırsa 2. kişi jikleyi 2. kademeye al turbo etkisi gösterip şahlanıyor 3. kademeye alma motor benzini yakamıyor.
    Salih_T bunu beğendi.

  19. #19
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam yozgatlıca........
    haa unuttum... şimdiki motorunkini de çıkarttım...
    1 ay önce sağ sol yeni kumanda kolları aldım... ama jikle şeyisini almadım...
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  20. #20
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haa unuttum... şimdiki motorunkini de çıkarttım...
    1 ay önce sağ sol yeni kumanda kolları aldım... ama jikle şeyisini almadım...
    yakında 2 tekeri sökp gidecen dimi
    ferhatkars bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)