Yüksek cc Motor Almak İçin Yardımınıza İhtiyacım Var
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Daha önceden motor tecrübeniz varmı ?
-
murat 50 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan
böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.
Çekmek zorunda mı ? bir kaç gün önce konu açtım ( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124972-cc-yukseltmede-kararsizlik.html ) 2006 model r6 bakıyorken 15-16 ya temiz bulamam bulsam bile canın var kaybedeceğin.Ne tecrüben var hangi ekipmanın var 150-180 le düşünce giden sadece motorun mu olucak ? Ben sırf ekipmana 4000-5000 Tl verip CBR 125 alabiliyorken hangi cesaretle 2000 model durmayan saniyeden çıkmayacak makine bakıyorsun.
Gece gece içipte mi yazıyorsunuz
-
Zorunda diye birşey demedim sadece çekecem dedi çekmedi onun için. Paramız olsa bizde iyi bişeyler alırız ama yok işte. Bütceme göre binebileceğim yüksek cc tek motor o ayrıcı ekipman almiycam diye birşeyde demedim. 10000 kmlik bir tecrübem var ve motor hakkında herşeyi düşe kalka öğrendim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
3 yıla yakın 125lik tecrübem var ama 250 cc de sürdüm pek zorlanmadım
-
murat 50 adlı üyeden alıntı
Zorunda diye birşey demedim sadece çekecem dedi çekmedi onun için. Paramız olsa bizde iyi bişeyler alırız ama yok işte. Bütceme göre binebileceğim yüksek cc tek motor o ayrıcı ekipman almiycam diye birşeyde demedim. 10000 kmlik bir tecrübem var ve motor hakkında herşeyi düşe kalka öğrendim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
3 yıla yakın 125lik tecrübem var ama 250 cc de sürdüm pek zorlanmadım
Bosver yüseksek cc 2000 model motoru benzini yakıtı bozulmaları cartı curtu bir ton masrafı olcak.Hyosung GTR-250 bak benim gibi
-
Öncelikle o tip bir motora 125 cc'den geçmek doğru değil. İkincisi 2000 model SS motor demek bana göre çöp demektir. Böyle bir motorun temizi olmaz. 1000 TL bile verilmez. Onun için en iyisi mesela Hyosung GT250R gibi birşey almak. Yuki Spitzer falan da var, ona da bir bak istersen...
-
SBK adlı üyeden alıntı
Çekmek zorunda mı ? bir kaç gün önce konu açtım (
http://www.motosiklet.net/forum/moto...rarsizlik.html ) 2006 model r6 bakıyorken 15-16 ya temiz bulamam bulsam bile canın var kaybedeceğin.Ne tecrüben var hangi ekipmanın var 150-180 le düşünce giden sadece motorun mu olucak ? Ben sırf ekipmana 4000-5000 Tl verip CBR 125 alabiliyorken hangi cesaretle 2000 model durmayan saniyeden çıkmayacak makine bakıyorsun.
Gece gece içipte mi yazıyorsunuz
) Ekipmana 4000-5000 TL mi verdin sen hiç ayık gezmezmisin be adam ))
murat 50 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, kafamda 2 seçenek var ama ne yapmalıyım pek bilmiyorum. İlk başta aklımdan calibre 250rr geçiyodu ama uzun araştırmalar sonucunda 6-7 bin lira verilmeyeceğini anladım. Barkın abiden (altın elbiseli adam) bir calibre 250'nin videosunu istedik çekmedi sağolsun. Neyse artık aklımdan 2000 model R1 veya R6 geçiyor. Üste birkaç bin lira koyup onları alsam bana ne gibi dezavantajı veya avantajı olur. Sonradan
böyle olmaktan korkuyorum. Bir arızası aşırı sıkıntı yaparmı? Yakıt durumu nasıl? max. hız? Yüksek cc motorlar hakkında fazla bir bilgim yok kusura bakmayın yardım ederseniz sevirim. Şimdiden teşekkürler.
Yüksek cc yada düşük cc paranın yettiği yüksek model ne ise onu almanı öneririm. Yani senin 7-8 bin bütcen varsa 2.el cbr 250 uygundur. daha yukarısı model yılını düşürür ve bu da başına açılacak bela katsayısını yükseltir )
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Sinan Er adlı üyeden alıntı
) Ekipmana 4000-5000 TL mi verdin sen hiç ayık gezmezmisin be adam
))
Yüksek cc yada düşük cc paranın yettiği yüksek model ne ise onu almanı öneririm. Yani senin 7-8 bin bütcen varsa 2.el cbr 250 uygundur. daha yukarısı model yılını düşürür ve bu da başına açılacak bela katsayısını yükseltir
)
Tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar...
-
Diyelim ki 10.000 tl bütçeniz var bununla;
-2000 tl orta-üst düzey koruma ( bence ucuz ürünler asfaltın tadını değiştirir sadece. Hangi motorla düşerseniz düşün Asfalt aynı asfalt. Sürtünmeden dolayı sıcaklık 800 dereceye çıkar ki o da goretex ve kevlar malzeme hariç her korumayı yakar. Birde sakın ayakkabı biçimli motosiklet ayakkabısı almayın. Alacaksanız illaki 30 cmlik bot olsun)
- 1000 tl ye iyi bir özel eğitim. İçinde uzun yol eğitimide var. Göreceksiniz ki düşe kalka edindiğiniz tecrübe ne kadar yanlış gelişmiş.
- 7000 tl ye göre motor bakmalısınız.
Benim üzerimdeki ekipmanlar 4000 tl civarı. Hiç bir şekilde taviz vermiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)