Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Cbr 125'ten Hyo gt250r geçiş

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ea1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    isteklerine cevap vericek motor inazuma
    hyoyu 1 kere sürdüm sonra bir daha binmemek üzere indim gidiyor durmuyor
    lakin şöylede birşey var frene modifikasyon yaparsan her türlü işini görür
    Gidiyor ve durmuyor? 1 defa kullandığınız bir motosikletle ilgili nasıl bu kadar kolay fikir sahibi oluyorsunuz anlamıyorum nadir görülen bir yetenek olsa gerek
    Emodog ve BatuhanK bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 ten sonra Hyosung alırsan eşekten inip ata binmiş olursun.Bende hem 2012 Hyosung hemde CBR 600 F var.Honda dan inip Hyosung'a binince attan inip eşeğe binme durumu olmadı bende hiç.Frenleri de on numara hyonun en az 600f kadar hemde
    al sana ikisinide kullanmış adamın yorumu. biz söleyince hyoyu koruyormuşuz gibi oluyor adam 600f ile karşılaştırdığında frenlerin gayet iyi olduğunu söylüyor. Neden hala bu kötüleme olayı devam eder anlamam bilmeden kullanmadan görmeden konuşan ne çok adam var ya ilginç.
    Pistolero_10 bunu beğendi.

  3. #23
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı EMREGTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    al sana ikisinide kullanmış adamın yorumu. biz söleyince hyoyu koruyormuşuz gibi oluyor adam 600f ile karşılaştırdığında frenlerin gayet iyi olduğunu söylüyor. Neden hala bu kötüleme olayı devam eder anlamam bilmeden kullanmadan görmeden konuşan ne çok adam var ya ilginç.
    ben artık kesinlikle art niyet arıyorum bu konuda.Bence milletin asıl niyeti kötüleyip 2.el piyasasını öldürmek ucuza motor kapmak.
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  4. #24
    Joe Barbaro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Beşiktaş
    Motosikleti
    CBR 125r
    Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım

  5. #25
    Linwelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 / 2016
    Alıntı Joe Barbaro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım
    Alır sen değiştirirsin lastikleri en olmadı. 8500-9500. mükemmel abilerimiz 10500-11000 bile yazıyor. şu an sıfırı mağazadan 10200 yazıyor sahibinden de gitsen en kötü ihtimal 10bine baglarsın yani. 0ından pahalı satmak nedir?
    Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    hala bu motoru almamak için fireni bahane adamlar var ya. Ben 22 bin km kullandım sattım. Orjinal lastik şinkolar yeri tutmuyor, iki kişi yüklü olarak ön fireni sıkınca teker kitleniyor kayıyor,lastik tutmuyor.. orjinal firen balatası Mondial 250 zat ile aynı balata.. Ön lastiği ve ön firen balatalarını değiştirin bir de o zaman kullanın..

  7. #27

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hala bu motoru almamak için fireni bahane adamlar var ya. Ben 22 bin km kullandım sattım. Orjinal lastik şinkolar yeri tutmuyor, iki kişi yüklü olarak ön fireni sıkınca teker kitleniyor kayıyor,lastik tutmuyor.. orjinal firen balatası Mondial 250 zat ile aynı balata.. Ön lastiği ve ön firen balatalarını değiştirin bir de o zaman kullanın..
    hay ağzın bal yesin bunu anlatmaya calısıyorum anlamıyorlar millet direk savunmaya geçiyor

  8. #28
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ Al kardeşim Barkın abim sağolsun en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu adamdan daha usta varsa pist onda

  9. #29
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı PysLre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ Al kardeşim Barkın abim sağolsun en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu adamdan daha usta varsa pist onda
    Bu kadar da cahillik olmaz.AEA 'ın kullandığı hyonun durumu hakkında bilgin var mı?Fren balataları ne durumda?Fren hidroliği gerçekten değişti mi?Nihayetinde bu motora 50tl lik balata da var 5 tl lik mondial balatasıda uyuyor.Testin yapıldığı yıl 2011.Motor 2007 model hemde orijinal lastikleri zaten kötü olmakla birlikte üzerindeki lastiklerde 4 yıllık.Keşke geçen seneki 250 cc karşılaştırma videosunda Barkın abi kendi test etseydi motorlarıda bu polemikler olmasaydı
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  10. #30
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben artık kesinlikle art niyet arıyorum bu konuda.Bence milletin asıl niyeti kötüleyip 2.el piyasasını öldürmek ucuza motor kapmak.
    Dostum ya art niyet var yada insanların kafaya girmiyor Kullandığım aleti ( motosikletimi ;) ) bana anlatıyorlar ya şaşıyorum doğrusu.

  11. #31
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı EMREGTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ya art niyet var yada insanların kafaya girmiyor Kullandığım aleti ( motosikletimi ;) ) bana anlatıyorlar ya şaşıyorum doğrusu.
    aynen hocam ben 2007 sinide kullandım 2012 sini hala kullanıyorum krank muhabettine döndü bu fren işi artık
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  12. #32
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen hocam ben 2007 sinide kullandım 2012 sini hala kullanıyorum krank muhabettine döndü bu fren işi artık
    dostum krank işini çözdükleri için yeni modellerde artık onu söyleyenler arkadan takip edenler :D yeni nesil frene yükleniyor

    Herkesin beylik silahı kendine göre hedef vurur. Sen sıkmayı bilmezsen silah ne yapsın ;)

  13. #33
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    fren muhabbeti uzar gider bence hiç açmayın arkadaşlar

    Bi ara bende cbr 250nin frenleriyle hyo'yunun ön frenini karşılaştırmıştım ne polemik ne polemik işin içinden çıkamadık

    hyosung güzelmi iyimi alsammı almasammı diyen arkadaşlara ve açılan konulara yorum yapmaktan ben yoruldum.

    Bu arkadaşları hyosung topigini baştan sona okumaya davet ediyorum çok zor bişi olmasa gerek.

    Topigi okusa hyosung hakkında sorulan sorulara bile cevap verebilir.

    saygılar forumdaşlar.

  14. #34
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Alıntı Joe Barbaro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım
    Lastikler yine shinko. Ama ben shinkolardan çok memnunum pilot activli gtr'ın kaydığı yerde arkasından kaymadan gittiğimi biliyorum. Tabi bendeki shinkolar 2013 üretimiydi, hamuru gayet güzel. İki haftada bir lastik basınçlarını düzeltirsen hiç sorun olmaz. ön 29 arka 32. Frenleri kötü diyenlere hiç bakma ben gayet memnunum yapışıyor yere. 2013lerin arka süspansiyonu, ecusu farklı, gösterge aydınlatmaları turuncu.

  15. #35
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    3-5 mal bayır aşagı kesicisiz motorla krank kırdılar motor yagsız kaldı cok abandılar diye
    şimdi herkes aynı terhaneyi söyluyor hyo krank kırar.
    bunu diyen adam motordan zerre kadar almıyordur.
    ikinci ele geldimi olay hyonun kralı 7 eder 7.5 eder derler
    aferin diyorum itin bi yerine soktunuz hyoyu
    böyle devam edin.
    biri de cıkmış attan inip eşege biniceksin demiş
    bilgi kirliliğisiniz sırf başka bişi değil

  16. #36
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    eski hyosung lar ile 2013 lerin shinkoları farklı değildir sanırsam. Sadece üretim yılı olarak fark eder ama hem eskiyi hem yeniyi kullanan biri bu konuda daha iyi yorum yapabilir tabiki. Belki shinkoda bişeyleri değiştirmiştir sanmıyorum ama

    Olayıda çok uzatmanın anlamı yok. Sıkabiliyorsan (becerebiliyorsan) alıştıysan makinaya duruyor. Ama her ihtimale karşı fren balataları ve lastikler değiştirilebilir sonuçta bir çok makinada olduğu gibi fabrika çıkışı lastikler kalite olarak para verip alacağın lastiklere göre kalitesizdir.

  17. #37
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3-5 mal bayır aşagı kesicisiz motorla krank kırdılar motor yagsız kaldı cok abandılar diye
    şimdi herkes aynı terhaneyi söyluyor hyo krank kırar.
    bunu diyen adam motordan zerre kadar almıyordur.
    ikinci ele geldimi olay hyonun kralı 7 eder 7.5 eder derler
    aferin diyorum itin bi yerine soktunuz hyoyu
    böyle devam edin.
    biri de cıkmış attan inip eşege biniceksin demiş
    bilgi kirliliğisiniz sırf başka bişi değil
    Aslında yeni kasa Hyosung test ettirmek lazım Barkın abiye ama o da artık uğraşmak istemez 250 liklerle
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  18. #38
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    shinkolar kuru zeminde ısındığı zaman çok güzel tutuyor bence..

  19. #39
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    benim motosikltimdeki shinkolar fabrikadan taze taze cikmis. Lastik sogukken bile rahatlikla tirnak giriyor. Guzel asfaltta duz yol bile olsa cok guzel isiniyor, tirasli yolda viraj yapinca kenarlarda tirasli yolun izleri gorunuyor ve sicakligini nasil yapiyorsa diger nylon lastikler gibi hemen kaybetmiyor. Cam gibi asfaltta bile yeni michlenin lastikli er5ten guzel duruyor. Belki bu yumusakligi 2 3 ayda kaybolur, bilemiyorum.
    Shinko benim icin tamamen surpriz oldu. Ama su da var ki islak zeminde guveni birakin bir kenara, korku veriyor. Kurudan yasa gecmek ise tam bir adrenalin patlamasi.

  20. #40
    EMREGTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX650F - HYOSUNG GT250R - HONDA CBR600F
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama su da var ki islak zeminde guveni birakin bir kenara, korku veriyor. Kurudan yasa gecmek ise tam bir adrenalin patlamasi.
    Islakta berbat katılıyorum heleki yol sulaması falan varsa bir ıslak bir kuru yerse, bir bu dünyayı bir diğer dünyayı görür gibi oluyorum :S


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)