al sana ikisinide kullanmış adamın yorumu. biz söleyince hyoyu koruyormuşuz gibi oluyor adam 600f ile karşılaştırdığında frenlerin gayet iyi olduğunu söylüyor. Neden hala bu kötüleme olayı devam eder anlamam bilmeden kullanmadan görmeden konuşan ne çok adam var ya ilginç.
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
hala bu motoru almamak için fireni bahane adamlar var ya. Ben 22 bin km kullandım sattım. Orjinal lastik şinkolar yeri tutmuyor, iki kişi yüklü olarak ön fireni sıkınca teker kitleniyor kayıyor,lastik tutmuyor.. orjinal firen balatası Mondial 250 zat ile aynı balata.. Ön lastiği ve ön firen balatalarını değiştirin bir de o zaman kullanın..
http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ Al kardeşim Barkın abim sağolsun en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu adamdan daha usta varsa pist onda
Bu kadar da cahillik olmaz.AEA 'ın kullandığı hyonun durumu hakkında bilgin var mı?Fren balataları ne durumda?Fren hidroliği gerçekten değişti mi?Nihayetinde bu motora 50tl lik balata da var 5 tl lik mondial balatasıda uyuyor.Testin yapıldığı yıl 2011.Motor 2007 model hemde orijinal lastikleri zaten kötü olmakla birlikte üzerindeki lastiklerde 4 yıllık.Keşke geçen seneki 250 cc karşılaştırma videosunda Barkın abi kendi test etseydi motorlarıda bu polemikler olmasaydı
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
fren muhabbeti uzar gider bence hiç açmayın arkadaşlar
Bi ara bende cbr 250nin frenleriyle hyo'yunun ön frenini karşılaştırmıştım ne polemik ne polemik işin içinden çıkamadık
hyosung güzelmi iyimi alsammı almasammı diyen arkadaşlara ve açılan konulara yorum yapmaktan ben yoruldum.
Bu arkadaşları hyosung topigini baştan sona okumaya davet ediyorum çok zor bişi olmasa gerek.
Topigi okusa hyosung hakkında sorulan sorulara bile cevap verebilir.
saygılar forumdaşlar.
Lastikler yine shinko. Ama ben shinkolardan çok memnunum pilot activli gtr'ın kaydığı yerde arkasından kaymadan gittiğimi biliyorum. Tabi bendeki shinkolar 2013 üretimiydi, hamuru gayet güzel. İki haftada bir lastik basınçlarını düzeltirsen hiç sorun olmaz. ön 29 arka 32. Frenleri kötü diyenlere hiç bakma ben gayet memnunum yapışıyor yere. 2013lerin arka süspansiyonu, ecusu farklı, gösterge aydınlatmaları turuncu.
3-5 mal bayır aşagı kesicisiz motorla krank kırdılar motor yagsız kaldı cok abandılar diye
şimdi herkes aynı terhaneyi söyluyor hyo krank kırar.
bunu diyen adam motordan zerre kadar almıyordur.
ikinci ele geldimi olay hyonun kralı 7 eder 7.5 eder derler
aferin diyorum itin bi yerine soktunuz hyoyu
böyle devam edin.
biri de cıkmış attan inip eşege biniceksin demiş
bilgi kirliliğisiniz sırf başka bişi değil
eski hyosung lar ile 2013 lerin shinkoları farklı değildir sanırsam. Sadece üretim yılı olarak fark eder ama hem eskiyi hem yeniyi kullanan biri bu konuda daha iyi yorum yapabilir tabiki. Belki shinkoda bişeyleri değiştirmiştir sanmıyorum ama
Olayıda çok uzatmanın anlamı yok. Sıkabiliyorsan (becerebiliyorsan) alıştıysan makinaya duruyor. Ama her ihtimale karşı fren balataları ve lastikler değiştirilebilir sonuçta bir çok makinada olduğu gibi fabrika çıkışı lastikler kalite olarak para verip alacağın lastiklere göre kalitesizdir.
shinkolar kuru zeminde ısındığı zaman çok güzel tutuyor bence..
benim motosikltimdeki shinkolar fabrikadan taze taze cikmis. Lastik sogukken bile rahatlikla tirnak giriyor. Guzel asfaltta duz yol bile olsa cok guzel isiniyor, tirasli yolda viraj yapinca kenarlarda tirasli yolun izleri gorunuyor ve sicakligini nasil yapiyorsa diger nylon lastikler gibi hemen kaybetmiyor. Cam gibi asfaltta bile yeni michlenin lastikli er5ten guzel duruyor. Belki bu yumusakligi 2 3 ayda kaybolur, bilemiyorum.
Shinko benim icin tamamen surpriz oldu. Ama su da var ki islak zeminde guveni birakin bir kenara, korku veriyor. Kurudan yasa gecmek ise tam bir adrenalin patlamasi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)