Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

50 Tane MT-09 Satmak mı 5000 Tane 250 cc Satmak mı

    REKLAM ALANI
  1. #61
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki gladius 650(v2 motordur-aynı motor dl650 vstromda da kullanılmakta)
    doğru haklısın, düzeltme için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki gladius 650(v2 motordur-aynı motor dl650 vstromda da kullanılmakta)
    4 baca değil...
    The Power of The Dreams.

  3. #63
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naked seviyor olsam bu motoru alırdım. zira 24 bin bandında böylesi bir motor hiç bir markada yok. böylesi derken güç anlamında yok. yoksa suzuki gladius var mesela 4 baca, 23500 hediyesi. z800 desen o pahalı kaçıyor zaten. nc700 desen o da 50 küsür beygir mi ne. ha ama belki nc700 e de kayabilirdim, zira çok uzun ömürlü makinası ve uzun periyodlu bakım aralığı var.

    ama şu gerçek ki mt-09 şu an RAKİPSİZ.
    bir üstte açıklama yaptım aslında ben MT-07 üzerinden neden 250 cc de gelmez ki falan diye olaya girmiştim...Altın ELbiseli Adam bu MT09 lansmanı yapınca yanlışlıkla MT-09 yazdım işin gerçeği...bunuda geç farkettim..hani şu 16 bin lira olacağı söylenen NC700 e rakip olan model...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #64
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir üstte açıklama yaptım aslında ben MT-07 üzerinden neden 250 cc de gelmez ki falan diye olaya girmiştim...Altın ELbiseli Adam bu MT09 lansmanı yapınca yanlışlıkla MT-09 yazdım işin gerçeği...bunuda geç farkettim..hani şu 16 bin lira olacağı söylenen NC700 e rakip olan model...
    ben o motorun 16 bin lira olacağına inanmıyorum. eğer olursa peynir ekmek misali satar. 12-13 bine 250cc motor satılıyor yahu. 16 bine millet balıklama atlar buna, fabrika bize çalışır.

    şimdi düşünüyorumda 2006 senesinde 16 bine sıfır 600rr alınıyordu be. şimdi alabilinen motora bak?

  5. #65
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    tabi o da fantastik birşey ama kastım MT 07 idi...konu başlığını MT-07 olarak değiştirin desem yönetim beni dinlemez zaten topun ucundayım...ama en azından motordan çakmıyor intibası bırakmak istemem sizde...

  6. #66
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yahu hayatının her döneminde yamaha ya bok atan bi adamdan nasıl bi konu?
    yahu sen git o çok met ettiğin honda na ait konu aç neden adam gibi 250cc motor getirmiyor diye
    yamaha 3 e 5 e bakmaz fiyat bu alırsın veya almazsın çok ta fifi
    mete_han bunu beğendi.

  7. #67
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu hayatının her döneminde yamaha ya bok atan bi adamdan nasıl bi konu?
    yahu sen git o çok met ettiğin honda na ait konu aç neden adam gibi 250cc motor getirmiyor diye
    yamaha 3 e 5 e bakmaz fiyat bu alırsın veya almazsın çok ta fifi

    olm ilk motorlarımdan biri 92 model bir dt 125 idi...Yamayırla bir gönül bağım var aslında..eskiden daha gıraldı bu marka...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #68
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    şimdi de kral aga adamlar ne yapsın küçük cc ile uğraşmıyor malum üretim çinde kalite ona göre adını kirletmek istemiyor yani
    orta halli birşeyler i japonya da üretip ona göre para kazanıp prestijini koruyor büyük marka olduğu burdan belli
    büyük marka gibi davranıyor
    honda gibi fizy cb gibi alt sınıf makina yamaha yı bozar o yüzden getirmez yani

  9. #69
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güc kıyaslamasında rakipsiz tabi ki...ama kim 115 beygiri naked bir kasada görmek ister ki...

    güc ss kasa da olmalı...sonradan takılan camla işler çözülmüyor bence...
    Güç le Hızın arasındaki farkı çözdüğün gün anlarsın...
    Hele büyü de gel...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #70
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç le Hızın arasındaki farkı çözdüğün gün anlarsın...
    Hele büyü de gel...
    Metehandronun koleksiyonuna bir kapak daha eklemissin

  11. #71

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Uway adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 yılı..75 milyonluk bir ülke..üstelik dünyanın % 96 i bu ülkeyi tanıyor..acayip işlere milyar dolarlar harcayan bir ülke..parası olan bir ülke.neden motosiklet üretemiyoruz Avusturya gibi? ne eksiğimiz var?yerli otomobilden bahsediliyor motosiklet ürettikmi ki araba üreteceğiz?bu nasıl bir ülke arkadaşlar soruyorum? neden motosiklet gibi basit bir aracı bile dışarıdan getirtiyoruz?çokmu zor?üretmiyorsak bu tarz sıkıntıları dha çook çekeriz.el in brezilyalısı 500 $ a honda cbe ace 125 e binecek bize gelince 3 bin lira olacak...misal..üretmiyorsak ne kadar konuşsakta az.
    Sorunun cevabını otomobil fabrikasında çalışan bir makine mühendisi sıfatıyla cevaplayayım. Bu bahsettiğin işleri yapabilmek için öncelikle iyi mühendislere ihtiyaç var. Peki iyi mühendis nedir ? İyi mühendis, üniversite sınavına girerken hem tıbbı, hem avukatlığı veya mühendislik bölümlerinden birini sadece açıkta kalmamak için tercih etmeyip özellikle mühendisliği seçen, hedefleyen adamdır. Yani belli başlı tanınmış bazı üniversitelerde işletme okumaktansa, herhangi bir üniversitede mühendislik okumayı tercih edebilecek adamdır. Bu kişi aynı zamanda sorgulayıcı, teorik bilgisi güçlü, öğrenmeye meraklı olmalıdır. Bu özellikler bir insana ya ilkokuldan itibaren aldığı eğitimlerle kazandırılır ya da daha önemlisi adamın içinde vardır. Bizim ülkemizdeki ezbere dayanan, bulmacadan hallice soru çözme üzerine kurulu eğitim sistemimizin bu formatta adam yetiştirmesi mümkün değildir. Bizim sistemimiz ancak çok iyi doktor yetiştirebilir ki zaten dünya çapında çok iyi doktorlarımız olduğu herkesin malumu... Peki bahsettiğim kafada mühendisler bizde yok mu ? Tabi ki var, mesela ben de o tip bir adamım. Ancak bu tip adamların ilerlemesine bizim sistemimiz izin vermez. Bu kafadaki insanlar genel geçerin dışında düşündüklerinden asla bu tip mühendislik işlerinde karar verebilecek pozisyonlara gelemezler. Çünkü onları yükseltebilecek konumdaki insanların %99 sistem ürünü Excel, Powerpoint mühendisleri olduğundan ve bulundukları yerlere 1 yapıyorlarsa 10 göstererek geldiklerinden, bu kapasitedeki mühendisi anlayabilecek ve seçebilecek kapasiteye sahip değillerdir. Mesela üst seviye mühendislik işine başvurup takım elbise giymeden iş görüşmesine gitseniz büyük ihtimalle bahsettiğim kişiler sırf takım elbiseden dolayı sizi eleyeceklerdir. Bunlar bir iş yerinde sistemin gücüne inanıp, kişisel faktörlerin önemsiz olduğunu düşünenlerdir. Özellikle son 15 yılda dünya bu hale gelmiştir. Ancak bizim dünyadan farkımız, onların bazı yollardan geçtikten, mühendislik altyapılarını oturttuktan sonra bu sonuca varmış olmalarıdır. Bizim yaptığımız biraz cin olmadan adam çarpmaya benzer.

    Sonuç olarak da bu kafadaki mühendis arkadaşlar asla istedikleri gibi bir ortamda çalışamayacaklarını anlayıp, çabalamayı bırakırlar ve salla başını al maaşını şeklinde yaşayıp giderler. Ben şu anda dünyaya yeniden gelecek olsam, bir sahil kasabasında Ayvalık tostçusu olmak isterdim. Şimdi de hedefim ilerde kendime motosiklet mağazası açmak ve mühendislik işlerini bırakmak.

    Konuyu bu kadar uzatıp kafanızı şişirdikten sonra Metehan'ın başlığına gelirsem, bu bahsettiğin şeye ben "Türk usulü ticaret anlayışı" diyorum. Biz ne pahasına olursa olsun elimizdeki malın pahalı satılmasını isteyen bir milletiz. Bizde sürümden kazanmak diye bir şey yoktur. Bir düşünün bakalım hayatınızda kaç defa elindeki malı satmak isteyen bir adamın "O paraya vereceğine yakarım daha iyi" dediğine şahit oldunuz ? Bu sebepten batan, topu diken bir sürü firma var. Mesela Digiturk'ün fiyat politikasına bakın. sistemin kurulmasının üzerinden yıllar geçti, yatırımının parasını 10 kere çıkardı, ona rağmen hala insanları kazıklama çabası içerisinde. Fiyatını yarıya düşürse satışı 5 misli artacak ama bunu yarım dönem bile deneyebilecek cesareti yok. İkinci el motor ilanlarına bakın sıfırı 3000 TL olan motoru bir yıl kullanıp 3200 TL'ye satmaya çalışan adamdan geçilmiyor.

    Yamaha 250 cc getirmemekle yanlış yapıyor. Halbuki elindeki 250 cc model, CBR 250'nin satışlarını etkileyecek kadar iyi bir motor. Neyin hesabını yapıyorlar anlamak mümkün değil. Diğer yandan ben MT-09'un fiyatına göre çok iyi bir motor olduğu fikrindeyim. 3 silindirli olması, o motoru çok özel yapıyor.
    xawa ve tinerci bunu beğendiler.

  12. #72

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    yamaha'da eur normlarını karşılayan 250 cc'de 2 motor var onlar da wr250 r ve x. yurtdışında 600'lük naked parasına satılıyorlar. Türkiye'ye gelse iş yapamayacağı aşikar. üzülerek söylüyorum ben olsam şöyle yapar sürümden kazandırdım şeklindeki laflar boş. wr250 r ve x'i ucuzlatıp sürümden kazanmak imkansız.
    sonuç olarak yamaha Türkiye personeli olsam ben de aynı şekilde mt09 satmaya çalışırım.

  13. #73
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    motorda abs var diyorsunuz 115 hp diyorsunuz.
    baktıgınız zaman boş naked bir model karenaj yok,
    ön kafa far berbat, kasa şekilsiz. kuyruk bi tuhaf.
    tip yok kısacası,
    17 18 olsa bi ihtimal anlarım fiyat olarak
    kusura bakmayın da onun parasına 2 tane 2006 fazer alır binerim ben.

  14. #74

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Görüntü olarak biraz garip gerçekten ama parasına göre verdiği güç ve tork çok iyi bence...

  15. #75
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Motorda tip göreceli birsey, bana göre Mt07 de 09 da güzel aletler, far tasarımı biraz daha iyi olabilirdi tabii ama 2006 er6n kullanan ve motoruna bayılan bir adam olarak, biraz da enteresan görünen motorları seviyorum aslında.

    Teknik olarak ve fiyat performans olarak Mt09 24 liraya gayet uygun satılıyor, MT 07 eğer ki 16 liraya abs siz modeli satarsa, isterse 10 tane kronik sorunu olsun, fiyat/performans tan hertürlü kazanır. Yok marka imajıydı tipiydi, sapıydı çöpüydü deyip de almamak tabii ki kişinin kendi seçimidir her zaman için ama bu aletlerin fiyat / performans anlamında çok iyi olduklarını kabul etmemek, "dünya yuvarlak değil aslında banane banane kare işte" demek gibi bişey bence

  16. #76
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Ben de ducati multistrada'nın tipini sevmiyorum, 20.000 tl'ye verirlerse alırım

  17. #77
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    mt-09 tipini sevmeyenler için en kötü "çirkin kral" olur. yiğidi öldürün de hakkını yemeyin. bu arada metehanın istediği şekil bu.



    ama bu kasa az yakıp, bakım ve yedek parça maliyetleri düşük olmadıktan sonra bir işe yaramıyor. ben de 250 cc commuter / turing piyasası canlansın istiyorum ama dünyada bile çok fazla örneği yok sanırım. sadece brezilyalıların kafa çalışıyor bu işe. tenere varadero gibi büyük cc modellerin ufaklarını yapıyorlar süper bence

  18. #78
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Mt-09 birçok yönüyle güzel bir motor. Ben de cbf1000, fazer8, mt-09 üçgeninde kararsız kalmıştım. Ancak mt-09 un gerçekten olumsuz bir yanı var. O da boyutları. Bu motor gerçekten görünüş olarak küçük, tıfıl, cüssesi yok. İnanmıyorsanız cbf 150 ile kıyaslayalım.

    MT-09

    Toplam uzunluk 2,075 mm
    Toplam genişlik 815 mm
    Toplam yükseklik 1,135 mm
    Sele yüksekliği 815 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm


    CBF 150

    Toplam uzunluk 2090 mm
    Toplam genişlik 750 mm
    Toplam yükseklik 1055 mm
    Sele yüksekliği 790 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1340 mm

    Motor Cbf 150 den 2 mm kısa, sadece 2 mm geniş, iki teker arası fark saadece 1 cm ( 10mm).

    24000 lira para veriyorsam, 115 beygir gücü alacaksam biraz gösterişli olsun ama değil mi ? Değil işte.

    Motor Naim Süleymanoğlu gibi, güçlü ama popodan bacaklılar familyasından

  19. #79
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    tekerlek arası mesafe hesabı hatalı olmuş
    1 değil 10 cm
    naked olduğu için gösterişten çok performansa çalışmışlar gibi görünüyor yamaha mühendisleri

  20. #80
    merkanar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2013
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt-09 birçok yönüyle güzel bir motor. Ben de cbf1000, fazer8, mt-09 üçgeninde kararsız kalmıştım. Ancak mt-09 un gerçekten olumsuz bir yanı var. O da boyutları. Bu motor gerçekten görünüş olarak küçük, tıfıl, cüssesi yok. İnanmıyorsanız cbf 150 ile kıyaslayalım.

    MT-09

    Toplam uzunluk 2,075 mm
    Toplam genişlik 815 mm
    Toplam yükseklik 1,135 mm
    Sele yüksekliği 815 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm


    CBF 150

    Toplam uzunluk 2090 mm
    Toplam genişlik 750 mm
    Toplam yükseklik 1055 mm
    Sele yüksekliği 790 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1340 mm

    Motor Cbf 150 den 2 mm kısa, sadece 2 mm geniş, iki teker arası fark saadece 1 cm ( 10mm).

    24000 lira para veriyorsam, 115 beygir gücü alacaksam biraz gösterişli olsun ama değil mi ? Değil işte.

    Motor Naim Süleymanoğlu gibi, güçlü ama popodan bacaklılar familyasından
    Bu ebatlar karşılaştırma için ne kadar önemli emin değilim. Aşağıda CBR 600 RR'ın verileri var.

    Toplam uzunluk 2,030 mm
    Toplam genişlik 685 mm
    Toplam yükseklik 1,115 mm
    Sele yüksekliği 823 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,375 mm

    Bu da belirttiğiniz MT 09 değerleri:

    Toplam uzunluk 2,075 mm
    Toplam genişlik 815 mm
    Toplam yükseklik 1,135 mm
    Sele yüksekliği 815 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm

    Bu değerlere göre MT-09 CBR 600RR'dan daha kalıplı. CBR 600 RR Halil Mutlu mu oluyor şimdi


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)