Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

CBF 150 Dişli Güncesi (Memleket Meselesi)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    14 ten 16 ön dişliye geçince senin motor seni çekmez Mete abi. 15 ön dişli yapmanı öneririm. başka da bişeyini elleme bence.
    ayrıca, 100 den sonra bağırıyor diyosun da sürdüğünün cbf 150 olduğunun farkındasın değil mi o yapı o kadarına müsade ediyor.

    bu arada konuyla alakası yok lakin yağ eksiltme konusunda, motul 5100 10w50 ya da 7100 10w60 denedin mi? mobil1 le eski motoru yemiştin ama motosiklet yağıyla bişey olacağını sanmıyorum lakin ben 5100 10w50 yi uzunca bir süre ybr 125 imde kullanmıştım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Anladım Özgür...ne 42 ile mutluyum ne 43 ile..ulen bi ortası yok bunun...ne emmeye ne gömmeye gibi bişey yağ eksiltme yok..neden çünkü 100 ü geçmiyorum motoru sıkıştırmıyorum eskisi gibi kullanmıyorum pek...küçük dişlide sıkıntı diyosun yani...elleşme diyosan sorun yok...

  3. #23
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    13-44 dişli oranıyla mı 102 de kaldı imkansız 4 viteste o sürati yapıyor.
    14-44 dişli ile 4 viteste 110 civarı yapıyor ...
    Hayır 13/43 ile 102 gördü. (ama nasıl bağırıyor anlatamam...) 6.vites olsa onu da yiyecek o anda
    Daha önce 14/44 vardı. bugün 13/43 yapıcam böylece yüksek hızlarda motoru bağırtmamış olurum,eski değerlerimi yakalarım...

  4. #24
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı Osırıs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır 13/43 ile 102 gördü. (ama nasıl bağırıyor anlatamam...) 6.vites olsa onu da yiyecek o anda
    Daha önce 14/44 vardı. bugün 13/43 yapıcam böylece yüksek hızlarda motoru bağırtmamış olurum,eski değerlerimi yakalarım...
    debriyajınız kaçırıyor olabilir 102 ile giderken kaç bin devirde oluyor? 8 bin devir civarı olması lazım 13-44 yani daha devirli olması gereken dişli orjinal dişlisi ile ben 136 ya çıkabiliyordum 14 dişli taktıgımdan beri 130 dan yukarı nadir görüyorum
    Osırıs bunu beğendi.
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  5. #25
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyajınız kaçırıyor olabilir 102 ile giderken kaç bin devirde oluyor? 8 bin devir civarı olması lazım 13-44 yani daha devirli olması gereken dişli orjinal dişlisi ile ben 136 ya çıkabiliyordum 14 dişli taktıgımdan beri 130 dan yukarı nadir görüyorum
    Devir bildiğin sona dayanıyor hocam 102 den 1 km çıkmadı. 14 43 dişli ile o yolda 7 8 bin devir arası 100 km rahat görüyordum

  6. #26
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    14-43 dişli ile süratiniz aynı yerde kaç oluyor devir yine sona dayanıyor mu ? orjinal dişli ile 102km de sona dayansa devir tüm cbf ler bizi tokatlar
    bunda bi karmaşa var
    Osırıs bunu beğendi.

  7. #27
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14-43 dişli ile süratiniz aynı yerde kaç oluyor devir yine sona dayanıyor mu ? orjinal dişli ile 102km de sona dayansa devir tüm cbf ler bizi tokatlar
    bunda bi karmaşa var
    Aynı yerde 7 8 bin devirde rahat 100 görüyordum. 14.43 dişli ile
    Şimdi 13.43 dişli var devir sonda motor bas bas bağırıyor hız 102 km... zaten değiştirdim şuan 14.43 var ve eskiye döndü aynı yere çıktım 8 9 bin arası 110 gördüm

    Bundan şu sonucu çıkardım; 13/43 dişli varsa motor çabuk kesiciye giriyor (vites istiyor) bağırıyor!
    14/43 dişlide ise hız arttı son süratte motor bağırmıyor gittikçe devirlenip hızlanıyor...

  8. #28
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Sorununuzu içinizi rahatlatıcak şekilde çözdünüz ama 13-43 le bi apache 130 dan aşagı gitmez (düz yolda)
    Osırıs bunu beğendi.
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  9. #29
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorununuzu içinizi rahatlatıcak şekilde çözdünüz ama 13-43 le bi apache 130 dan aşagı gitmez (düz yolda)
    Devri sona dayamıyorum ama 6/7 7/8 bin devirler arasında test ediyorum. Yoksa 2 ay önce bileciğe gittim artçılı 135 gördüm düz yolda ikimizde hayvan gibiydik zaten motorda yüklüydü Isındıkça hızlanıyor bu meretler. ama ben devrini almasını beklemeye kalksam 2 3 km yolmu yeter, 100 km den sonra yavaş yavaş hızlanıyor zaten
    ercan41 bunu beğendi.

  10. #30
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    lem olm uygun dişli arayacağına , az buçuk recim neyim yapayımda totoşu küçülteyim diye uğraşssana , sonra melmeket meselesi haline durumu getirip bizeide sitrese bağlıyon allahın tosunu bunun tek çaresi var metecim az yiyecen , ve kilo verecen kankacım başka kaçarın yohtırr bak bana hiç şikayet ediyommu ? arkada 40 var hatta önü bile büyütsem gık demicek makina ama fazlada şeyettirmeye gernk yok paşam , de get işine elleşme herifin dişlilerine :D :p
    yamyamaha bunu beğendi.

  11. #31
    WanD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda 650F
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 ten 16 ön dişliye geçince senin motor seni çekmez Mete abi. 15 ön dişli yapmanı öneririm. başka da bişeyini elleme bence.
    ayrıca, 100 den sonra bağırıyor diyosun da sürdüğünün cbf 150 olduğunun farkındasın değil mi o yapı o kadarına müsade ediyor.

    bu arada konuyla alakası yok lakin yağ eksiltme konusunda, motul 5100 10w50 ya da 7100 10w60 denedin mi? mobil1 le eski motoru yemiştin ama motosiklet yağıyla bişey olacağını sanmıyorum lakin ben 5100 10w50 yi uzunca bir süre ybr 125 imde kullanmıştım.
    Yanlışınız var... Mesajları okumadığınız belli. Yeni kasa Cbf 150 de orijinal ön 15 arka 43 dür. Tavsiye edilen ise 16-43 yada 15-40


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)