.
Evet argadaşlar bizim memleket meselesi gibi tek derdimiz hangi dişliyle hayatlarımıza devam edeceğimiz...
2007 den 2011 e kadar eski kasa cbf de orjinal 42 dişli kullandım...uzun yolda ferah ferah köklüyordum sıkıntı yoktu ama şehiriçinde kalkış hoplama zıplama biraz seri olması gerektiğininde farkındayım tabi...şehiriçinde istediğim serilikte değildi makina...
sonra yeni kasa da orjinal 43 dişli olunca tabi şehiriçinde istediğim performansa kavuşunca ulen 90 bin km haybeye 42 de ısrar ettim diye kendime kızdım...
uzun yolda 43 dişli de 100 den sonra üst devire çıkıp gereksiz bağırıp yırtınıyor...yahu şunun bi ortası yokmu...
konuya hakim arkadaşların motoru zorlamayan dişli önerilerini dikkate alıp uygulayacağım...ama motor için en uygunu neyse o olsun fazla kanırtmasın yani ses mes olmasın...ekstrem örneklere de açığım...
birde ön dişli 16 olsun diyorlar..küçük dişliyidemi değiştirmek gerekiyor bu husus da tavsiyelerinize ihtiyacım var...
Orjinal kalsın Capon Mehendisden daha mı eyi bilcen hırto derseniz de 2011 e kadar 42 dişli koyan Honda 2011 den sonra yeni kasalar da neden 43 dişliyi tercih etti...hadiii bunu açıklayın...noollduu ...
haydi pamuk eller klavyeye
Allah rızası iiçin geyik yapmayın...
(Şimdi Osırıs nikli argadaşın konusunu görünce bizim de gündemimizde olduğunu farkettim konunun...)
.