Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Manetleri değiştim.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova




    Sayfada gözüksün bari
    dockerengin bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elcikler motorun üzerinde gelenler değil ama Ktm nin powerparts serisinin elcikleri daha önce değişmiştim.

    hocam arka fren pedalı söylendiği gibi çabuk kırılan bi malzemeden mi?

  3. #23
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Çok kaliteli duruyor, çok yakışmış

  4. #24

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Refitting-Accessories-For-Yamaha-YBR-Handlebar-CNC-Brake-Lever-Blue-/251290138455?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3a 820f3757

    Bunu mavi renk YBR ESD'ye taksak çok mu sırıtır? Yoksa siyah renk mi alsak? Gerçekten debriyaj yumuşuyor mu hocam? Ayar falan güzelmiş.

  5. #25
    VOLkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 Honda CB600F Hornet
    Süperr olmuş.
    Bende yaz başında kısa - altın sarısı siyah benim motora almıştı. 65 TL ye falan gelmişti (dolar daha düşüktü o zaman). Aynısını burada minimum 150 TL ye veriyolardı. Yanlız aldıktan sonra sizinki gibi kısa uzun ayarlı almadığıma pişman olmuştum. Kullanımı hakkında ilerleyen günlerde yorum yaparsanız sevinirim.



    böyle oldu

  6. #26
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı VOLkann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süperr olmuş.
    Bende yaz başında kısa - altın sarısı siyah benim motora almıştı. 65 TL ye falan gelmişti (dolar daha düşüktü o zaman). Aynısını burada minimum 150 TL ye veriyolardı. Yanlız aldıktan sonra sizinki gibi kısa uzun ayarlı almadığıma pişman olmuştum. Kullanımı hakkında ilerleyen günlerde yorum yaparsanız sevinirim.

    http://imageshack.com/a/img5/228/8jua.jpg

    böyle oldu
    hocam kısa manetin ne gibi bi sakıncası var söyler misiniz?

    2 parmak kullanıldığından dolayı bi sorun olmayacağını düşünüyodum aslında.

  7. #27

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı VOLkann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süperr olmuş.
    Bende yaz başında kısa - altın sarısı siyah benim motora almıştı. 65 TL ye falan gelmişti (dolar daha düşüktü o zaman). Aynısını burada minimum 150 TL ye veriyolardı. Yanlız aldıktan sonra sizinki gibi kısa uzun ayarlı almadığıma pişman olmuştum. Kullanımı hakkında ilerleyen günlerde yorum yaparsanız sevinirim.

    http://imageshack.com/a/img5/228/8jua.jpg

    böyle oldu
    Sağ taraf taki gidon topuzun düşmüş kardeş...
    The Power of The Dreams.

  8. #28
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Günaydın Arkadaşlar,

    Kollar CNC de işlenmiş yüksek dayanıklıkta alüminyumdan imal edilmiştir. Kolay kolay kırılmaz, zaten kol ortadan katlanma özelliğine sahiptir yani motor devrilse kol yukarı eğilir ve eski haline getirip devam edebilirsiniz.

    Rahatlık olarak tabi ki daha iyi çünkü ayar yapma şansına sahipsiniz.Kolun gidona olan mesafesini örneğin ellerin büyük parmakların uzun ise manetin kolunu açarsın gibi.Ve yine elinin içi geniş ise manetin kolunu uzatırsın böylelikle yine elin daha rahat etmiş olur.

    Çok ufak ellere sahip olanlar debriyaj manetinde şöyle bir sıkıntı yaşayabilirler ki oda alışınca geçer ama. Manetin malzemesi etli yani standart kol gibi ince değil oda kavraması açısından başlarda biraz zor ve tuhaf gelebilir.Ayrıca gidona olan mesafe frene maneti kadar yaklaşmıyor malum debriyajın çekme mesafesi uzun eğer mesafe kısala bilseydi manetin kolu gidona değer debriyaj ayırmazdı. Yani hata yok alışmak gerek!

    Onun haricinde ön fren hissi çok iyi elinde daha sağlam bir kol ile fren yapıyorsun tam parmaklarının için de acil durumda reaksiyon hızın artmış oluyor.

    Söyleyeceklerim bu kadar herkese tavsiye ederim.

    Teşekkürler.

    Not: SULH sormuş arka fren debriyaj kolları duke larda çabuk kırılıyor mu diye.Bence hayır! Hatta benim ki kırılmadı sadece biraz yamuldu (fren). Ama kolun kırılması gövdede zararın oluşmasından iyidir! Bazılarında evet kırılıyor ama sanırım o düşmenin açısı şiddeti ve malzemenin soğuk ya da sıcak olmasına da bağlı.
    SULH bunu beğendi.

  9. #29
    Muktedirs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mr 150 vulture
    Hayırlı olsun

  10. #30
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Bende bir amerikan markasını 35 dolardan kıstırıp aldım.1 ay oldu Ucuza denk geldiği içi 2 çift aldım hatta,başına bir iş gelirse yedekte bulunsun diyerekten.

    Yalnız kullandığınız manetlerin sistemini ben beğenmiyorum.Levye kilitini aktif hale getirmek için maneti yukarı aşağı hareket ettirmek gerekiyor.Benim kullandığım bu sistemli modelde bir kaç kere sorun yaşadım...Zx10r'da kullanıyordum.Sıkılı halde motosikleti sağa sola yatırınca boşalıverdi.Yani sistem pek güvenli değil...

    Şu an ki manetin sistemi Hornetli arkadaşın sistemiyle aynı...Yani sıkmayıp ileri ittiğinizde levye kiliti açılıyor.

    Ayriyetten manetlerinizin görünüşü ve kullanımı süper!Kısa manet hem çirkin hem kullanışsız.Gidonda bir noktaya mahkum bırakıyor sizi.Viraj ve kimi zaman panik manevra için çok sakıncalı...

    Saçma bir moda oldu "kısa spor manet" olayı...En güzeli sizin kullandığınız gibi standart olanı.Bende akşama doğru buraya fotoğraf yüklerim benimkiler için.
    dockerengin bunu beğendi.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  11. #31
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Süper olmuş hocam ellerine sağlık.

  12. #32
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    başlığı okurken gereksiz apacivari diye önyargım vardı ancak resimlerinizi görünce orginal gibi ve ancak bu kadar uyumlu olabilirdi.çok yakışmış

  13. #33
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Bi takım manete ben de girebilirim. Tam olarak hangilerini aldın bi bağlantı atabilir misin acaba?

  14. #34
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    harika olmuş!

    ah birde benim motora olsalar..

  15. #35
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi takım manete ben de girebilirim. Tam olarak hangilerini aldın bi bağlantı atabilir misin acaba?
    http://www.ebay.com/itm/2008-2011-KTM-690-Duke-CNC-Adjustable-Folding-Brake-Clutch-Levers-KTM-Logo-/121210461599?pt

    ---------- Post added at 16:18 ---------- Previous post was at 16:14 ----------

    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bir amerikan markasını 35 dolardan kıstırıp aldım.1 ay oldu Ucuza denk geldiği içi 2 çift aldım hatta,başına bir iş gelirse yedekte bulunsun diyerekten.

    Yalnız kullandığınız manetlerin sistemini ben beğenmiyorum.Levye kilitini aktif hale getirmek için maneti yukarı aşağı hareket ettirmek gerekiyor.Benim kullandığım bu sistemli modelde bir kaç kere sorun yaşadım...Zx10r'da kullanıyordum.Sıkılı halde motosikleti sağa sola yatırınca boşalıverdi.Yani sistem pek güvenli değil...

    Şu an ki manetin sistemi Hornetli arkadaşın sistemiyle aynı...Yani sıkmayıp ileri ittiğinizde levye kiliti açılıyor.

    Ayriyetten manetlerinizin görünüşü ve kullanımı süper!Kısa manet hem çirkin hem kullanışsız.Gidonda bir noktaya mahkum bırakıyor sizi.Viraj ve kimi zaman panik manevra için çok sakıncalı...

    Saçma bir moda oldu "kısa spor manet" olayı...En güzeli sizin kullandığınız gibi standart olanı.Bende akşama doğru buraya fotoğraf yüklerim benimkiler için.
    Bişey takıldı aklıma. 2 çeşit kırılmayı engelleyen sistem var manetlerde. Birisi sizdeki gibi maneti ileri doğru açan sistem(yani sıktığımız yönün tam tersi), diğeri ise bu konudaki manetler gibi yukarı katlanan sistem. Motoru birkaç kez devirmiş birisi olarak söylüyorum ki, bazen(gidonun açısına göre) darbe manete alttan geliyor ve yukarı doğru kaldırmak istiyor. Bu durumda ileri doğru açılan mekanizma bir işe yaramayacaktır. Hatta çoğu zaman bu şekilde kırılıyor manetler.

    Sizin rahatsız olduğunuz ve kullanışsız olarak değerlendirdiğiniz kısmı ben anlayamadım. Tekrar okudum ama yine anlayamadım

    Acaba bu yukarı hareket ile kırılmayı engelleyen sistem, sadece manet sıkılı değilken yani normal pozisyonundayken mi çalışıyor? Yani manet sıkılı iken yukarı hareket etme olasılığı yok mu ?
    #sürenadam

  16. #36
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Manetler de üç farklı hareket var.

    Birinci: Manet yukarı hareket eder.Özellikle aşağıdan bir darbe geldiğinde işe yarar.Bu hareket bir civata ile kolaydan zora ayarlanabilir.
    İkicisi :Manet hem aşağa hem yukarı hareket eder.Aşağıdan ve ya yukarıdan bir darbe geldiğinde işe yarar.Bu hareket bir civata ile kolaydan zora ayarlanabilir.

    Üçüncüsü ve genelde ayarlı manetlerde olan özellik: Manet sıkma yönünün tersine 4-6 cm yay direnci ile hareket eder.

    Benim manetlerde birinci ve üçüncü özellikler var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    http://www.ebay.com/itm/Orange-Black-Clutch-Brake-Lever-For-KTM-Duke-125-Duke-200-2012-2013-/221217569525

    Ben buradan aldım hem daha uygun ve sorunsuz bir satıcı!

  17. #37
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manetler de üç farklı hareket var.

    Birinci: Manet yukarı hareket eder.Özellikle aşağıdan bir darbe geldiğinde işe yarar.Bu hareket bir civata ile kolaydan zora ayarlanabilir.
    İkicisi :Manet hem aşağa hem yukarı hareket eder.Aşağıdan ve ya yukarıdan bir darbe geldiğinde işe yarar.Bu hareket bir civata ile kolaydan zora ayarlanabilir.

    Üçüncüsü ve genelde ayarlı manetlerde olan özellik: Manet sıkma yönünün tersine 4-6 cm yay direnci ile hareket eder.

    Benim manetlerde birinci ve üçüncü özellikler var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    http://www.ebay.com/itm/Orange-Black-Clutch-Brake-Lever-For-KTM-Duke-125-Duke-200-2012-2013-/221217569525

    Ben buradan aldım hem daha uygun ve sorunsuz bir satıcı!
    Açıklama için teşekkür ederim, aldığınız manetler de süpermiş cidden

    Verdiğiniz parayı hakediyorlar bence. Çünkü Duke200'ün sadece debriyaj maneti(sadece demir levyesi) 60 TL.

    Son soru, 1. veya 2. özellikteki manetler, manetin her halinde geçirli değil mi? Yani maneti yarım veya tam sıkmışken yine de yukarı (yada aşağı) hareket edebiliyorlar değil mi?
    #sürenadam

  18. #38
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.ebay.com/itm/2008-2011-KTM-690-Duke-CNC-Adjustable-Folding-Brake-Clutch-Levers-KTM-Logo-/121210461599?pt

    ---------- Post added at 16:18 ---------- Previous post was at 16:14 ----------



    Bişey takıldı aklıma. 2 çeşit kırılmayı engelleyen sistem var manetlerde. Birisi sizdeki gibi maneti ileri doğru açan sistem(yani sıktığımız yönün tam tersi), diğeri ise bu konudaki manetler gibi yukarı katlanan sistem. Motoru birkaç kez devirmiş birisi olarak söylüyorum ki, bazen(gidonun açısına göre) darbe manete alttan geliyor ve yukarı doğru kaldırmak istiyor. Bu durumda ileri doğru açılan mekanizma bir işe yaramayacaktır. Hatta çoğu zaman bu şekilde kırılıyor manetler.

    Sizin rahatsız olduğunuz ve kullanışsız olarak değerlendirdiğiniz kısmı ben anlayamadım. Tekrar okudum ama yine anlayamadım

    Acaba bu yukarı hareket ile kırılmayı engelleyen sistem, sadece manet sıkılı değilken yani normal pozisyonundayken mi çalışıyor? Yani manet sıkılı iken yukarı hareket etme olasılığı yok mu ?
    Levye yani hassasiyet ayarını yapan mekanizma için ya maneti ileriye itiyorsunuz yada yukarı çekiyorsunuz.Yukarı çekilen sistemde bana olan şeyi tam tarif edeyim.

    Marka dandik değil.Yine bir amerikan firması adını unuttum Fren sıkılı motosikletle adım adım hareket ediyorum hafif sola yatırdım,ayaklarım yerde iken.Emniyet için koydukları ufak tırnaktan sıyrıldı ve manet yukarı(levyeyi aktif edecek şekilde) kaydı.Ön fren haliyle komple boşaldı.Böyle bir sorunum olmuştu.

    Sonra e-bay'de ürün altı yorumlarını okuduğumda bir tek benim başıma gelmediğini anladım Ardından firmaların hepsi eski sisteme yani ileri itilen sisteme dönmüş...Şimdi ise hem yukarı hem ileri itilen sistem var.Çalışma prensibi benzer.Fakat benim başıma geldiği gibi manet boşalmıyor.Yani dandik bir tırnak tutmuyor...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  19. #39
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Tabi hareket ederler ama çok gevşek olmadıkları müddetçe bir problem yaşamazsınız.Yani kolu sıkarken vs yukarı aşağı oynamazlar!Yataklı eklemleri var.

    Çok sıksanız da bir darbede yine de katlanacaktır. Fakat çok sıkmanız doğru olmaz zira bir kaza durumunda direni fazla olacak ve kol gereksiz yere yüke binecek ya da aşırı çizilecektir.

  20. #40
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Bunlarda benim manetler.Çok kirli motosikletim







    Egzozumlada hava atayım fırsat bulmuşken



    Bu da sevgili oyuncağım Derbi Gpr 125 Nude




    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)