Mondial 150 ZAT alınacak motor olmaktan çıktı(bence)
Reklamlar
-
ZAT 150 yi 2005 haziran sonundan beri kullanıyorum belki de ilk alanlardanım, 5000 km. yaptim, ilk baslarda soranlara bu fiyata alin iyi motor diyordum ama 5000 km. sonunda fikrim tamamen değişti ve gelip soranlara başka marka bakın falan diyorum. Neden mi peki, dün beni yolda bırakmasıyla bende de teller koptu. Benzici den çıktım ve gaz kolu birden bire boşaldı, b.k gibi kaldım yolun üstünde. Neyseki spor salonum yakındı ve iterek onun kapalı otopark ına bıraktım. Gelelim tüm sorunlara, zor çalışması, titremesi, 3000 km. de 3 defa buji değiştirdim, ön kontrol paneli ışığın gittiği için komple değişti, tutumlu bir araba kadar benzin yakması ki, altının yakınlığı, aptal belediyelerin aptal hız tümseklerine altının devamlı çarpması vs. vs. artık özellikle uzun yol için hiç güvenim kalmadı. Dün gece ki olayda üzerine tüy dikti. Bu sebeple kimseye tavsiye etmem, almak isteyenede engel olurum... Bana gelince para durumum müsait olmadığı için bu yaz kullanmaya devam ama önümüzdeki yıl direkt satıcam.
Reklamlar
-
geçmiş olsun bu çinlilerin biri başka biri başka biz de şaşırdık valla biri iyi diyor biri kötü ben de 4200 kmdeyim allahtan benimki iyilerinden çıktı ben asya t1den memnunum
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Geçmiş olsun.
Çin işi şans işi
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
-
Süper Moderatör (BBRR)
-
haklısın abi benimde başıma geldi
-
arkadaş bende bugün zata bindim harbiden dediğin kadar var yere motor nerdeyse 0 en ufak çukurda bile motr pat küt vuruyor ve motor harbiden çok yakıyor ben asya ile onun yaktığının nerdeyse üçte ikisini yaktıma ama sürekli tam gaz gittik ikimizde aartı bide fren olayı var arkadaş diyo frenlerden bıktım sürekli boşalıo frenler sürekli servise gidio diken üstünde gidiyorsun motorda ama ön panel lambaları filan mükemmel bayıldım
-
yaw öyle diyorsun da bak biz de 150 Zat ı yeni aldık daha 15 km yaptık fazla kullanmıyoruz motoru alır almaz motorcuda kontrol yaptırdık bir kaç yerinde sorun çıkardı ilerde dedi onları şimdiden yaptırdık .
___KILIC___
[B] ยภยtยlคภlคг ยภยtคภlคгı ครlค ยภยt๓คzlคг ¤ۣۜ __ к ı ℓ ı ç __ [/B]
-
zaten motor yol 5 bine yaklasınca bazı sorunlar ortaya çıkıyor
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
opppss birileri yine döktürmüş, ne oluyoo,
abi haklısın, ama şunları yazmak istiyorum
* motor montajı çok kötü
* titresimi kesmek için; motorun bağlı olduğu şase takozlarını sıkıştırt ve tekerin göbeğindeki vidayı sıkıştırt..
* motorda bileğe hakim olacaksın; gittikçe gaz açıcaksın öle yarıya kadar çevirmekle gitmez, ilk hareketi verdikten sonra gazı kapa(komprösör yaptırmıcak kadar) sonra azıcık azıcık ğaz aç, (cüssesi ağır geliyo, fakat en dik rampada bile çekti artçımla beraber.)
* sadece buji değiştirmekle iş bitmez, zaten buji motorun içini gösteren bi alet edevattır, eger bujiyi çıkarıp incelersen; tırnağı yağlı ise karbürathör ayarı bozuk diyorlar..
-
haklısın alınacak motor olmaktan çıktı ama nerdeyse bütün çin malları
-
3000 km. kullandım,tık bile etmedi.Zat ın altının alçak oluşu bir sürpriz değil,bu zaten alınırken görülüyor.Bununda çaresi var helezonun yukarsındaki bir vidadan yükseltebiliyorsun.
Gaz teli kopması, gaz telinin bakımlarda yağlanmamasından kaynaklanıyor,her bakımda yağlanmalı bu zatta değil, diğer tüm çin malı motorlarda böyle.titreme sorunu ise zat ın kronik problemi.Ama zat ın oturma pozisyonu ve uzun yok rahatlığı t1 den çok yukarda.kaç tane t1 ci ile konuştuysam hepsi şikayetçiydi.t1 de kullandım, bir kere çok hantal ve kahve koltuğunda oturuyormuşsunuz gibi dizleriniz kırık durumda oturmak zorundasınız.
Motor kadar kullanıcı hatalarını da burada aktarmak gerek..
Herkes hakettiğini yaşar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler