+Yakıtı çok iyi
+Yamaha olması
+ Sağlam olması
-Küçük cc olması buna bağlı olan küçük olması çabuk kesilmesi vs vs vs
+Yakıtı çok iyi
+Yamaha olması
+ Sağlam olması
-Küçük cc olması buna bağlı olan küçük olması çabuk kesilmesi vs vs vs
Honda CB600F Hornet
+Hızlanması 0-200km 10sn. civarı (102bg)
+ABSli versiyon olması frenleri çok iyi
+Gidon-oturuş pozisyonu güzel
+Normal kullanımda iki kişi rahat
+Tip
-Rüzgar (adı üstünde naked ama... potansiyelini tam alamıyorsunuz rüzgar yüzünden)
-Yakıt
apache rtr
+0/100 11sn
+seri atik kıvrak
+yakıtta cimri
+150 cc klasmanında lider konumda bana göre
-yüksek devirde titreşim alışıyor insan gerçi ahım şahım değil
-akü zayıf xenon zorluyor
-yan sanayi parçası zor yok gibi
-orjinal parçalar emsallerine göre ucuz lakiin gene el yakıcak kıvamda
- servis ilgili kazıklamaya odaklı 2 vida 8 tl :(
-aksesuar yok denilcek kadar az
-leri daha çok yazdım ki bu konu altından görüpte alcak arkadaşlar buna göre karar verir çünki türk milleti olarak 1- 2+mızı götürüyor :D
Monero Xf200-2v
19hp/20nm
0-100 9saniye.
1Lt ile 40km gidiyor (Karburatorde sorun var 1lt25km)
Titreşim Tvs apache ayarında.
2. viteste yarım gaz ile tekere geliyor.
Her durumda (gps)110km hızı koruyabiliyor.
Eksiler
Zayıf yol tutuşu; 3. vitese kadar arka teker yolda geziniyor ve duruş mesafesi aynı kategorideki motorlara göre çok fazla.
Ağırlık Dengesi; Artçı ile hız ne olursa olsun hafif gazda ön kalkıyor ve viraj konusunda emsallerinden çok geride.
Dayanıksız Şasi: Arazide kullanmadığım halde şasinin ön tarafında eğilmeler mevcut. 10bin km önce düzeltildi ancak yine yamuldu. Bisiklet şasisini aratmıyor.
Yedek parça sorunu: Motor üretimden kalktığı için parça bulunamıyor.
sevmediğim yanları
deposu biraz daha büyük olabilirdi. eski kasalarında depo 8.5lt yeni kasada 7.5lt ye düşürülmüş
sele altı bagaj çok küçük
ön torpido çok dar
yan ayak sehpa, opsiyon
scarabeo veya vespa gibi markalaşmış modellerde genelde böyledir. herşeyi ile seversiniz ya da hiç sevmezsiniz.
sevdiğim yanları
yakıt ideal yani makul (sizinle aynı tempoda giden 150cc bir commuter ile aynı yakar)
performans bir çok 250cc scooter den daha iyi
artçı ile performansı düşmüyor
far çok iyi
akü voltajı ve dış hava sıcaklığını görebiliyorum
16" jant olması
lastikler çok iyi michelin city grip
frenlerin kombine olması dengeli duruş sağlıyor
bakımları 6000km de zırt pırt yağ değiştirmek için servise gitmeye gerek yok
servis parça yaygın distribütör anlayışlı ve kültürlü
Kadırga zati Yamaha standıyla çalışan firma değilmi?
Konya'da olsa düşünebilirdim.
Honda Fizy;
- çok Seri ve Neredeyse tamirini yapabilecek seviyedesin.
- Güven ile uzun yola çıkabiliyorum
-90dan sonra yetmiyor, cc meselesi
-Millet öldüm fiyatına istiyor , sinirin kalkıyor (yada Konya'da çinli çok ucuz fiyatlara olunca bunu görmüyorlar)
- Kask - Kıyafet - Edivenle kırmızıs-da durunca millet sana bakıyor
"men dakka dukka"
burgman 400
+bagaj iki kask alabiliyor,heryerde gözler var eşya koyacak
+yakıt ekonomisi
-scooter olması
-2. eksiği gene scooter olması.motosikletin gözünü seveyim
Honda Vt 750 Shadow
+ağırlığı yola oturuşu
+alçak ağırlık merkezi
+Torku, hızlanması
+Görünümü
-Benzin ve devir göstergesinin olmayışı
-Abs olmayışı
salcano wolf 2012 125cc için yorumum
artıları
parçaları ya ybr yada diğer çinlilerle uyumlu. bakkalda bile var. ve fena ucuz. (debriyaj balatası 10tl, fren balatası 5tl)
yakıt şehiriçi iyi. ortalama 100km/2.75lt yakıyor.
titreşimin t si bile yok. elektrikli gibi.
jiklenin yerini unuttum. bu havada bile jikle kullanmıyorum. tek marşta çalışıyor namıssiz.
fiyat 2600tl süper.
ybr gibi bisiklet edasıyla binmiyosun. rahat ve sele geniş.
ne yaparsan yap yag yakmıyor.
dayaniklı motor. ybr nin birebir ayni. ama yansanayi. kasasida eh iste idare eder.
eksileri
uzunyolda yakıt 100km/3lt yi geçiyor. gazı açtiğınızdan.
lastikler orjinal tubeless değil. çevirince hava inmeleri oluyor.
fren performansı vasat. 10 üzerinden 2 veririm frenlere.
garanti ve satış sonrasi yok.
vites keçesi erken patlıyor. debriyaj teli erken kopuyor.
çinli nihayetinde bakmazsanız erken dökülür.
songaz 100ü geçiremedim.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
calibre 250rr
+ hızı, hızlanması, torku çok iyi
+ eksoz sesi, rüzgar yemesi güzel.
+ ibreler herseyi gösteriyor,
+ tipi karizma ilgi çekici
- artçı için oturmak sıkıntı
- titreşim az biraz var.
daha aklıma gelmedi eksi yanı, güzel
Kanuni Breton 125
+Ağırlığına göre güçlü motoru
+Motorun her türlü modifikasyona açık olması (Benimki orijinal)
+Sorunsuz ve sağlam motor kısmı
+Yakıt düşük ve değişmez, tapagaz da 2.5 yakar sakin kullansan da
+Bakım masrafı ve parça fiyatı oldukça düşük ve çöp gibi her yerde
+Gereksiz plastik yok
-Üst düzey titreşim, itecekli motor
-Aşırı rahatsız sele, özellikle artçı için
-Artçının ayak pegleri arka mafsala bağlı, dolayısıyla yaylandıkça oynuyor, artçı için inanılmaz rahatsız edici bir durum.
-Apaçilerin baştacı, sürekli yarış teklifleri alıyorsunuz, polislerin de önyargıyla yaklaşması cabası
-İlkel tasarım, 70 lerden kalma
-Tel jant, tubeless lastik takılmıyor
-Egzoz sesi tırt
-Farlar tırt
Mondial 150 MC-X
O sınıfa göre artıları:
+ Arka fren disk
+ Yedek parça bol ve ucuz
O sınıfa göre eksileri:
- Yakıtı bana fazla gibi geldi
- Kısa farı sürekli patlatıyor
Fiddle II 125s '13
+Klasik italyan scooter tipi
+Tek marşla çalışması (artılar yeter zaten bi scooter da ne olabilir)
-Sele sert
-Aynalar yetersiz
+ Hızlanması mükemel
+ Şehir içi kulanımda iyi kaçması
+ Yakıtı bana göre iyi (Aslan besleyen yedirdiği etin hesabını yapmaz. )
+ Normal kulanmada uzun yolda 130-160 arası sıkılmadan gidile bilir.
-Rüzgarı çok alması 200 ile 240 arası çok hissediliyor uçuyorsun
-serviste parçaların fiyat yüksekliği
sym joyride 200i
+çok rahat,artcıda çok rahat kesinlikle çok rahat motor
+bagajı büyük 2 kask alıyor
+yakıtı ekonomik
+hızıda scootere göre iyi 132i gördüm
-arada yıkayınca calısmıyor kerata şaka gibi ama gercek
-200 cc gecior ama motor aslında 178 cc ahhhhh ahhhhh
-arka sele yuksek kalıor dar pantolon giymiş bi artcı zor biner.bi kere artcı atletik olcak ii tırmanacak
kanuni phantom-
+ şekli krenajı kaliteli (hergun birisi bi yorum yapıyor aşağı yukarı bu az bulunduğu içinde olabilir )
+ suspansiyonu guzel tek helezonik
+ yakıt 13 16 kuruş arası ne yaparsanız yapın 16 yı gecmenız mumkun değil denedim..
+ yol tutuşu manevra kabiliyeti guzel frenlemeside aynı şekilde şahane
+ elektirik aksamı kaliteli şasesi sağlam vites geçişleri güzel
eksileri
- suspansiyon güzel fakat ses geliyor ve yağladıkdan 2 3 hafta sonra tekrar başlıyor
- performansı özelikle orjinali kötü son hızı orjinal hali düşük (ben 250lik kalin etek yaptırdım slindiri )
- lastikler kuruda güzel ama ıslak zeminde dokunma bile frene direk kirliyo
- gösterge tamamen digital keşke devir analog olsaydı sorun yaşamadım ama öğle olmasını isterdim..
- orjinal zinciri oringsiz ve çok esniyor..
- titreşim var ama kısa surede alıştım rahatsız etmiyor artık..
- parçaları orantısız pahalı kanuni servisi yedek parçası berbat çinli olmasının tek dezavantajı bu sanırım mondial vardı ama adamlar ilgili alakalıydı kanunide böğle birşey yok..
suzuki inazuma-
+ yakıtı performansıyla orantılı
+ titreşim konfor ust safada
+ süspansiyon hiç bir 250likde görmediğim kadar iyi
+ ustune bindiğinde kulandığında ben kaliteyim diyor size güven veriyor
+ gaz tepkisi
- oturuşpozisyonu
- şekli daha hoş olabilirmiş
- deposu çok kuçuk 8 litre nedir yaw
- orjinal lastik
- bakımı yedek parçası pahalı bir bakıma 260 diğerine 170 verdik yazıkdır 2 bin km bakımı altı üstü..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)