Hiç 4 zamanlı motorum olmadı Nasıl bir duygu 4 zamanlı bilmiyorum :(
Reklamlar
-
Arkadaşlar Benim hep 2 zamanlı motorum oldu.
ilk motorum 49 cc bir Mobiletti.
ikincisi ise Pgo kaldera 110 cc Scoter
üçüncüsü ise Gilera Runner 180 sp
üç motorumda iki zamanlı ikinci ve üçüncü motorum hala duruyor ikisinide kulanıyorum.
Ama benim kaderim demekki böyleymiş hiç 4 zamanlı motorum olmayacak bu gidişle :(
Asıl sormak istediğim 4 zamanlı motorlar yakıt haricinde başka bir avantajı var mı ?
Kendimi çok ilkel hissediyorum (teknoloji değişti hala 2 zamanlı motora biniyor :(
bide çok ciddiyim ben hayatımda 4 zamanlı motor hiç kullanmadım.
Ehliyet olmadıgı için alsaydım belki sürücü kursunda 4 zamanlı bir motor kullanmış olurdum.
Reklamlar
-
İkisi de birbiriyle aynı hacimde 2 zamanlı bir scooterdan inip 4 zamanlı olana geçtiğimde öncekine göre hissettiğim farklar şunlardı; daha az güç, daha yumuşak gaz tepkisi, daha az ses, yağ yakma olayının ortadan kalkması, egzoz kokusunun ortadan kalkması ve daha az tüketim
-
2 zamanlı makineler Seridir. 4 Zamanlı bir makineden aynı serilik bekliyemessin (aynı hacimdeki motosikletleri düşünürsek) Yağ yakma gibi bi olay olmadığı için Egzoz kokusu çekmek zorunda kalmassın. Ve Daha az Yakıt Tüketimi.
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
-
4 zamanlı; fıtı fıtı fıtı fıtı
2 zamanlı; vınnnnn vınnnn vınnnnn nın nınnnnn
mz sesi; tın tıtın tıtın tın tın tın tı tı tın tıntın
-
canı sıkılan konu açıyo. bu ne ya.
-
Babam şu teknolojiden yoksun ulaşım aracını satta 4 zamanlı bişey al piyasada bulunmayan motorları alıyorsun hep diyor.
Senin arabana bin basar benim motorum diyom bu arada araba 2005 model Clio :D
Bir gün Amcaoğlumun asker eğlencesi vardı Ben motorla gitmiştim eğlenceye demediğini bırakmadı yok şimdi soğukda 20 km yol gidecek yok üşücen biz negüzel arabanın içinde sıcacık gidecez falan diyodu. Neyse askerimizi ugurladık. Eve dönüyoz arkasından tırın tırın gidiyom. Trafik ışıgında yanıma yanaştı camı açtı salaklıgına doyma şimdi motorsuz gelseydin sıcacık arabanın içinde oturuyor olacaktın. Ben senden önce evde olacağımdan sıkıntı yok dedim. Yok canım falan diyo dalga geçti bide arabaya ara gaz falan veriyor. Turuncu yanar yanmaz kalktı gitti babam bende acele yok bir kapattım gazı 75 km hızdan sonra eğzozun ikinci valfde açılıyor. Motorda performans çipi mevcut debriyaj ayarlı kayışlar falan ayarlı ben bu Runnerı hastasından almıştım. Full modifiye etmiş anlıyacagınız. Babam ne oldugunu bile anlayamadı şaşırdı kaldı. Eve gelir gelmez Tiner mi koydun *** motoruna o ne biçim kalkış öyle kaç yapıyor falan dedi eve gelince düz yolda 160 km hıza çok rahat çıkıyor dedim. 180 yapmış önceki sahibi ben 160 yaptım en son zaten 140 a kadar çok seri çıkıyor 140 dan sonra yavaşlıyor hızlanması
Resim de atayım
Bide performans eğzozlu
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Anlayacagınız babam satıp 4 zamanlı piyasada bol olan servis ağı yaygın bir motor almamı istiyor. Ama ben motorumdan memnunun aslında Arkadaş çevrem hep 4 zamanlı kullanıyor ama hiç birinden emanet alıpda binmedim binsem bile performansını yer tutuşunu 1 km lik bir turla anlamam mümkün değil anladığım kadarıyla 4 zamanlı motorların tek artısı Yakıt. Ses yapmıyor. Yag yakma yok Hımm yağ sorun değil gibi zaten şuan başka ilde okuyorum. Ayda bir gidip zevk amaçlı biniyorum motora. Zaten daha 8.000 km de Ben motorumdan memnunum ama babamı nasıl ikna edecem Takmış 4 zamanlı motorlara Sanki şimdi motora biniyor. bide anlatıyor gençliğimde 350 lik mz vardı sanki o 2 zamanlı değil.
-
yalnız bir yanlışlık var 2 zamanlı araçlar güçlü değil zamanlamadan dolayı seridir bu önemli
herneyse bence en büyük fark çevreyi dumana boğmaması toplumsal sorumluluk adına milletin zehirlenmemesi en önemli farktır.
onun haricinde zaten gerisi malum
-
motorcu48 adlı üyeden alıntı
yalnız bir yanlışlık var 2 zamanlı araçlar güçlü değil zamanlamadan dolayı seridir bu önemli
herneyse bence en büyük fark çevreyi dumana boğmaması toplumsal sorumluluk adına milletin zehirlenmemesi en önemli farktır.
onun haricinde zaten gerisi malum
serilik değilde tork olarak hangisi iyidir acaba
4 zamanlımı
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
-
rambomert adlı üyeden alıntı
serilik değilde tork olarak hangisi iyidir acaba
4 zamanlımı
Zaten torkla serilik aynı şey.
Bilimsel açıklamak gerekirse tork: kuvvetin döndürme etkisidir. yani tekerin saniyedeki tur sayısıdır(dönüş hızıdır).
-
Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı
4 zamanlı; fıtı fıtı fıtı fıtı
2 zamanlı; vınnnnn vınnnn vınnnnn nın nınnnnn
mz sesi; tın tıtın tıtın tın tın tın tı tı tın tıntın
jawa sesi; brom brom pom pom brom brom pom pom
-
ben de hiç 2 zamanlı kullanmadım, merak ediyorum, bws 100'ün sesine ciddi anlamda, akrapovicli bir r6 kadar bayılıyorum, bence 4 zamanlılar ile ruhu biraz öldürdüler..
-
motor ömrü 4 zamanlıda daha uzundur. 2 zamanlıda ömür daha kısa. 2 zamanlı motorlar daha kısa sürede rektefiye istiyor. bakım 4 zamanlıda daha rahat. uzun yolda 4 zamanlı daha rahat gidebiliyor, 2 zamanlı şişme yapıyor. ayrıca şahsım adına 2 zamanlı motosikletlerin sesini hiç sevmiyorum gürültülü ve sesi hoş çıkmıyor. yakıt bakımından 4 zamanlı daha avantajlı. 2 zamanlının avantajı daha seri olması
-
2 zamanlı var 2.zamanlı var. yüksek teknoloji olup şişmeyen ve harika sesi olanlar da oluyor. üreticiler egzoz emisyonları ile başa çıkamadıkları için bence 2 zamanlı alternatifleri kaldırdılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)